Agito.pl

robik5

New member
Witam, czy jest mozliwe usuniecie liczby przepracowanych godzin w trybie serwisowym w tv Samsung 42C91H?
Pytanie po co mi? - kupilem tv w agito.pl ktory mial byc nowy ale zapakowany w uszkodzone opakowanie, oczywisice z rabatem z tego powodu. Paczka dotarala wieczorem, TV sprawdzony w obecnosci kuriera, dziala, licznik godzin zero - wszystko OK....ale na drugi dzien przygladam sie dokladnie obudowie a tam widoczne slady wytarcia przy przyciskach regulacji glosnosci - wniosek cos tu nie tak!!! mial byc nowy, wiec skad te wytarcia, nie jest to brud, tluste plamy ani kurz tylko rysy i wytarcia. Szukaam wiec dalej i co widze, slady demontarzu srub mocujacych podstawę ... zaczynam przegladac forum i znajduje ten wątek jak AGITO oszukuje!!!. Proszę Was o info co zrobic, czy moge oddac towar jako niezgodny z umową. Data produkcji TV listopad 2007. Moze ktos z Was zwraacal taki TV???
 

krakusek

New member
oddaj go, przeciez zgodnie z ustawa, kupujac przez net, masz prawo zwrocic towar, w ciagu ilus tam dni...

"
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość"​
 

robik5

New member
chyba tak uczynię, chciaalem sie tylko upewnic czy mozna cos taakiego zrobic?
Czy mozna oddac TV bez podania przyczyny gdy Tv był właczany?
 

autorus

New member
Jak pamiętam, masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny, jesli umowe zawarłeś poprzez internet.

Autorus


robik5 napisał:
chyba tak uczynię, chciaalem sie tylko upewnic czy mozna cos taakiego zrobic?
Czy mozna oddac TV bez podania przyczyny gdy Tv był właczany?
 

Jarod

New member
robik5 prawdopodobnie dostałeś po prostu tv który ktoś właśnie oddał po paru dniach - bo mógł. Nie wiem jak bardzo to poprzecierane, ale nie koniecznie bym się tym tak bardzo przejmował. Zwłaszcza, że jak oddasz to koszty wysyłki pokrywasz Ty - a tv tanie w przesyłce nie są.


Moja akcja z agito nareszcie skończona :)
Cieszę się teraz 37-pv7 w połączeniu z onkyo 505/405 i qq700 :)

Krótko podsumuje:
Nie wydaje mi się, żeby agito specjalnie mnie chciało zrobić w balona.
Po prostu "burdel" - obsługa klienta do kitu.
Jeżeli chcecie kupować w agito to jak będziecie mieli pecha to współczuje. NIkt się nie kwapi, żeby się zająć sprawą klienta - ani razu nie dostałem żadnej informacji bez mojej interwencji.
Przed przysłaniem tego nowego tv dostałem info że ma być wysłany w środę, musiałem się dopytywać o potwierdzenie wysłania, a i tak wysłany został w czwartek.
Nie polecam jeżeli będzie trzeba cokolwiek tam załatwić

Jedyny + że starają się szybko odpisywać na korespondencje - ale bardzo zdawkowo i na zasadzie radz sobie kliencie sam

Tak oglądam i oglądam i chyba trafił mi się cykający pv7 :( muszę poczytać ten 200 stronnicowy wątek o pv7 bo tam coś było o tym cykaniu
 

robik5

New member
Gdyby tylko o poprzecieranie chodziło, obawiam się o coś więcej- szczególnie po przeczytaniu tego wątku - ponieważ Tv miało zero godzin na liczniku, wiec gdyby ktos go oddal po kilku dniaqch to miałby zapewne przynajmiej 1-2h, zwłaszcza że miał te ślady na obudowie. Do tego zauważyłem otarcia na srubach mocujacych tylną pokrywę i podstawę...

Jeśli ktoś wie czy można wyzerować licznik godzin pracy TV - nie chcę wiedzieć jak to zrobic - tylko czy można, bede wdzięczny za info.
Drugie pytanie, zwrócić sie z odstapieniem od umowy ( tv ma juz ok 5h pracy) czy tez szarpac sie ze nie był nowy?
 

yankee_r

New member
robik5,mam kolegę który pracuje w serwisie rtv i zadałem mu Twoje pytanie.W niektórych modelach się da wyzerować licznik,jutro a właściwie dziś powinien mi dać znać czy w Twoim samsungu da się taką operację przeprowadzić.

Jestem tu nowy więc chciałbym przywitac i pozdrowić wszystkich uzytkowników HDTV.
 
Ostatnia edycja:

mark

New member
robik5 napisał:
Gdyby tylko o poprzecieranie chodziło, obawiam się o coś więcej- szczególnie po przeczytaniu tego wątku - ponieważ Tv miało zero godzin na liczniku, wiec gdyby ktos go oddal po kilku dniaqch to miałby zapewne przynajmiej 1-2h, zwłaszcza że miał te ślady na obudowie. Do tego zauważyłem otarcia na srubach mocujacych tylną pokrywę i podstawę...

