42S30, czyli jak Panasonic dba o wizerunek

Byrd66

New member
Witajcie po długiej przerwie

Do rzeczy - w moim S30 padła matryca przed końcem gwarancji. Wymienili, ok. Było widać pionowe paski, ale jak to bywa - nowy panel, to musi się dotrzeć. Ale nie :( Na prawie każdym tle przy panoramowaniu i nie tylko widać z siedem pionowych pasów. Na LCD to takie rzeczy są normą, ale na plaźmie?! Pisałem maila, drugiego, trzeciego i nic. Zmienili email, ale nie raczyli poinformować. Napisałem na właściwy i miła Pani podała, że wszystko jest w porządku, a jest to zasługa "nanotechnologii". Hahaha. Wcisną odpad i masz babo placek - już po gwarancji.

5812.jpg
 

prezy

New member
Bez reklam
Musisz wyczerpać cały proces reklamacji a następnie udaj się do rzecznika.
Pamiętaj musisz mieć wszystko na piśmie.
Nanotechnologia - dobre :)
 
A nie jest tak, że na matrycę wymienianą w serwisie masz 6 miesięcy gwarancji ??

U mnie było tak w przypadku pralki. Padł sterownik przed końcem gwarancji, przyjechał monter i wymienił. Kolejny raz sterownik padł po 7 miesiącach, ale dowiedziałem się, że była na niego 6 miesięczna gwarancja
 

Byrd66

New member
Sprawa wygląda tak - serwis w mieście potwierdził, że są pasy. Poszło pismo do Warszawy. Tv został wysłany i po 2 tygodniach dostałem go z odpowiedzią, że parametry są w normie. Jak komuś nie przechadzają kraty na środku ekranu to spoko :(
 
Do góry