Sony powróciło do promocji 5 lat gwarancji http://www.5latgwarancji.pl/ .Promocja trwa od 20 marca 2009 r do 31 grudnia 2009 r
cyber78 napisał:Jak ktoś miał problemy to tylko z interpretacją tych zapisów - albo przez siebie albo przez serwis .
Ja się cieszę że mam taką gwarancję (nawet jak było na tym forum o problemach) - niż cieszyć się że nie mam nic.
cyber78 napisał:SierzantHarris przecież napisałem, że chodzi mi o interpretację przez klienta ale również przez serwis, wcale nie twierdzę, że serwis ma zawsze rację, wręcz przeciwnie. Chodziło mi tylko o zarzut, że ta gwarancja promocyjna jest gorsza bądź okrojona w stosunku do standardowej gwarancji którą otrzymuje każdy klient na dwa lata. To jest pierwsza kwestia.
Natomiast to, że jak ci TV padnie to pewnie serwis cie oleje i każe płacić to jest druga kwestia i jest ona niezależna od tego czy masz 2 lata czy 5 gwarancji.
Serwisy są w Polsce jeszcze na takim etapie, że doją klienta ile wlezie, a producent nie rozumie jeszcze, że jakość marki zależy głównie od tego.
I nie chodzi ty o serwis SONY ( a z nim jest sporo kłopotów w Polsce ) ani nawet o serwisy elektroniki, generalnie gdzie nie spojrzysz to jest bagno.
Np tak Toyota - chwalili się dobrymi autami i mała ilością awarii. Mam Avensiske i wiem jak doją ludzi, w okresie gwarancji zaczęły światła przednie parować - oczywiści gwarancje tego nie obejmuje, a wymiana sztuki to 1200zł - od znajomego z sewisu sie dowiedziałem że wymieniaja tylko uszczelkę obsadki żarówki. Kurwica mnie wzieła, że chcieli mnie wydoić na 2500zł a guwnianą podkładkę za 1zł wstawić.
Trzeba walczyć i ujawniac postępowanie serwisów, tylko to może zmienić nastawienie do nas.
Z oceną serwisu się wstrzymam bo jak na razie nie miałem potrzeby wysyłać sprzętu na gwarancje. Co do samych usterek nie wmówisz mi, że martwe piksele są nagminne mam dwa LCDki w domu każdy po 40 cali i na żadnym nie stwierdziłem chyba, że są i ich nie widać (z lupą szukał nie będę). A sama gwarancja wole mieć 5 lat niż 2 to chyba oczywiste zwłaszcza, iż i tak jest to górna granica czasu kiedy zdecyduje się na coś nowego...senior45 napisał:Nie jest to jedyne forum gdzie ludzie pomimo tej wspanialej gwarancji nie moga uporac sie z reklamacja gdyz wszystkie usterki wymienione przez Sierzanta ( notabene bardzo czeste) mieszcza sie w normach Sony.