Witam!
Jestem tu nowy i jestem amatorem jeżeli chodzi o te tematy.
Prosze o pomoc szanownych forumowiczów. Otóż niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem telwizji N :> Jakkolwiek pojawił się propblem który doprowadza mnie do szewskiej pasji. Chodzi o AKTYWACJE HDTV Recordera. Czwarty raz dzwonię na infolinię i za każdym razem uprzejma pani aktywyje mi sygnał w trybie awaryjnym. Siła na obu wyjściach to około 75% a jakość 60%. Sygnał nie dociera. W odpowiedzi słyszę że to jest związane z modernizacja systemu. Przeglądałem kilka wątków dotyczących podobnej problematyki i wyczytałem że tzw. BER czym wyższy tym szybciej przebiega aktywacja. U mnie BER jest na ZERO, czy to ma jakiś związek z tym że nie mam sygnału? Pytałem kobiety z infolinii i powiedziała że nie, a na forum czytam że ma to jakiś związek. CZY KTOŚ MA LUB MIAŁ PODBNE PROBLEMY?? CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC?? CO MAM ROBIĆ?? (cała sytuacja zaczyna źle wpływać na relacje domowników :>) / jestem zdesperowany, czakam na dobre słowo i dobre rady, z góry dzięki:> /
Jestem tu nowy i jestem amatorem jeżeli chodzi o te tematy.
Prosze o pomoc szanownych forumowiczów. Otóż niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem telwizji N :> Jakkolwiek pojawił się propblem który doprowadza mnie do szewskiej pasji. Chodzi o AKTYWACJE HDTV Recordera. Czwarty raz dzwonię na infolinię i za każdym razem uprzejma pani aktywyje mi sygnał w trybie awaryjnym. Siła na obu wyjściach to około 75% a jakość 60%. Sygnał nie dociera. W odpowiedzi słyszę że to jest związane z modernizacja systemu. Przeglądałem kilka wątków dotyczących podobnej problematyki i wyczytałem że tzw. BER czym wyższy tym szybciej przebiega aktywacja. U mnie BER jest na ZERO, czy to ma jakiś związek z tym że nie mam sygnału? Pytałem kobiety z infolinii i powiedziała że nie, a na forum czytam że ma to jakiś związek. CZY KTOŚ MA LUB MIAŁ PODBNE PROBLEMY?? CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC?? CO MAM ROBIĆ?? (cała sytuacja zaczyna źle wpływać na relacje domowników :>) / jestem zdesperowany, czakam na dobre słowo i dobre rady, z góry dzięki:> /