40H6400 zawieszające się aplikacje

krissk

New member
Witam od 1,5 miesiąca jestem posiadaczem TV Samsung 40H6400 i zauważyłem następujący problem: w aplikacji Player jak oglądam jakiś program to po ok. 30-40 minutach obraz się zatrzymuje i nic nie da się zrobić, pomaga jedynie wyłączenie i włączenie TV, to samo dzieje się na aplikacji Tuba.tv, na innych typu Youtube czy OnetVOD nie zauważyłem problemu ale jeszcze będę testował, myślałem że może neta rozłącza w tym czasie ale nic z tych rzeczy na smartfonie czy tablecie jest net w tym czasie, podłączałem tez kablem sieciowym i dalej to samo. Macie może podobny problem ? Czy jest to wina TV czy samych aplikacji ?
 

krissk

New member
TV aktualizowany na bieżąco, zawsze mam najnowszą wersję softu,a oddzielnie aplikacje da się ręcznie aktualizować ?
 

hellborg

New member
aplikacje przy swoich ikonach mają symbol strzałki w dół jak wymagają aktualizacji. Zawsze można się upewnić trzymając wciśnięty enter na zaznaczonej aplikacji, wtedy otwiera się podmenu (coś jak klik prawym klawiszem myszy) i stamtąd można wybrać aktualizację
 

krissk

New member
Sprawdziłem ale do aktualizacji była tylko aplikacja TVP VOD, juz teraz przetestowałem i problem występuje tylko w Player i Tuba.tv więc może to wina samych aplikacji...
 

krissk

New member
Odkryłem, że problem w aplikacji Player jest przy oglądaniu w jakości HD lub bardzo wysoka, przy gorszej jakości problemu nie zauważyłem. Proszę kto posiada ten tv żeby sprawdził czy też się zawiesza przy tych jakościach, trzeba by obejrzeć ze 3-4 odcinki jakiegoś serialu czy programu i jeśli wtedy się nie zatrzyma tzn, że problem jest chyba z moim tv.
 

krissk

New member
Jeśli 30 Mbit można nazwać lichym internetem to nie wiem :) Problem jest albo z TV albo z samą aplikacją, net mam bardzo dobry z kablówki Vectra, nigdy nie było problemu, transfer zawsze jest maksymalny, z YouTube filmiki HD buforują się momentalnie, coś nie tak z aplikacją, bo zatrzyma się obraz i potem już jak dam wstecz to aplikacja działa bardzo wolno i nic nie da się już obejrzeć, trzeba TV wyłączyć i włączyć i nawet po tym czasem jak na nowo uruchomię aplikację Player to pojawia się komunikat "wystąpił nieoczekiwany błąd, proszę spróbować później"
 

krissk

New member
Połączenie WiFi ale podłączałem kablem i też to samo jest, także to nie ma znaczenia, resetu fabrycznego nie robiłem, a jak to się robi ?
 

krissk

New member
Zresetowałem smart huba ale dalej to samo, jednak udało mi się odkryć dlaczego tak się dzieje a mianowicie wczoraj coś oglądałem i nagle zatrzymało się, w tej samej chwili zerknąłem w telefonie czy przypadkiem wifi nie rozłącza i okazało się że w tym momencie nastąpiło krótkie rozłączenie wifi, zniknęła ikonka w telefonie i po 2 sekundach się pojawiła ale widać te 2 sekundy wystarczą żeby obraz się zatrzymał, po prostu w jakości HD nie zdąży widać zbuforować na przód i od razu rozłącza, w niższej jakości nawet jak jest przerwa 2 sekundowa w połączeniu to ma dalej zbuforowane i nie zatrzymuje się, winny wydaje się router, mam drugi dziś podłączę i zobaczymy. Mam jeszcze pytanie z innej beczki czy w tym modelu da się wyłączyć czerwoną diodę stanu czuwania żeby nie świeciła jak TV jest wyłączony ? Nie mogę nigdzie się doszukać, wcześniej miałem LG to dało się.
 
Do góry