65CX z uwaloną matrycą

AKI

Member
Dziś w godzinach popołudniowych dotarł do mnie z Mediaexpertu Lg oled 65CX. Panowie rozpakowali tv i podłączyli do prądu, stwierdzając że wszystko jest ok, mimo że zwróciłem uwagę na brak foli na ekranie, tylko naklejka z klasą energetyczną. Wzrokowo matryca na czarnym tle załączonego tv wyglądało ok.
Zadowolenie trwało krótko po podłączeniu CX do dekodera okazało się że przez cała matrycę przebiega pionowy pasek :x:x:x. Normalnie ręce opadają, sprzęt za 8 tysiaków z felerami, albo ze zwrotów. Jutro z samego rana uderzam do sklepu i ciekawe co oni z tym zdziałają.
 

Attachments

  • oled2.jpg
    oled2.jpg
    104,6 KB · Wyś: 51
  • oled jpg.jpg
    oled jpg.jpg
    55,5 KB · Wyś: 49
Ostatnia edycja:

ELLIOTT

New member
Nie zazdroszczę. Dlatego kupiłem tv u Pana kiki żeby mieć święty spokój. Trzymam kciuki za pozytywne zakończenie sprawy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Może dlatego mieli niższą cenę...
Ale raczej spokojnie Ci wymienią na drugi bez wad.
 

AKI

Member
Niższa cena wzięła się z promocji "MEGA RABATY" przy zakupi co najmniej 2 produktów powyżej 8500zł otrzymuje się rabat 1200zł.

Czy wszystkie LG oledy powinny mieć folię ochronną na matrycy, czy brak to już jakieś oszczędności produkcyjne bo TV był montowany w Polsce.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Reklamować od razu !!! Wada matrycy . Jak mi przywieżli sony 55xf9005 ze sklepu RTV AGD to też rozpakowałem przy osobie i podłączyłem do sprawdzenia to jeszcze im na piwo rzuciłem z własnej woli , nie było że sobie pan sprawdzi tylko poprosiłem kulturalnie , osoba nie miała przeciwwskazań .
 
Ostatnia edycja:

DrOzda

New member
Guzik tam najszybsza, przy zakupie na odległość ma 14 dni na zwrot i postraszyłbym sklep, że albo wymieniają na nowy , albo po prostu zwracam i się żegnamy.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Dokładnie , dostarczają tv z wadą i ja mam zgłaszać na serwis ?!!! Z jakiej racji ???? Zgłasza się do sklepu i tyle !!! Serwis jest po to aby naprawił mi tv jak się zepsuje albo coś jest nie tak z tv po kilku , kilkunastu dniach użytkowania itp . a nie: zakupiony tv z wadą !!!
Kupuje się przedmiot "NOWY " bez wad technicznych

Najlepiej jak przedmiot dociera nowy , telefon ustawić nagrywanie włączyć i wtedy rozpakować przedmiot z kartonu , włączyć go i sprawdzić w jakim stanie jest dany przedmiot ( ja tak bynajmniej robię ) Nawet jak coś sprzedaję przed wysyłką nagrywam filmik w jakim stanie jest przedmiot bo już nie raz miałem problem , opis zgodny ze stanem faktycznym a potem osoba pisze że to i tamto coś nie pasuje . Różni ludzie " kombinatorzy " są
 
Ostatnia edycja:

AKI

Member
LG-ik wymieniony na nowy bez wad:-D, w każdym bądź razie ich nie widać na razie i mam nadzieję że tak zostanie. Ten egzemplarz miał jeszcze folię na ekranie i pilot nie był z parowany z TV. To z tego wynika że tamten egzemplarz był ze zwrotu albo z wystawy.
 
Do góry