Byla w tym temacie mowa ze Samsung ma stara wersje HbbTV. A czy wiekszym problemem w Samsungach nie jest brak Dolby Vision ?
Nie prawda, dlatego że Samsung ma wersję HbbTV 1.0 nie działa na nim Polsat News poprzez HbbTV, do obsługi którego potrzeba minimum wersji 1.5Też się nad tym zastanawiałem. Moim zdaniem Samsung i tak będzie musiał w telewizorach z tego roku zaktualizować hbbTv żeby dopasować się do rozporządzeń w Polsce. Jeśli to jest dla Ciebie ważne żeby w tej chwili HbbTv był w odpowiednio wysokiej wersji bo to jest Ci potrzebne to bierz coś innego. Mi wisi wersja hbbTv bo tylko odpalam Polsat news w HD i TVP Kultura 2 za jego pomocą, a to działa dobrze w każdym Samsungu.
Polecam zadzwonić na infolinię Philipsa w Polsce tel. 22 397 15 04, (nie kontaktować się przez Messenger, bo tam tłumaczone jest na inny język) , bardzo miła pani udziela unformacji, a jak coś chce skonsultować z technikiem to odpisze na e-maila którego jej podasz. PolecamZe swojej strony dokonałem wyboru telewizora: 43PUS7805/12.
Ponieważ 7334/12 już w zasadzie zakończył swojego żywota, a 8535 przekracza mój budżet, zdecydowałem się na wariant bez AndroidTV.
Niezależnie od powyższego - trochę wczoraj popytałem zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i na fanpage'u Phillips TV Polska.
Zgodnie z tym co się dowiedziałem, model PUS8535 jest na wyłączność sieci Euro (choć w ME też widziałem). W MM tego modelu nie uświadczymy.
Z kolei w Philips TV Polska sytuacja wygląda na dzień dzisiejszy tak, że nikt nie wie, kiedy poszczególne modele telewizorów będą trafiać w ogóle do sprzedaży, lub do kolejnych sieci. Powód zapewne znany - koronawirus.
Na marginesie Philips ma oryginalny sposób udzielania odpowiedzi. Pytanie trafia do jakiegoś cudzoziemca, który - co by nie mówić - stara się, jednak odpowiedź następnie tłumaczona jest przez... translatora i trafia do pytającego. W moim przypadku skończyło się to wpadką, bo okazało się, że model 7334/12 jest tylko towarem z ekspozycji, a nie - jak zapewniał odpowiadający - dostępny w magazynie.
Polecam zadzwonić na infolinię Philipsa w Polsce tel. 22 397 15 04, (nie kontaktować się przez Messenger, bo tam tłumaczone jest na inny język) , bardzo miła pani udziela unformacji, a jak coś chce skonsultować z technikiem to odpisze na e-maila którego jej podasz. Polecam
Podobno jeszcze mają zacząć produkować model 43PUS7354, bierz z Androidem
Dokładnie i to już po kilku latach może być spory problem jak to jest za zwyczaj.Kupiłem 43PUS7354. Niestety Kiki go nie miał i ominęła mnie profesjonalna kalibracja. Może ktoś podrzucić ustawienia do tego modelu? Czy ustawienia do 7334 będą pasowały bo to podobno ten sam model tylko różni się pilotem?