Agito.pl

DanielS

New member
Działaj tak samo jak qbates i powołaj się na ten artykuł. Wyslij linka do zarządu żeby sobie przeczytali ten temat i może pójdzie CI łatwiej. qbates był pionierem :): :)

A jak nam ładnie wczesniej pisali , że nowe miejsca w magazynie mają , nowe procedury , odpowiednio przeszkolone i wydzielone osoby - a tu znowu zonk :) hehehe . Może znowu się "pomylili"
 
Ostatnia edycja:

pac

New member
jezeli chcieli zrobic jeszcze raz numer "na magazyn" to bedzie przesada:roll:
wychodzi na to ,ze zakup przez internet tak ale tylko z odbiorem osobistym
 

skubanito

New member
Ano mają nowy magazyn. Ogromny. Napewno już się w nim odnaleźli i wszystko będzie dobrze. Sam sobie zresztą zobacz. Ktoś puścił foty magazynu do sieci. Macie w załączniku. Sam byś się zgubił :) Widać, że chłopaki ostro w sklep inwestują.
 

Attachments

  • IMG_8282.jpg
    IMG_8282.jpg
    84,8 KB · Wyś: 516

pinja

New member
A to informacja z ubiegłego tygodnia. Napewno zainteresuje uczetników tej dyskusji :)))

"Podczas wczorajszej Gali finałowej konkursu Webstarfestival 3.0 witryna Agito.pl została uhonorowana podwójnym tytułem „Sklep Internetowy Roku 2007”. Głosami internautów oraz Akademii Internetu największy polski hipermarket z elektroniką użytkową został oceniony jako „Sklep Internetowy roku 2007”."
Zródło: www.e-biznes.pl
Szczegóły na stronie http://www.e-biznes.pl/inf/2007/22109.php

W tym momecie już sam nie wiem co o tym sklepie sądzić :???:
 

gbates

New member
Jarod napisał:
k.... skusiłem się na agito
Przed 10 min dostałem pęknięty tv
Ratujcie proszę ile czasu może trwać procedura?? Zaraz będzie kurier pospisać protokół reklamacyjny
Jak się bronić co robić na co się szykować?

Edit: Jak bede chciał zwrócić w ustawowe 10 dni to mi zarzucą pewnie, że to ja zniszczyłem??

Pęknięte nie jest szkło tylko to czarne pod nim czyli chyba matryca?? nikt mi nie może zarzucić, że ja to uszkodziłem, uwalone na całej długości ekranu i w prawym dolnym rogu drugie takie

Witam,

Po pierwsze, obejrzyj dokładnie karton - czy nie ma na nim żadnych innych naklejek UPS oprócz "Twojej" i czy widać jakieś fizyczne uszkodzenia na kartonie...

Jeśli Agito nie zmieniło polityki i nadal uchyla się od odpowiedzialności tak długo jak długo się da, to reklamacja potrwa przynajmniej z miesiąc czasu.
Na PW wyślę Ci jeszcze coś co może Ci pomoże - tutaj wielki brat patrzy.

Napisz jeszcze co to za telewizor kupiłeś i najlepiej podaj na forum numer seryjny telewizora. To, że na fakturze masz inny numer jest mocno podejrzane -już nie wierzę w pomyłki...

Pozdrawiam
 

mirecore

New member
dla przyszłych kupujących może to być nauczka, że nie ma co liczyć na uczciwość handlarzy. POD LOGO AGITO.PL jest wyraźnie napisanie że nie są uczciwi, hasło brzmi - NAJTANIEJ ZA WSZELKĄ CENĘ - tego nie trzeba komentować. Proponuje wszystkim stosowanie odbioru osobistego, ja się tak umawiałem telefonicznie na monitor że towar ma być fabrycznie zapakowany, dopiero przy mnie ma być otworzony i przed zapłaceniem sprawdzony przez sprzedawce na wykrywaczu uszkodzonych pikseli. Ale tak trzeba się umawiać przed zakupem zanim zapłacisz jakiekolwiek pieniądze. Wtedy jeszcze im zależy i muszą to zrobić żeby sprzedać.
 

DanielS

New member
skubanito napisał:
Ano mają nowy magazyn. Ogromny. Napewno już się w nim odnaleźli i wszystko będzie dobrze. Sam sobie zresztą zobacz. Ktoś puścił foty magazynu do sieci. Macie w załączniku. Sam byś się zgubił :) Widać, że chłopaki ostro w sklep inwestują.

