aktywacja n - problem?

Elwiser

New member
Witam!
Jestem tu nowy i jestem amatorem jeżeli chodzi o te tematy.
Prosze o pomoc szanownych forumowiczów. Otóż niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem telwizji N :> Jakkolwiek pojawił się propblem który doprowadza mnie do szewskiej pasji. Chodzi o AKTYWACJE HDTV Recordera. Czwarty raz dzwonię na infolinię i za każdym razem uprzejma pani aktywyje mi sygnał w trybie awaryjnym. Siła na obu wyjściach to około 75% a jakość 60%. Sygnał nie dociera. W odpowiedzi słyszę że to jest związane z modernizacja systemu. Przeglądałem kilka wątków dotyczących podobnej problematyki i wyczytałem że tzw. BER czym wyższy tym szybciej przebiega aktywacja. U mnie BER jest na ZERO, czy to ma jakiś związek z tym że nie mam sygnału? Pytałem kobiety z infolinii i powiedziała że nie, a na forum czytam że ma to jakiś związek. CZY KTOŚ MA LUB MIAŁ PODBNE PROBLEMY?? CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC?? CO MAM ROBIĆ?? (cała sytuacja zaczyna źle wpływać na relacje domowników :>) / jestem zdesperowany, czakam na dobre słowo i dobre rady, z góry dzięki:> /
 

Bartos81

Member
Bez reklam
jeśli masz siłe 75 a jakośc 65% to powinno sie dać aktywować, A ta miał pani poinformowała cie że tuner musi być włączony podczas aktywacji przez ok 2 godziny? bo u mnie dopiero po godzinie sie aktywował i cały czas musiał być włączony.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Z tego co mi wiadomo to są dwa rodzaje (inne serie) nboxów. W jednych na podstawowym transporderze BER będzie wykazywał ZERO, na drugiej wersji będzie wskazywał np. 2.0 E-3. Spróbuj zresetowac dekoder ( prosty sposób wyjęcie wtyczki z gniazda 230V na 2minuty) lub w menu ; przywrócenie ustawień fabrycznych;
 

misiekz

New member
mam dokładnie taki sam problem, trzecią dobę czekam na aktywację i dalej nic. Otrzymałem informację, że jeżeli minie koleje 24 godziny i nic się nie zmieni trzeba będzie restartować kartę, cokolwiek by to znaczyło.

ogólnie porażka, ciekawe czy zwrócą nam pieniądze za to, że nie mogą nam aktywować dekoderów.
Druga sprawa, czas połączenia z biurem obsługi, aby usłyszeć ludzki głos po drugiej stronie to jednorazowo co najmniej 40-60 minut !
 

Elwiser

New member
OK, ale jak ja mam ten BER ustawic?? Bo owszem mam totalne zero ale czasami jak zaobserwuje to sie zmieni na sekund kilka na wartosc dodatnia i potem znowu zero?? Czy konwerterem mam pokrecic (wiem ze ma byc odchylony o kilka stopni) zeby bylo OK??
Co do infolinii to najlepiej dzwonic o 7 rano-czas oczekiwania do 5 min:> co do rekalmacji to pytalem na infolinii i w zwiazku z tym ze maja obsuwe z tym supersystemem to mozna nawet po zgloszeniu aktywacji oddac to do najblizszego autoryzowanego przedstawiciela-kasa na koncie do 30 dni!
JAK UST?AWIC TEN BER NA DODATNI?? KTOKOLWIEK WIDZIAL KTOKOLWIEK WIE??
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Regulacja anteną i konwerterem który skręcasz w uchwycie w odwrotną stronę do ruch wskazówek zegara , ale delikatnie i po każdym przesunięciu sprawdzaj parametry BER - jakośc .
 

Elwiser

New member
diana napisał:
Regulacja anteną i konwerterem który skręcasz w uchwycie w odwrotną stronę do ruch wskazówek zegara , ale delikatnie i po każdym przesunięciu sprawdzaj parametry BER - jakośc .

Super dzieki, zaraz ide to zrobic, antena nie bede ruszal tylko samym konwerterem, ciekawe co sie stanie :>
 

maras_s

New member
Jeśli chodzi o czas oczekiwania na dodzwonienie się, polecam dzwonić z komórki. Ja najpierw poczekałem z 5 - 10 minut wisząc na stacjonarnym (nie włączał się żaden automat), więc zadzwoniłem z komórki - tam nie zgłasza się konsultant, tylko jest opcja automatycznej aktywacji - podajesz nr abonenta (albo umowy - nie pamiętam, ale to ten po prawej z nagłówka umowy), potem tylko 4 cyfrowy kod i pozostaje tylko czekać.
 

