Jeśli nie masz pingu przez System Tools -> Diagnostic na adres Liveboxa, to świadczy ze TL-WR702N nie jest połączony z nim.
Przywróciłeś ustawienia fabryczne w TL-WR702N i konfigurowałeś od początku? Restartujesz urządzenia po konfiguracji? Wyłączyłeś kartę sieciową i ponownie włączyłeś, przestawiłeś po konfiguracji TL-WR702N na uzyskiwanie IP i DNSów na automatyczne?
Przetestuj na innym routerze czy TL-WR702N się z nim połączy i przekaże na LAN internet.
Przywróciłeś ustawienia fabryczne w TL-WR702N i konfigurowałeś od początku? Restartujesz urządzenia po konfiguracji? Wyłączyłeś kartę sieciową i ponownie włączyłeś, przestawiłeś po konfiguracji TL-WR702N na uzyskiwanie IP i DNSów na automatyczne?
Zapewne któraś z zakładek w "informacje" pokarze listę podłączonych urządzeń. A w TL-WR702N - System Log.Nie wiem jak to sprawdzić, jeśli chodzi o to czy po wciśnięciu SURVEY odnajduje sieć livebox to tak.
Przetestuj na innym routerze czy TL-WR702N się z nim połączy i przekaże na LAN internet.