Akurat zarządzam podobnym więc bez obaw :) Ładny bo nowy :) I tak to nic nie zmieni jeśli będą się tak "mylili" jak do tej pory ... Oprócz magazynu trzeba mieć system do jego zarządzania , narzędzia i co najważniejsze ... odpowienich ludzi :) Odpowiednią firmę spedycyjną itp - to cały połączony łańcuch i od wszystkich wiele zależy. Sam magazyn się nie myli i nie realizuje przesyłek :)

pinja : Takie nagrody to sobie można kupić ... jak sądzisz ile może kosztować taki tytuł ?
 

pepol45

New member
agito

miałem zamiar zakupić w agito monitor benqa fp93gp, ale wale to, wolę dopłacić 60pln i niż mieć póżniej problemy,z jaKimiś ZWROTAMI, pozdrawiam
 

Jarod

New member
gbates napisał:
Po pierwsze, obejrzyj dokładnie karton - czy nie ma na nim żadnych innych naklejek UPS oprócz "Twojej" i czy widać jakieś fizyczne uszkodzenia na kartonie...

Jeśli Agito nie zmieniło polityki i nadal uchyla się od odpowiedzialności tak długo jak długo się da, to reklamacja potrwa przynajmniej z miesiąc czasu.
Na PW wyślę Ci jeszcze coś co może Ci pomoże - tutaj wielki brat patrzy.

Napisz jeszcze co to za telewizor kupiłeś i najlepiej podaj na forum numer seryjny telewizora. To, że na fakturze masz inny numer jest mocno podejrzane -już nie wierzę w pomyłki...

Pozdrawiam

Nie było żadnych "obcych" naklejek na kartonie - także tutaj ok, karton cały

Kupiłem panasonica th-37pv7p
Nr seryjny na tv FA-7621436
nr seryjny na fakturze FA-7621430

Aktualnie czekam na odp agito
 

mirecore

New member
to zaczyna pachnieć kryminałem, mozecie sie zjednoczyć pozwać Agito i rozdmuchać sprawę w mediach - przynajmniej tym ich postraszyć na początek.
 
Ostatnia edycja:

rumun

New member
Zespol_Agito napisał:
Szanowni Państwo,

W dniu 15 października otrzymaliśmy zgłoszenie Klienta o nieprawidłowym działaniu telewizora (w opisie: buczenie, a także wyraźna informacja o braku uszkodzeń mechanicznych, sprawdzenie towaru dokonane przy kurierze). W następstwie, wystawiliśmy dokument RMA, umożliwiający bezpłatne wysłanie paczki reklamacyjnej z powrotem do Agito.

Reklamowany telewizor dostarczono do naszego magazynu w Chorzowie w dniu 22 października, gdzie stwierdzono pęknięcie matrycy w górnym rogu. Poinformowaliśmy o tym fakcie Klienta, jednocześnie sporządzając protokół szkody.

W tym momencie nie mogliśmy już działać zgodnie ze zwykłą procedurą reklamacyjną. W przypadku szkody transportowej, to nadawca (w tym wypadku - Klient) musi uzyskać zwrot kwoty ubezpieczenia za przesyłkę od firmy kurierskiej. Zaproponowaliśmy, że ułatwimy to naszemu Klientowi i wystąpimy do UPS w jego imieniu. W dniu 7 października Klient poinformował nas, że na protokole szkody wpisany jest błędny numer listu przewozowego. Wtedy jeszcze nie zorientowaliśmy się jak do tego mogło dojść. Wciąż traktowaliśmy sprawę jak zwykłą reklamację i stosowaliśmy się do odpowiednich umów ze spedytorem i ubezpieczycielem.

W dniu 13 listopada odbyło się spotkanie z Klientem, na którym Klient przedstawił nowe informacje, które diametralnie zmieniły kwalifikację zdarzenia. Po zweryfikowaniu przedstawionych informacji mogliśmy dokonać pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Oto co ustaliliśmy w tej sprawie:

Okazało się, że wysłany do Klienta telewizor został omyłkowo pobrany z półki należącej do magazynu serwisowego, zamiast z magazynu handlowego. W wyniku tego błędu klient otrzymał uszkodzony telewizor, dodatkowo oznaczony numerami listów przewozowych z poprzedniej wysyłki i zwrotu. Stąd wzięły się podejrzane oznaczenia na kartonie i stąd też pojawił się później błędny numer listu przewozowego na protokole szkody.

Pechowa wysyłka miała miejsce w czasie reorganizacji naszego magazynu w Chorzowie z którego codziennie wysyłamy ponad 800 paczek. Główną przyczyną błędu było chwilowe zamieszanie związane z reorganizacją. Jednak, aby zapobiec powtórzeniu się podobnej sytuacji, postanowiliśmy wprowadzić zmiany. Część serwisowa magazynu została fizycznie wydzielona i odgrodzona siatką od części handlowej. Została także zaostrzona procedura kontroli przesyłek wychodzących.