Jeśli ktoś wie czy można wyzerować licznik godzin pracy TV - nie chcę wiedzieć jak to zrobic - tylko czy można, bede wdzięczny za info.
Drugie pytanie, zwrócić sie z odstapieniem od umowy ( tv ma juz ok 5h pracy) czy tez szarpac sie ze nie był nowy?



Zwrracaj go jak najszybciej.Zabieraj pieniadze i kupuj gdzie indziej.Mozna cofnac licznik.Oszustwa na zywca.Pozd.mark
 

skubanito

New member
Jak nie jesteś pewny to możesz zwrócić im towar. Właśnie to jest fajne. Ostrożnie jednak bym posługiwał sie oskarżeniami o nieuczciwość.
 

robik5

New member
Co o tym sądzicie, czy taaie slady moga byc na fabrycznie nowym TV?
 

Attachments

  • TVprzyciski.JPG
    TVprzyciski.JPG
    80,5 KB · Wyś: 284

fiaam

New member
Ja pierdziele!!! Ten telewizor to mi wygląda na towar z ekspozycji z cofniętym licznikiem !!! Po kilku dniach użytkowania nawet największy ciarach by tak nie porysował obudowy, za to w sklepie na ekspozycji to jak najbardziej...
 

thormes

New member
moim zdaniem na tym zdjeciu nic nie widac :/

aha, jestem nowy na forum, wiec witam sie uroczyscie :)

zamowilem niedawno telewizor w agito, bedac w trakcie czytania tego watku, czekam na mail, ze przesylka jest gotowa, zeby przelac kase i mam zamiar zaryzykowac, mam nadzieje, ze za kilka dni w poplochu nie bede tutaj szukal ratunku :)

swoja droga, nie pwoinno byc tak, ze zakupy w sklepie odbieram jako RYZYKO, ale po lekturze tego watku (DLUGIEGO WATKU ufff :) ) niemogloby chyba byc inaczej

gratuluje Panom wytrwalosci i JAJ!
 

***mach***

New member
robik5, tak w q91 da sie bez problemu skasowac licznik, wystarczy zresetowac ustawienia w menu servisowym. W c91 pewnie jest dokladnie tak samo.
 
Ostatnia edycja:

czachaaa

New member
Dawno takiego thillera do poduszki nie czytalem ... jeden sklep do internetowych zakupow mniej.. no, chyba ze ktos lubi ten dreszczyk emocji przy otwieraniu kartonu z "nowym" sprzetem :grin:
 

fiaam

New member
Osobiscie do Agito zastrzeżeń nie mam. Kupiłem tam odkurzacz i był wporządku. Telewizora LCD przez neta bym nie kupił. Swój zamówiłem przez internet ale w sklepie z możliwoscią odbioru osobistego. Przecież zawsze jest ryzyko, że przyjdzie przesyłka z towarem uszkodzonym i poźniej nie wiadomo kto zawinił - sklep czy kurier.
 

skubanito

New member
thormes - dokładnie. Ta fota nic nie pokazuje. Jak na to patrze to mi się zdaje, że po prostu taką strukturę ma obudowa. To jest tak duże zbliżenie, a nie widzę tam większych rys.
Nie ma co panikować. Nie masz zaufania do sklepów internetowych, to nie znaczy, że na bank tam kantują. Nie kumam zamieszania. Pozdro.
 

Agit

New member
Drodzy,

W sklepie internetowym Agito sprzedajemy wyłącznie fabrycznie nowe towary.

Robik5 kupił swój telewizor poza sklepem internetowym Agito, na wyprzedaży towarów niepełnowartościowych. Regularnie wystawiamy takie urządzenia na aukcjach Allegro, wyraźnie wskazując ich wady. Nasz nick to Agito_pl – ciekawi niech sprawdzą.

Telewizor został sprzedany w cenie obniżonej z powodu uszkodzonego opakowania. Przed wystawieniem na sprzedaż został rozpakowany i sprawdzony. Jest pełnowartościowy, posiada gwarancję i nie był użytkowany przez nikogo.

Jeżeli stan telewizora świadczy o niezgodności z ofertą, Robik5 powinien zgłosić do nas reklamację. Na razie nie mamy takiego zgłoszenia.

Pozdrawiamy Forumowiczów HDTV,
Zespół Agito
 

robik5

New member
Szanowni forumowicze HDTV, ponieważ w chwili obecnej jestem w trakcie wyjasniania sprawy z zespołem sklepu AGITO powstrzymuje sie od przedstawienia szczegółów tej historii a dla dociekilwych dodam link gdzie był zamieszczony opis TV który nabyłem:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=292294523

Oczywiście nie omieszkam Was poinformować jak zakończy sie moja historia...
Pozdrawiam
 

bankrootghost

New member
:grin: :grin: :grin:

bardzo mi się podoba zdanie z opisu telewizora, że (cytuję z pamięci)

telewizory Samsung są cenione za niezwykle płaski ekran

większej głupoty dawno nie widziałem
 
Do góry