Będę wdzięczny za wsparcie.
Przedstawię sprawę.
Kupiłem w sklepie internetowym, do którego od jakiegoś czasu miałem zaufanie lodówkę. Sklep agito.pl. Zapłaciłem, lodówka została do mnie przysłana. Wnisłem ją do mnieszkania z kurierem, obejrzałem karton i sprawdziłem taśmy sklepu, wszystko było ok. Kilka godzin później rozcieliśmy karton i wystawiliśmy lodówkę, co się okazało posiadała szereh uszkodzeń mechanicznych, przedstawię, krótką korenspondecnję ze sklepem:
ja do sklepu:
witam, Pozwolę przedstawić sytuację, która mnie spotkała. Jako stałego klienta, który także kupuje u Państwa poprzez firmę całe zdarzenie mnie bardzo zaskoczyło. Wczoraj została mi dostarczona zakupiona lodówka. W obecności kuriera została wniesona do mieszkania i został sprawdzony rzy kurierze stan opakowania jak i Waszych taśm firmowych. Wszystko było ok. Jakież było moje zdziwienie kiedy po rozpakowaniu z kartonu zobaczyłem szereg wgniecień i mechanicznych uszkodzeń. Poniżej przedstawiam linki do zauważonych wad mechanocznych. Same uszkodzenia są w miejscach gdzie bez uszkodzenia kartonu zewnętrzenego, opakowania nie mogły powstać, i na pewno nie powstały podczas transporu, tak jak dla przykładu wgniecenie na przedzie lodówki
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/1.JPG Bok który był zabezpieczony styropianem wygląda tragicznie -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Tak samo przedni bok, także zabezpieczony był w transoprcie styropianem -->
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/2.JPG Najgorsze jest wgniecienie prawego tylniego boku
http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/4.JPG http://www.graphytop.eu/borys/lodowka/5.JPG , które to wgniecenie wbiło tył lodówki do góry, przez co nie możliwe jest stabilne postawienie lodówki. Tragedia. Wychodzi na to, że lodówka wyszła od Państwa już z takimi uszkodzeniami. Nie podłączałem jej i nie zamierzam, wątpię aby z takimi "obrażeniami" działała poprawnie. Chciałbym prosić o szybką wymianę urządzenia, lub zwrot pieniędzy.
sklep do mnie:
Szanowny Panie!
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenie mechanicznego produktu, należy w ciągu 7 dni od dostarczenia towaru, sporządzić z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół szkody.
W tym celu należy dokonać zgłoszenia do firmy kurierskiej, najszybciej jak to możliwe.
Należy pamiętać właściwym opisie powstałej szkody oraz datach umieszczonych na protokole, powinny być to daty z odbioru towaru.
Sporządzony dokument należy przesłać do nas e-mailem na adres:
serwis@agito.pl lub faxem na numer: 022 2100398.
W ciągu dwóch dni od otrzymania dokumentu podejmiemy decyzję o sposobie zakończenia reklamacji i prześlemy kompletną procedurę reklamacyjną.
Prosiłbym także o przesłanie zdjęć tego uszkodzenia na adres:
serwis@agito.pl
W temacie proszę podawać nr zamówienia.
Zrobiłem jak pisali, w piątek wieczorem ją odebrałem, w poniedziałek zgłosiłem usterkę u kuriera, spisałem protokół, przesłałem i dostałem odpowiedź
Witam Pana
Dziękujemy za przesłane fotografie proszę o informację jest Pan zainteresowany upustem cenowym na zakupiony produkt. Zgłoszenie szkody w przypadku zakupionego przez Pana produktu nastąpiło po 3 dniach od odbioru przesyłki dlatego możliwy jest jedynie upust cenowy bądź reklamacja w firmie UPS.
Pozdrawiam
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
odpisałem:
Proszę Pani,
zgłoszone zostało po 3 dniach, bo przesyłka trafiła do mnie w piątek wieczorem, a zgłosiłem szkodę w poniedziałek rano. To jest jeden dzień roboczy. Tym samym zgłosiłem szkodę natychmiast jak tylko było to możliwe. Użytkowanie urządzenia jest niemożliwe, ponieważ samej lodówki nie da się prosto ustawić, także nie wchodzi w rachubę upust cenowy, który przy samych wgnieceniach może miałby szansę zaistnieć. Domagam się wymiany urządzenia, lub zwrotu pieniędzy za zakup. Czekam na odpowiedź.
i dostałem:
Witam Pana
W zaistniałej sytuacji jedyne co możemy Panu zaproponować to oczekiwanie na reklamację, która zostanie zgłoszona w firmie UPS.
Straszna załamka Co Wy na to?? Co robić dalej?
zastanawia mnie fakt, że wpierw kobitka pisze, że w wyniku faktu zgłoszenia po 3 dniach usterki w rachubę wchodzi tylko upust cenowy, lub reklamacja u kuriera, ale w momencie kiedy jej wyłożyłem, że był to jeden dzień, a nie trzy to już tylko mogę do kuriera się zgłosić.
Może i sprzęt nie był drogi, lekko ponad 1 000 zł, ale dla mojej rodziny, dwie córy, gdzie ja sam pracuje to już jest coś. O kupnie lodówki gadaliśmy już nie wiadomo od kiedy, w starej nie działa zamrażarnik i jest mała. Teraz mam mebel krzywo stojący w domu i nie wiem co zrobić, ale na pewno nie odpuszczę.
Liczę na rady i wsparcie.
Borys