Ponieważ wina za to zdarzenie leży całkowicie po naszej stronie, w ramach rekompensaty, zaproponowaliśmy Klientowi wyższy klasą model telewizora LCD w tej samej cenie. Klient zaakceptował takie rozwiązanie. Pragniemy przeprosić naszego Klienta za niedogodności, a także za długi czas oczekiwania na pozytywne rozpatrzenie całej sprawy.

Zespół Agito.pl
Szanowny zespole Agito .
Po co te mydlenie oczu , ze niby nie ta polka , nie ten magazyn . Sprzedaliscie ten sam telewizor dwa razy , mimo iz byl on uszkodzony i do tego przyznliscie sie przed pierwszym klientem . Ewidentnym dowodem na wasze kretactwo jest to ze dwaj rozni klienci dostali fakture z tym samym numemrem seryjnym uszkodoznego telwzora . To dowodzi ze jawnie probowlaiscie wyłudzic pieniadze za wasze niedbalstwo. Niewiemy tylko czy naciagnac chcieliscie klienta czy firme kurierska .
Upust ktorego udzieliliscie klentowi jest smiechu warty , a ten ktory mu zaproponowalisie za pierwszym razem to nawet nie byl zenujacy zart .

Pozdrawiam na szczescie niedoszly klient
 

birut

New member
Ale ty jestes w lepszej sytuacji niz gbates.
Otworzyles przy kurierze paczke i spisal przy tobie protokol o uszkodzonym lcd.
Przeciez ty tego chyba nie bedziesz reklamowal tylko powinni ci nowy dac,w ramach niezgodnosci umowy.
I co dzwoniles do agito.
Pisz jak cos bedzies ziwedzial.
Ale i tak

A G I T O . P L
!!!!!!!!!!!!!!M O W I M Y J U Z N I E !!!!!!!!!!!!!!!
 

Jarod

New member
NIe kupujcie nic w agito burdel jak mało gdzie. Kurier ups dostarczył do nich tv 13.12. Oni mi 18.12 piszą, że kontaktowali się z ups i paczka jest poszukiwana. Wydałem w tym sklepie 6000 w tym roku, a tu pełna olewka. Nieważne jak się to skończy - ostatni raz mam z nimi do czynienia

Edit:
Potrzebuje porady co robić i co mówi prawo.

Sytuacja z agito.pl jest taka:

Spisany z kurierem protokół
Odesłana paczka na mój koszt (było po 5 a wtedy już nikt z agito by nie odebrał, żeby dać mi numer RMA)
Paczka wyszła 11.12, wg ups dotarła 13.12 o godzinie 10 do odbiorcy
Agito twierdzi, że paczka do nich na magazyn nie dotarła, że ten kto podpisał odbiór nie pracuje w ogole w agito :hmm:. Teraz mi wypisują, że to ja jestem właścicielem i to ja mam się ubiegać o odszkodowanie z ups.
Chora sytuacja - niech mi ktoś podpowie co robić

Po mojemu to nic mnie to nie obchodzi, że to nie ich pracownik odebrał - ja paczke wysłalem na dobry adres i została odebrana. Więc domniemuje, że oni paczke mają ( bo niby czemu miałoby być inaczej)

Jak to teraz zrobić, żeby to miało ręce i nogi
 
Ostatnia edycja:

mayhem2

New member
Kupuje w Agito juz 4 lata a to pralka, lodowka,kuchnia do zabudowy i przyznam szczerze ze nie mialem jeszcze takiego problemu.Pewnie takie rzeczy przydarzaja sie i innym sklepom.Tylko mozna ubolewac nad tym jak sa traktowani klienci i walczyc o swoje.
 

gbates

New member
@Jarod:

Po pierwsze, to znając ich to paczka do nich dotarła, a teraz grają na zwłokę...

Możesz spróbować zadzwonić do oddziału UPS w Katowicach i powiedzieć jak wygląda sprawa. Może powiedzą Ci, który konkretnie kurier dostarczał paczkę i podadzą Ci numer jego tel. kom. Potem zadzwoń do kuriera i spytaj czy dostarczał już paczki do Agito i czy to możliwe, że to trafiło do kogoś innego...

Zapewne będzie to kurier, który nie raz już tam dostarczał paczki.
Zadzwoń do Agito i poproś o kopię druku nadania - gdzie widnieje ten "nie ich" podpis. Jeśli to oni odebrali to chyba powinna tam być ich pieczątka. Jak już dostaniesz ten skan (choć pewnie będą kręcić i paczka się znajdzie a skanu nie dostaniesz) to zadzwoń do UPS, powiedz, że masz kopię nadania i poproś o porównanie z innymi drukami nadania, które otrzymało Agito... Czy na którymś jest taki podpis... Może się czegoś w ten sposób dowiesz, może nie.

