65Xe9005 pionowa zielona kreska

zegan

New member
W sześciomiesięcznym tv 65xe9005 wystąpiła zielonkawa cieniutka pionowa kreska, szczególnie widoczna na białym obrazie. Zaraz ponowym roku wzywam serwis. Na co zwrócić uwagę podczas serwis i czego nie dać sobie wmówić? Ktoś z was spotkał się już z takim problemem?
 

hymmen

New member
Jeśli wada matrycy występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych tv zapewne wymienią go na nowszy model XF z dopłatą lub bez. Model XE nie jest już produkowany. Ewentualnie wymiana ekranu na nowy, jeśli mają. Oczywiście jeśli seria XF to tylko 65XF9005. Ta kreska z boku czy na środku?
 
Ostatnia edycja:

Rev1

New member
hymmen, nie do konca jest tak jak mowisz, ja reklamowalem swoj 65xe8505 i dostalem ten sam model 2 dni temu, przyszedl z Francji z magazynu centralnego.
zegan, opisywalem swoje przejscia z gwarancja w innym watku, w skrocie Sony daje uzywane TV w razie wymiany reklamacyjnej.
Z perspektywy czasu uwazam, ze zle zrobilem, ze zglosilem awarie w Sony a nie reklamowalem w sklepie gdzie kupilem na niezgodnosc towaru z umowa, tam teoretycznie dostalbym nowy TV lub zwrot kasy.
Z Sony uzeralem sie 2 miesiace, najpierw udawali ze moj tv niema wady, pozniej wyslali jakis tv ze smietnika z wadami na wymiane, dopiero po 2 miesacach dostalem kolejny niby nowy ale wyprodukowany w kwietniu 2017, bez folii, bez podstawy i pilota, bo to zostalo mi z mojego starego, a dostalem ten sam model. Oczywiscie musialem zrobic awanture bo znow przyslaliby mi jakis stary TV oddany przez kogo innego na gwarancje lub z wystawki sklepowej. Takze dobrze rozwaz czy zglaszac reklamacje do Sony czy do sklepu gdzie kupiles, to moze byc kluczowe. Sony kasy na pewno nie zwroci- niema takiej opcji.
pozdrawiam
 

zegan

New member
możesz wkleić zdjecie ?

IMG_20190102_114816.jpg

IMG_20190102_114824.jpg
 

zegan

New member
Proszę was o radę.
Reklamowałem telewizor u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Sprzedawca podesłał serwis APS z Wrocławia. Proponują model 65XF9005. Niestety nie mogą (lub nie chcą) mnie poinformować czy odbiornik będzie nowy czy naprawiany bo będzie dostarczany z Francji. Co mam zrobić w takim przypadku?
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Ja bym odmówił wymiany. Skoro nie chcą Ci powiedzieć czy nowy czy nie to z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie to używana sztuka.
 
Do góry