Czołem
Posiadam tytułowego philipsa. Obecnie używany wyłacznie do Netlixa, HBOGO, YT.
TV ma już kilka ładnych lat. Od samego początku były z nim problemy: od czasu do czasu nie chce się włączać, nie reaguje na przycisk netflix, sporadycznie jest obraz nie ma dzwięku albo jest dzwięk nie ma obrazu. Smart TV działa żałośnie wolno do tego też potrafi sie zawiesić.
Na gwarancji był w serwisie w Radomiu. Po dwóch tygodniach wrócił z diagnozą że wszystko OK
Nie miałem wtedy czasu się z nimi kłócić i temat odpuściłem.
W międzyczasie wjechał chromecast żeby się nie użerać z wbudowanym smart TV.
Ale problem z włączaniem pozostał. Jedynym lekarstwem jest wtedy jest wyciąganie wtyczki na kilkanascie sekund i start od nowa. Czasami zaskakuje za drugim razem.
Generalnie to jest kpina. Zdarza sie że procedura odpalenia filmu zajmuje 5-10 minut.
Obdzwoniłem kilka serwisów w Warszawie i generalnie nikt przez telefon nie sprawił wrażenia jakby wiedział w czym jest problem i jak to ogarnąć. Odpowiedzi były proszę przywieźć zobaczymy, może ustawienia fabryczne a może płyta głowna i inne ble ble ble.
Nie mam czasu ani ochoty wozić go po serwisach, które będą dwa tygodnie testować żeby powiedzieć że wszystko jest OK albo wymieniać płytę główną za 2tys. żeby sprawdzić czy to może pomoże.
Miał ktoś podobne przejscia z tym TV i znalazł rozwiązanie?
Albo może ktoś polecić dobry serwis który naprawił już ileś takich TV i będzie wiedział jak się do tego zabrać a nie serwować opowieści dziwnej treści o przywróceniu do ustawień fabrycznych (robiłem to już nascie razy)
Generalnie jak mam płacić 2 tysie za naprawę bez gwarancji poprawy to wolę 6 za nowy.
Posiadam tytułowego philipsa. Obecnie używany wyłacznie do Netlixa, HBOGO, YT.
TV ma już kilka ładnych lat. Od samego początku były z nim problemy: od czasu do czasu nie chce się włączać, nie reaguje na przycisk netflix, sporadycznie jest obraz nie ma dzwięku albo jest dzwięk nie ma obrazu. Smart TV działa żałośnie wolno do tego też potrafi sie zawiesić.
Na gwarancji był w serwisie w Radomiu. Po dwóch tygodniach wrócił z diagnozą że wszystko OK
Nie miałem wtedy czasu się z nimi kłócić i temat odpuściłem.
W międzyczasie wjechał chromecast żeby się nie użerać z wbudowanym smart TV.
Ale problem z włączaniem pozostał. Jedynym lekarstwem jest wtedy jest wyciąganie wtyczki na kilkanascie sekund i start od nowa. Czasami zaskakuje za drugim razem.
Generalnie to jest kpina. Zdarza sie że procedura odpalenia filmu zajmuje 5-10 minut.
Obdzwoniłem kilka serwisów w Warszawie i generalnie nikt przez telefon nie sprawił wrażenia jakby wiedział w czym jest problem i jak to ogarnąć. Odpowiedzi były proszę przywieźć zobaczymy, może ustawienia fabryczne a może płyta głowna i inne ble ble ble.
Nie mam czasu ani ochoty wozić go po serwisach, które będą dwa tygodnie testować żeby powiedzieć że wszystko jest OK albo wymieniać płytę główną za 2tys. żeby sprawdzić czy to może pomoże.
Miał ktoś podobne przejscia z tym TV i znalazł rozwiązanie?
Albo może ktoś polecić dobry serwis który naprawił już ileś takich TV i będzie wiedział jak się do tego zabrać a nie serwować opowieści dziwnej treści o przywróceniu do ustawień fabrycznych (robiłem to już nascie razy)
Generalnie jak mam płacić 2 tysie za naprawę bez gwarancji poprawy to wolę 6 za nowy.