Witam,
Opiszę swój przypadek i proszę abyście się przyjrzeli swoim TV.
40A656 kupiony w sklepie internetowym AGD Opole dostawa następnego dnia.
Po wyjęciu z kartonu oczywiście nalepki na obudowie i podstawie pilot zafoliowany drukowana instrukcja itd.
Po 5 minutach oglądania zauważyłem, że TV jest przechylony na lewą stronę w kierunku wyjść bocznych.
Zmierzyłem wysokość z obu stron od komody do górnej krawędzi i okazało się, że różnica wynosi 1cm.
Nad TV wisi głośnik centralny, który powodował, że było to jeszcze bardziej widoczne.
Telefon do sklepu propozycja wymiany na inny egzemplarz, co nie za bardzo było mi na rękę, ponieważ
ten ma równo podświetlaną matrycę, brak pikseli i ogólnie jestem zadowolony.
Zadzwoniłem na infolinię Samsunga Pan przyjął zgłoszenie następnie skontaktował się ze mną miejscowy serwis,
który stwierdzil, że już mieli taki przypadek i należy wymienić wadliwą podstawkę.
Po 2 tygodniach zjawiło się dwóch panów z nową zafoliowaną podstawą wymienili i teraz jest już ok.
Oczywiście zastrzegłem od razu, że godzę się na to pod warunkiem, że nie będzie żadnego wpisu w kartę gwarancyjną.
W innym wypadku wymieniam TV w sklepie.
ps. przepraszam za przydługawy post i czekam na wasze spostrzeżenia
Pozdrawiam
Damass