Witam,
Może odniosę się do tego co napisał Zespół_Agito
"W dniu 7 października Klient poinformował nas, że na protokole szkody wpisany jest błędny numer listu przewozowego."
O tym, że numer listu przewozowego się nie zgadza powiedziałem dopiero na spotkaniu 13-go listopada. 7 listopada (a nie października) to dostałem dopiero skan tego protokołu. Nie zgłosiłem im, że numer się nie zgadza, bo chciałem mieć argumenty do rozmowy. Po zgłoszeniu byłoby pewnie tłumaczenie, że nastąpiła "drobna" pomyłka.
Co do propozycji Agito...
Zaproponowano mi inny telewizor w atrakcyjnej cenie.
Zależało mi, żeby był to telewizor podobnej klasy co TH-37PV70
Przez wieczór przejrzałem co jest "na stanie" w magazynie Agito, poczytałem recenzje i wybrałem dwa modele:
1. Samsung LE37M87BD za około 4250pln
2. Sharp LC 37WD1E za około 3800pln
Byłem w stanie dopłacić ok 200pln za Samsunga, do tego co zapłaciłem wcześniej za Panasonica (3384pln).
Następnego dnia zadzwonił pan Paweł z Agito. Na wybrane przeze mnie modele telewizorów zaproponował 100pln upustu. Zdecydowałem, że to mnie nie satysfakcjonuje i poprosiłem o zwrot pieniędzy.
Prawdopodobnie w ciągu następnych 3h, ktoś w Agito znalazł ten wątek, bo ponownie zadzwonił pan Paweł i powiedział, że mieli spotkanie zarządu, na którym zdecydowali, żeby zaoferować mi Sharpa w cenie Panasonica, czyli 3384pln.
Na tę propozycję się zgodziłem. Telewizor miał być dziś lub najpóźniej w poniedziałek. Dzwonili z Agito, że dziś został wysłany.
Szczerze mówiąc, nie liczyłem, że uda im się go dostarczyć dziś
Na razie to tyle.
Pozdrawiam
I jeszcze jedno, nie uważam żeby ten WD1E był wyższej klasy telewizorem niż PV70, tak przynajmniej wynika z informacji znalezionych w internecie. Wybrałem go, bo podobno nie jest zły...
Nie miałem przyjemności ich porównać