Abonenci Netflixa nie są pod wrażeniem przyszłej tańszej opcji

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Abonenci Netflixa nie są pod wrażeniem przyszłej tańszej opcji.



Niedługo pojawi się tańszy Netflix z reklamami, tak, ale obecni abonenci nie są tak naprawdę zainteresowani.Whip Media przeprowadziło ankietę wśród 2460 amerykańskich subskrybentów Netflix na początku maja 2022 r. na temat nadchodzącej nowej, tańszej i obsługiwanej przez reklamy opcji platformy streamingowej .

Na razie raczej nie .

Dla przypomnienia, podczas gdy Netflix głośno i wyraźnie krzyczał, że nigdy nie będzie żadnych reklam w jego serwisie, ostra konkurencja i ponury pierwszy kwartał przeważyły ​​nad tymi przekonaniami. Ta nowa opcja, tańsza niż subskrypcja Essential (obecnie 8,99 EUR), ma na celu przyciągnięcie nowych abonentów.

Ale dla obecnych abonentów ta nowa stawka nie wydaje się atrakcyjna. Rzeczywiście 72% respondentów twierdzi, że nie przejdzie na tę opcję, a zatem nie zrezygnuje z dotychczasowej subskrypcji. Tylko 14% uważa, że ​​jest szansa, że ​​będą mogli wypróbować tę nową taryfę. Dopiero okaże się, jak bardzo ta opcja – która może pojawić się pod koniec roku – przyciągnie nowych obserwujących na Netflix.
Avcsesar
 
Do góry