odpowiedz serwisu philipsa na zgloszenie reklamacji , jaja sobie robia :]
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.
Bardzo nm przykro, że występują problemy z obrazem 3D.
Z załączonego zdjęcia wynika, że może być to spowodowane kilkoma czynnikami. Prosimy o odpowiedź na tą wiadomość i odpowiedź na poniższe pytania:
- Czy obraz był sprawdzany poprzez podłączenie Bluray + oryginalny film 3D poprze kabel HDMI podłączony to telewizora? Odtwarzacz jest podpięty pod wejście inne niż HDMI5 i przewód to HDMI 1.4 lub HDMI HIGH SPEED
- W przypadku filmów 3D z USB potrzebne będą informacje na temat paru filmów, mianowicie informacja o kodekach. Aby to sprawdzić, należy zainstalować mały program "mediainfo". Po jego instalacji należy na plik kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać "mediainfo". Pokażą się informacje o pliku i jego zawartości. Następnie w wyświetlonym oknie należy wybrać widok>drzewo. Wyświetlone informacje prosimy o przesłanie w odpowiedzi na tego maila.
W przypadku, gdy film z Bluray odtwarza się nieprawidłowo, wtedy prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 397 15 04 w celu wystawienia zgłoszenia serwisowego.
Jeżeli natomiast film z odtwarzacza Bluray działa poprawnie, prosimy o przesłanie informacji o pliku, które zostały podane w drugim punkcie. Pozwoli nam to na pełną weryfikację i zaproponowanie rozwiązania.