Witam.
Chciałbym się Was zapytać o awarię matrycy która mi się pojawiła kilka dni temu.
W czasie oglądania nagle matryca przyciemniła, u góry przy krawędzi na całą szerokość wyskoczył pasek po czym po kilku następnych minutach gdy sprawdzałem różne źródła nagle wyskoczyły pasy na całą powierzchnię matrycy, dodam, iż nie są to stałe pasy statyczne tylko przechodzą jak np zmieniam w tle aplikacje w menu, wrzucę niżej linka do yt i zobaczycie, że nawet niebieski ekran się pojawia więc moje pytanie czy aby na pewno to jest matryca czy może coś innego?
Pytam dlatego, iż tv kupiłem u siebie w pracy RTV EURO AGD w 2016r, po niespełna 2 latach wymieniłem matrycę przez znane wszystkim poświaty z rękojmi, następnie owa wymieniona matryca uległa awarii po niespełna miesiącu i bezpośrednio zgłosiłem w Samsungu, ponownie wymienili panel i do dziś był spokój.
Jak wiemy na nową matrycę Samsung daje 2 lata gwarancji ale niestety po telefonie do nich nie chcą mi uwzględnić z racji, iż reklamowalem przez mój sklep z rękojmi i odesłali mnie do sprzedawcy.
Po telefonie wewnątrz firmy do głównej osoby w Warszawie zajmującą się reklamacjami na całą Polskę, dostałem informację, że absolutnie w 4 roku od zakupu Samsung powinien zakończyć tą reklamację poprzez wymianę matrycy, zaproponowania innego modelu bądź zwrotu gotówki.
Na tą chwilę zostaje mi napisanie pisma do centrali Samsunga z opisem całej sytuacji lecz zastanawiam się czy to aby na pewno jest wada matrycy czy już inny element który nie łapie się na te dodatkowe 2 lata które dostałem na nową matrycę a trwa ona do listopada tego roku.
Jeśli wyślę maila do wawy w tej sprawie to 3 tygodnie mają na odpowiedź i zastanawiam się czy najpierw dowiedzieć się co dokładnie się zepsuło a później działać jeśli będzie sens.
Niżej linki nagrania (sorry za przekleństwo ale nagrałem moment jak się całkiem zepsuł i stąd taka a nie inna reakcja )
https://youtu.be/PV4eVqtHqbw
https://youtu.be/BypOsy0Z71k
Chciałbym się Was zapytać o awarię matrycy która mi się pojawiła kilka dni temu.
W czasie oglądania nagle matryca przyciemniła, u góry przy krawędzi na całą szerokość wyskoczył pasek po czym po kilku następnych minutach gdy sprawdzałem różne źródła nagle wyskoczyły pasy na całą powierzchnię matrycy, dodam, iż nie są to stałe pasy statyczne tylko przechodzą jak np zmieniam w tle aplikacje w menu, wrzucę niżej linka do yt i zobaczycie, że nawet niebieski ekran się pojawia więc moje pytanie czy aby na pewno to jest matryca czy może coś innego?
Pytam dlatego, iż tv kupiłem u siebie w pracy RTV EURO AGD w 2016r, po niespełna 2 latach wymieniłem matrycę przez znane wszystkim poświaty z rękojmi, następnie owa wymieniona matryca uległa awarii po niespełna miesiącu i bezpośrednio zgłosiłem w Samsungu, ponownie wymienili panel i do dziś był spokój.
Jak wiemy na nową matrycę Samsung daje 2 lata gwarancji ale niestety po telefonie do nich nie chcą mi uwzględnić z racji, iż reklamowalem przez mój sklep z rękojmi i odesłali mnie do sprzedawcy.
Po telefonie wewnątrz firmy do głównej osoby w Warszawie zajmującą się reklamacjami na całą Polskę, dostałem informację, że absolutnie w 4 roku od zakupu Samsung powinien zakończyć tą reklamację poprzez wymianę matrycy, zaproponowania innego modelu bądź zwrotu gotówki.
Na tą chwilę zostaje mi napisanie pisma do centrali Samsunga z opisem całej sytuacji lecz zastanawiam się czy to aby na pewno jest wada matrycy czy już inny element który nie łapie się na te dodatkowe 2 lata które dostałem na nową matrycę a trwa ona do listopada tego roku.
Jeśli wyślę maila do wawy w tej sprawie to 3 tygodnie mają na odpowiedź i zastanawiam się czy najpierw dowiedzieć się co dokładnie się zepsuło a później działać jeśli będzie sens.
Niżej linki nagrania (sorry za przekleństwo ale nagrałem moment jak się całkiem zepsuł i stąd taka a nie inna reakcja )
https://youtu.be/PV4eVqtHqbw
https://youtu.be/BypOsy0Z71k
Ostatnia edycja: