Witam
Kupiłem niedawno w/w telewizor w promocji w znanym sklepie internetowym na "S". Zauważyłem od razu problem z pilotem na podczerwień, działa tylko z odległości max. 50 cm i tylko na wprost odbiornika. Dotyczy to zarówno pilota standardowego i Smart (wyłączanie telewizora przez podczerwień). Dodam, że ten sam pilot działa dobrze jako uniwersalny z tunerem SAT oraz przez bluetooth.
Druga sprawa to nierównomierne podświetlenie matrycy, ciemniejsze w centralnej części i jeszcze ciemniejsza góra i dół na środku, fotka poniżej.
Pytanie co z tym zrobić? Mam następujące możliwości:
- oddać do serwisu Samsunga z tytułu gwarancji
- oddać do sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową
- oddać do sklepu z tytułu odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni (jeszcze zostało parę dni)
Proszę o poradę co zrobić, może ktoś z was ma jakieś doświadczenia w podobnej sprawie?
Telewizor mi się podoba, te dwie usterki nie są cechą tego modelu tylko egzemplarza, nie chciałbym z niego rezygnować tylko chcę egzemplarz wolny od wad. Jak najbezpieczniej to załatwić
Kupiłem niedawno w/w telewizor w promocji w znanym sklepie internetowym na "S". Zauważyłem od razu problem z pilotem na podczerwień, działa tylko z odległości max. 50 cm i tylko na wprost odbiornika. Dotyczy to zarówno pilota standardowego i Smart (wyłączanie telewizora przez podczerwień). Dodam, że ten sam pilot działa dobrze jako uniwersalny z tunerem SAT oraz przez bluetooth.
Druga sprawa to nierównomierne podświetlenie matrycy, ciemniejsze w centralnej części i jeszcze ciemniejsza góra i dół na środku, fotka poniżej.
Pytanie co z tym zrobić? Mam następujące możliwości:
- oddać do serwisu Samsunga z tytułu gwarancji
- oddać do sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową
- oddać do sklepu z tytułu odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni (jeszcze zostało parę dni)
Proszę o poradę co zrobić, może ktoś z was ma jakieś doświadczenia w podobnej sprawie?
Telewizor mi się podoba, te dwie usterki nie są cechą tego modelu tylko egzemplarza, nie chciałbym z niego rezygnować tylko chcę egzemplarz wolny od wad. Jak najbezpieczniej to załatwić