a może jednak plasma

mario.79

New member
Już miałem kupować LCD 32' np Panasonic 32LX70P ale poczytałem forum i może lepiej kupić plasmę 37' ? Co uważacie ? Moi rodzice mają plasme Panasonic 42 PV60EH i są bardzo zadowoleni. Podobno plasma mają lepszy obraz także na SD (a w cyfrze są tylko 3 programy HD) więc może lepiej np Panasonic 37PV7P ? A może coś innego za rozsądną cenę ?
 

Skibus

New member
Wiem, że nieelegancko ale zacytuję sam siebie z innego watku:


"Nie mam dużego doświadczenia odnośnie TV jednak się troszkę wtrącę.

Porównywałem 2 tv 40" Samsung LCD 40R71 ( jak sie nie mylę ) i plazmę Panasonica 42PV70p.

1. W nasłonecznionym pokoju w dzień lepiej sprawował sie LCD, równiez lepszy był przy podłączeniu komputera.

2. We wszystkich pozostałych przypadkach plazma okazała się lepsza

Generalnie lepsze kolory, lepszy obraz ( mimo mniejszej rozdzielczości i większego ekranu ) miała własnie plazma.

U mnie w pokoju zaśłony reguły są zasłonięte ( w miarę światło przepuszaczają ) i bez problemu o dowolnej godzinie moge ogladać TV ( 70PV ustawiony w trybie kinowym, z lekko skręconą jaskrawościa i kontrastem ). W salonie u kolegi ( ma duże okna ) został LCD ale do oglądania filmów wieczorem dokupił projektor bo LCD nie zapewniał odpowiedniej jakości."
 

mario.79

New member
a może plasma

Wiekjie dzięki. Chyba jednak kupię plasme. Cena podobna a opinie jednak są za plasmą. Ale generalnie polecasz tego panasa ?
 

mario.79

New member
To super. A napisz mi jeszczejesli możesz jaka jest obudowa ? Matowa czy błyszcząca ? no i ogólnie czy stabilna podstawa i ewentualnie ogólnie coś co powinienem wiedzieć o tym telewizorze
 

mario.79

New member
Dzięki. Ciekawa lektura. Ale może nie zauważyłem, jednak nie wiem nadal czy obudowa jest matowa czy błyszcząca. Bardzo będe wdzieczny za odpowiedź
 

mario.79

New member
wypalanie pikseli