55Q64TU Problem z Netflixem

Advisory

New member
Hej. Mam pytanie. Otóż gdy zakupiłem tv o którym mowa w opisie i odtwarzałem filmy na Netflixie to płynność i jakość robiła na mnie wrażenie a ostatnio widzę jakby "trzęsący" się efekt kamery i niektóre filmy podpisane jako 4K zupełnie nie ukazują tej jakości. Odtworzyłem teraz np. film "How it ends" wszedłem w informację i pokazuję mi "Obraz: 7,49 Mb/s /2160" i ta wartość przez cały film się nie zmienia. Czy to prędkość jakby mojego internetu z jaką odtwarza dany film czy jakby z tą prędkością został nagrany? W filmach HD ta wartość wynosi około 2Mb/s. Dodam, że speed test pokazuję mi prędkość internetu 90mb
 

Petru23

Banned
Netflix zmniejsza jakość materiału na niektóre regiony, w tym Polskę. Możesz to obejść vpn czy jak to się w telewizorze nazywa, oszukując netflixa, że siedzisz np w USA i bedizesz miał full jakość.
 

Advisory

New member
Z tym, że niektóre materiały HD wyglądają lepiej od tych HDR. Sądzę, że chodzi o ten przesył obrazu, bo zauważyłem wczoraj że wartości jednak się zmieniały. Dorzucę później zdjęcie
 

Advisory

New member
Snapchat-1929959691.jpg kajdhdh ajsjdujdbeb jsjdhdbbsn sjdjnd
 
Do góry