hymmen, nie do konca jest tak jak mowisz, ja reklamowalem swoj 65xe8505 i dostalem ten sam model 2 dni temu, przyszedl z Francji z magazynu centralnego.
zegan, opisywalem swoje przejscia z gwarancja w innym watku, w skrocie Sony daje uzywane TV w razie wymiany reklamacyjnej.
Z perspektywy czasu uwazam, ze zle zrobilem, ze zglosilem awarie w Sony a nie reklamowalem w sklepie gdzie kupilem na niezgodnosc towaru z umowa, tam teoretycznie dostalbym nowy TV lub zwrot kasy.
Z Sony uzeralem sie 2 miesiace, najpierw udawali ze moj tv niema wady, pozniej wyslali jakis tv ze smietnika z wadami na wymiane, dopiero po 2 miesacach dostalem kolejny niby nowy ale wyprodukowany w kwietniu 2017, bez folii, bez podstawy i pilota, bo to zostalo mi z mojego starego, a dostalem ten sam model. Oczywiscie musialem zrobic awanture bo znow przyslaliby mi jakis stary TV oddany przez kogo innego na gwarancje lub z wystawki sklepowej. Takze dobrze rozwaz czy zglaszac reklamacje do Sony czy do sklepu gdzie kupiles, to moze byc kluczowe. Sony kasy na pewno nie zwroci- niema takiej opcji.
pozdrawiam