49PUS7909 problem z 3D

sebabix

New member
Witam, TV 49PUS7909 problem z 3D , plik mkv z HDD na załączonym foto widać efekt, tv w 2D odtwarza obraz ok, typ obrazu SBS, po przełączeniu w tryb 3D obraz jest zniekształcony ,sprawdziłem inne źródła efekt ten sam, proszę o pomoc dziękuje i pozdrawiam .

mF7rYUp4
 

sebabix

New member
Witam.Sprawa zgłoszona do Philips Polska,rozmowa z konsultantami jak z niedouczonymi bootami którzy powtarzają wyuczona regułkę,aktualizacja i inicjalizacja tv a to zły HDD a to nie dobre HDMI a to już 4 tv w domu z funkcja 3D i po prostu gadać mi się nie chce a ze strony konsultantów tylko olewanie sprawy.Nerwy puściły i przypadkowy przedstawiciel ds.obsługi klienta usłyszał jak się nazywa na ch..i w końcu ruszył d... i gdzieś tam dzwonił i dowiadywał się w mojej sprawie i okazało się ze faktycznie taki problem istnieje i jest związany z oprogramowaniem TV i nie wiadomo kiedy zostanie to naprawione.W związku z problemami TV Philips przestrzegam przed kupnem,radze sprawdzić wszystko co ma w specyfikacji, ubogie wsparcie techniczne nikt nic nie wie i ogólnie nawet nie chce się nikomu zająć sprawa klienta bo po co.Jak nie naprawią będę zmuszony zwrócić niepełnowartościowy sprzęt .cdn....
 

sebabix

New member
TV jest podłączony do internetu,aktualizacja oraz inicjalizacja przeprowadzona, tv zgłasza że posiada najnowszy soft i nadal nic.
 

ganire

New member
Hmmmm, i to przy każdym filmie tak masz?? Może akurat ten film był kodowany w taki sposób że dekoder telewizora ma problem z dekodowaniem i konwersją do 3D. Ja mam co prawda ten model z 55 calowym ekranem ale soft dokładnie ten sam i jest ok, sprawdzałem na kilku filmach...
 

Duch87

New member
Bez reklam
W modelu 6008 też nie ma problemów z odtwarzaniem 3D. Faktycznie, jak film z torrentów, to w nim może być problem ;).
 

sebabix

New member
ooo to jakaś nowość ze TV philips wie ze film z torrentów, posiadam jeszcze LG który nie wie tylko odtwarza jak leci ,a poza tym mam kamerę która nagrywa w 3d format mkv i tez nie da się oglądać może trzeba uświadomić philipsa ze to oryginał :]
 

sebabix

New member
Hmmmm, i to przy każdym filmie tak masz?? Może akurat ten film był kodowany w taki sposób że dekoder telewizora ma problem z dekodowaniem i konwersją do 3D. Ja mam co prawda ten model z 55 calowym ekranem ale soft dokładnie ten sam i jest ok, sprawdzałem na kilku filmach...

Witam,dzieki za odpowiedz, i to mnie zmartwiło , serwis philipsa nie chce nikogo przysłać , cały czas upierają się ze to wina softu ,no to mam problem .
 

sebabix

New member
odpowiedz serwisu philipsa na zgloszenie reklamacji , jaja sobie robia :]


Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Bardzo nm przykro, że występują problemy z obrazem 3D.
Z załączonego zdjęcia wynika, że może być to spowodowane kilkoma czynnikami. Prosimy o odpowiedź na tą wiadomość i odpowiedź na poniższe pytania:
- Czy obraz był sprawdzany poprzez podłączenie Bluray + oryginalny film 3D poprze kabel HDMI podłączony to telewizora? Odtwarzacz jest podpięty pod wejście inne niż HDMI5 i przewód to HDMI 1.4 lub HDMI HIGH SPEED
- W przypadku filmów 3D z USB potrzebne będą informacje na temat paru filmów, mianowicie informacja o kodekach. Aby to sprawdzić, należy zainstalować mały program "mediainfo". Po jego instalacji należy na plik kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać "mediainfo". Pokażą się informacje o pliku i jego zawartości. Następnie w wyświetlonym oknie należy wybrać widok>drzewo. Wyświetlone informacje prosimy o przesłanie w odpowiedzi na tego maila.

W przypadku, gdy film z Bluray odtwarza się nieprawidłowo, wtedy prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 397 15 04 w celu wystawienia zgłoszenia serwisowego.
Jeżeli natomiast film z odtwarzacza Bluray działa poprawnie, prosimy o przesłanie informacji o pliku, które zostały podane w drugim punkcie. Pozwoli nam to na pełną weryfikację i zaproponowanie rozwiązania.
 

sebabix

New member
Dla zainteresowanych tematem ,po miesiącu próśb philips wysłał serwisanta który był bardzo zdziwiony przypadłością tv i zabrał sprzęt do warsztatu .
 

sebabix

New member
TV wrócił z serwisu , wymienili płytę główna i jest ok , obsługa serwisowa philipsa straszna lipa, trzeba błagać o pomoc .Temat zamknięty.
 
Do góry