Elwiser

New member
nie do końca, dlatego że jak wklepuje nr umowy i haslo cyfrowe to sekretarka mi mowi ze bledne dane, a konsultant z ktorym pozniej rozmawiam twierdzi ze to dlatego iz umowa nie zostala wprowadzona do ich systemu. Najgorsze jest to ze dalej nie mam sgnalu i to jest totalny dramat.
AHA, i co najwazniejsze to ze gdybym wzial N-ke z infolinii to bym juz sie cieszyl bo umowy takie sa automamtem wprowadzane i autoryzowane przez system, natomiast jak biore u dealera to musze czekac az to zrobia recznie, niedlugo bedzie drugi tydzien, zalamka...
 

darekk75

New member
Elwiser napisał:
AHA, i co najwazniejsze to ze gdybym wzial N-ke z infolinii to bym juz sie cieszyl bo umowy takie sa automamtem wprowadzane i autoryzowane przez system, natomiast jak biore u dealera to musze czekac az to zrobia recznie, niedlugo bedzie drugi tydzien, zalamka...

No nie wiem czy bys już sie cieszył. Dzis mija własnie drugi tydzień jak czekam na kuriera:( . Nieźle zaczyna mi sie współpraca z Nką:D
 

sonsiad

New member
u mnie też świetny początek współpracy - czekam 2 tygodnie na kuriera, jeżeli się w ogóle doczekam to coś mi się wydaje , że jeszcze przygody z aktywacją n-rekordera będą ...
:twisted:
 

koper711

Member
Witam, ja zanim zacząłem oglądać wymieniałem 2 razy recorder ( obecny jest trzeci) Okazało się że mimo siły i jakości 90 - 100 % obraz się ciął. Po wielu dniach ustawiania anteny okazało się że zepsuty był konwerter quad otrzymany wraz z anteną. Wymieniłem na twina ( quada nie mieli w punkcie) i nareszcie jest O.K. Na tym pierwszym siła i jakość była prawie po 100 % ( antena 120 cm) a obraz się ciął a obecny pomimo parametrów spadających nawet do 40 % ( na antenie n-ki 60 cm) śmiga super.
 

nick1982

New member
n-ka to......

witam wszystkich. ja też zakupiłem n-ke w punkcie 10.11.2008.do dziś wydzwoniłem do nich ok.300 min i myslicie że pomogło -NIE. od dnia zakupu nie otrzymałem sygnału. przez trzy dni posłali mi ok. pięciu tzw. sygnałów awaryjnych żaden nie dotarł. dekoder szedł 71 godzin na okrągło.Udałem się dzisiaj z dekoderem do autoryzowanego punktu w celu wymiany bo stwierdziłem że coś jest nie tak wiecie co mi powiedział właściciel tego punktu -"...idz pan tam z tym dekoderem gdzieś go pan kupił a nie do mnie ".poszłem gdzie indziej jak powiedział i trafiłem w końcu na pana w sieci AVANS który zajął sie tym dekoderem.podłaczył sprawdził i stwierdził że na 90% jest uszkodzony.pomimo jego szczerych checi wymiany dekodera na nowy nie mogł tego zrobić bo nie wolno im teraz wymieniać bo system nie działa.dzwoniliśmy do n-ki i przemiła pani powiedziała-..."prosze dekodera nie wymieniać a klienta wysłac do domu niech przyjdzie w przyszłym tygodniu może bedzie wszystko działać ". nic dodać nic ująć ....postanowiłem sie troche odstresować oczywiście na n-ce zadzwoniłem tam jeszcze raz....przez godzine powiedziałem im wszystko co o tym myśle i rozwiązuje jutro rano z nimi umowe zgodnie z regulaminem:-D.takiego SYFU jak tam jeszcze nie widziałem.zycze powodzenia w odbiorze.
 

yogibabo

New member
no niestety ja też jestem niedoszłym klientem nki. Czekam od 3 listapada na to jak dealer (instalator) wydrukuje umowę i mi ją dostarczy. :twisted:
 

nick1982

New member
yogibabo napisał:
no niestety ja też jestem niedoszłym klientem nki. Czekam od 3 listapada na to jak dealer (instalator) wydrukuje umowę i mi ją dostarczy. :twisted:
powiem tak jakbym wiedział w jakie gówno sie wpakuje i ile mnie to bedzie nerwów kosztowac to nigdy bym sie na to nie zdecydował. a masz przynajmniej sygnał od nich ?mozesz oglądać
 

misiekz

New member
dziś zadzwoniłem po raz kolejny do biura obsługi (od soboty czekam na sygnał) zrobili mi restart karty i kazali czekać do poniedziałku !
Widze, że sami nie wiedzą co mają ludziom mówić, na początku było to 24h później następne 24... później do 4 dni teraz już na sygnał czeka się ponad tydzień? paranoja
Jak długo już czekacie na sygnał?

W bok otrzymałem info, że abonament zaczyna się naliczać od dnia otrzymania sygnału, a nie zawarcia umowy, ciekaw jestem jak to będzie w rzeczywistości.
 
Do góry