Mi w katowickim oddziale UPS pomogła Pani Magdalena Horajska (Serdeczne pozdrowienia)

Pozdrawiam i Spokojnych Świąt
 

jersey

New member
Jarod:

w jesli ww. nie da efektu, to zglos sprawe do PIH przedstawiając im chronologicznie wszystkie dokumenty a celem dla PIH niech będzie uznanie przez sprzedającego gwarancji nabywcy.

Badz chlopie cierpliwy i zbieraj spokojnie dokumenty = dowody.
Współczuję Ci Jarod, w miarę mojej wiedzy postaram się merytorycznie / prawnie pomoc w miare rozwoju sytuacji. Qbates w racji przykrych doswiadczen dobrze Ci radzi.

Qbates, zawsze wiedzialem ze Twoje doswiadczenie zaprocentuje i podzielisz sie cenna widzą z Potrzebującymi!
 

roman27

New member
może po prostu nawaliła firma kurierska, wiadomo jak sie dzieje oni nie dbają o towar mogli gdzies uderzyc albo upuscic...w koncu to nie ich kasa a dowiesc wine jest w takiej sytuacji trudno bo trzeba by było złapać za reke. ja np. przed swietami tez czekałem na paczki, umawiam sie z kurierem biore wolne siedze w domu czekam..czekam nie ma o 19 zadzwoniłem wkurzony a oni ze nikogo nie było w domu wiec produkt pojechał z powrotem do sklepu, i tak to działa w wiekszości
 

malroy

New member
Będę wdzięczny za wsparcie.

Przedstawię sprawę.

Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję ze sklepem:

ja do sklepu:

witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako stałego klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych. Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń. Poniżej przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego, opakowania nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie --> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok, także zabezpieczony był w transoprcie styropianem --> http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest wgniecienie prawego tylniego boku http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie. Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.

sklep do mnie:

Szanowny Panie!
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej, najszybciej jak to możliwe.
Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres: serwis@agito.pl lub faxem na numer: 022 2100398.
W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę reklamacyjną.

Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres: serwis@agito.pl
W temacie proszę podawać nr zamówienia.

Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem odpowiedź

Witam Pana

Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie szkody w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź reklamacja w firmie UPS.
Pozdrawiam
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


odpisałem:

Proszę Pani,

zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden dzień roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć. Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam na odpowiedź.

i dostałem:
Witam Pana

W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.

Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?

zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy, lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.

Może i sprzęt nie był drogi, lekko ponad 1 000 zł, ale dla mojej rodziny, dwie córy, gdzie ja sam pracuje to już jest coś. O kupnie lodówki gadaliśmy już nie wiadomo od kiedy, w starej nie działa zamrażarnik i jest mała. Teraz mam mebel krzywo stojący w domu i nie wiem co zrobić, ale na pewno nie odpuszczę.

Liczę na rady i wsparcie.

Borys
 

Jarod

New member
malroy masz bardzo podobną do mojej sytuacje.
Ja jestem przekonany, że to jest w tym momencie stała praktyka agito.
Wysłać uszkodzony produkt w dobrym kartonie, może karton się uszkodzi w drodze i będzie można zrzucić na kurierów co by z ich ubezpieczenia zeszło.
Malroy ja koresponduje z tą samą panią i ta sama gadka, żeby lecieć do kuriera po ubezpieczenie.

część mojej korespondencji

Witam Pana

Osoba, której nazwisko podała nam firma UPS, jako odbiorcy nadanej przez Pana przesyłki nie jest pracownikiem naszego magazynu.
Ponieważ to Pan jest właścicielem przesyłki, nadawcą i płatnikiem przesyłki tylko Pan może ubiegać się o odszkodowanie do firmy kurierskiej.
Jeżeli mimo wszystko przesyłka dojedzie na nasz magazyn zostanie Pan o tym fakcie poinformowany.

Pozdrawiam,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Przekręt jakich mało, nie zdziw się malroy jak nagle okaże się, że przesyłka zwrotna niby nie dotrze do agito i będą Ci pisać to co mi


Teraz z racji świąt i nowego roku nie mam czasu się za bardzo zająć, ale po konsultacji z federacją konsumentów po prostu leci ostateczne wezwanie poleconym do agito. 14 dni na zwrot pieniędzy - jeżeli nie to sprawa do sądu
 
Ostatnia edycja:
Do góry