aktualizacja 40L7335

sakej

New member
sama aktualizacja nie kasuje listy kanalow, jednak po aktualizacji producent zaleca reset tv do ustawien fabrycznych, z doswiadczenia powiem ze kiedys tego nie zrobilem i tv chodzil znacznie wolniej ...
na razie jeszcze za wczesnie by stwierdzic co nowego gdyz wlasnie co zaktualizowalem tv ale co do poprzedniej aktualizacji t owidac ze dodali tez nowe menu aktualizacji a i do tego po zakonczeniu aktualizacji juz nie trzeba recznie odlaczac tv z pradu sam sie zrestartuje a wiec plusik.. pozniej napisze co nowego dalo sie zauwazyc.. jak cos znajde ;)
 

jozim

New member
U mnie przestało działać 3D tzn telewizor odwrócił polaryzację obrazu. Efekt 3D widoczny tylko po odwróceniu okularów. Wiecie jak przywrócić poprzedni firmware?
 

nonameuser84

New member
U mnie przestało działać 3D tzn telewizor odwrócił polaryzację obrazu. Efekt 3D widoczny tylko po odwróceniu okularów. Wiecie jak przywrócić poprzedni firmware?

Zgadzam się z kolegą. U mnie to samo po update softu do najnowszej wersji. Problem zgłoszony na toshiba@mik.radom.pl czyli jedynego serwisu TV, który znalazłem na stronie producenta na Polskę. Czekamy na odpowiedź. Soft można cofnąć pobierając starszą, poprzednią wersję ze strony producenta (na pendrive). Co ciekawe, nie ma tam naszego modelu telewizora, jest za to jego blizniak 40L7333DG czyli ten sam sprzęt ale wypuszczony na rynek niemiecki. Ja czekam na reakcję serwisu, jak ktoś będzie cofał softa to proszę o podzielenia się informacją o przebiegu.
 

nonameuser84

New member
Mamy pierwszą reakcję ze strony serwisu: "jesteśmy w momencie potwierdzenia występowania zgłoszonej usterki na innych egzemplarzach tego modelu, proszę oczekiwać odpowiedzi"
Czekamy więc cierpliwie.
 

jozim

New member
Również wysłałem zgłoszenie tego problemu na podany przez kolegę mail, czekam na odpowiedź ze strony serwisu.
 

robins

New member
Witam,

Tak samo jak reszta problem z 3D w TV i do tego jeszcze problem z netem. Przed aktualizacją chodził z szybkością 144 Mbit teraz waha się w przedziale 8-15 Mbit. YouTube + każda apka z cluuda praktycznie nie do używania.

Toshiba to jakieś nieporozumienie wypuszczają coś co realnie w ogóle nie pomaga i nie rozwiązuje największej bolączki tych telewizorów czyli mega wolnego działania Toshiba Cloud, wolnego przechodzenie pomiędzy kanałami, zawieszanie się itd. Masakra
 

nonameuser84

New member
doczekałem się reakcji ze strony sewrwisu. No przynajmniej odpowiedzi bo o reakcji ciężko tutaj powiedzieć.
Poniżej odpowiedź pracownika serwisu Toshiby, firmy MIC

"witam pamiętam Pana zapytanie jak równiże fakt iż odpisywałem na to zgłoszenie, w prawdzie z opóźnieniem ale chcieliśmy sprawdzić problem na innych egzemplarzach tego modelu TV.
Zgłoszona usterka nie występuje zaś jeżeli chce Pan mimo wszystko zgłosić TV to bardzo proszę o rejestrację zgłoszenia przez naszą stronę /mik.radom.pl/mik,,content,6,tytul,zarejestruj_naprawe.html
Autoryzowany Serwis MIK RADOM: Philips, Apple, Samsung, Sony, Toshiba, Sharp, JVC, Panasonic[/url] lub telefonicznie /48/362-27-20
TV zajmie się nasz technik, skontaktujemy się w celu umówienia odbioru. "

Po kolejny kontakcie z pracownikiem dostałem następującą informację:

"witam
oficjalne zgłoszenie tego problemu nigdy nie nastąpiło, na innych egzemplarzach tego modelu który mieliśmy możliwość testowania zgłoszona przez Pana usterka nie występowała dlatego tym bardziej prosze o rejestrację zgłoszenia abyśmy mogli przyjrzeć się problemowi.
w opisie usterki proszę zawrzeć informację "NAPRAW CENTRALNA MIK"
 

jozim

New member
Wielokrotnie zgłaszałem problem z 3d po ostatniej aktualizacji i odpisali mi [SIZE=-2]"Jesteśmy na etapie badania problemu proszę o oczekiwanie na informacje w tej sprawie". [/SIZE]
Do dziś oczekuję na informację, porażka.
 

jozim

New member
Dziś przestały działać aplikacje nap Youtube i inne, jedynie przeglądarka działa, czy u kogoś jeszcze tak się stało?
 
Do góry