40 PFL 5507 Martwy pixel

kucelboy

New member
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum.
W pierwszej połowie lipca kupiłem tv Philips 40PFL 5507 w RTV EURO AGD. Po podłączeniu w domu do PC i po kilku godzinach użytkowania dostrzegłem czarny martwy pixel na środku ekranu, udałem się do sklepu - kierowniczka w bezczelny sposób zbyła mnie normą iso.
Wystosowałem pismo o niezgodności towaru z umową i żądaniu wymiany na tv wolny od wady dostałem taka odpowiedź :
,,Ekran LCD i LED został wykonany z wykorzystaniem technologii wysokiej precyzji, dzięki której aktywnych jest ponad 99,99% pixeli na ekranie mogą pojawiać się czarne lub jasne kropki. Jest to jednak właściwość wynikająca z konstrukcji ekranu i nie jest objawem usterki - zgodnie z normą ISO nr.13406-2'' W związku z powyższym Pana roszczenia zmuszeni jesteśmy oddalić.


Co ja mam teraz zrobić ? odwołać się od tego? powołać na inny artykuł ?

Proszę o radę.



PS. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w RTV euro jak coś jest nie tak z towarem i klient to reklamuje to traktują klienta jak śmiecia i zło konieczne.
 

premek111

Active member
Bez reklam
Niestety jeden martwy piksel nie jest powodem do wymiany towaru na nowy, pismo ze sklepu dokladnie to przedstawia, tak juz jest :-( .
 

emailodspamu

New member
Posiadam od tygodnia telewizor 46PFL5507. Dziś zauważyłem właśnie wspomnianą pionową kreskę z wypalonymi pikselami...

Telewizor kupiłem w EURO RTV AGD przez internet...

Reklamować czy po prostu zwrócić towar ??
z tego co się orientowałem to mogę odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni bez podawania przyczyny
 

szybal

Banned
Posiadam od tygodnia telewizor 46PFL5507. Dziś zauważyłem właśnie wspomnianą pionową kreskę z wypalonymi pikselami...

Telewizor kupiłem w EURO RTV AGD przez internet...

Reklamować czy po prostu zwrócić towar ??
z tego co się orientowałem to mogę odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni bez podawania przyczyny
Powodzenia,marne szansę na zwrot myślę że zostaje serwis i wymiana matrycy
 

misiekfu

New member
Jeśli kupiłeś w Euro przez internet bez niczego możesz oddać w ciągu 10 dni od daty otrzymania telewizora.
 

karol230

New member
Witam dostałem odpowiedz z Autoryzowanego Centrum Serwisowego.
"Sprawdzenie Ekran LCD został wykonany z wykorzystaniem technologi wysokiej precyzji, dzięki której aktywnych jest ponad 99,99% pikseli, na ekranie mogą pojawiać się czarne plamki lub jasne kropki ( w kolorze czerwonym , niebieski lub zielonym) Jest to jednak właściwość wynikająca z konstrukcji ekrany LCD i nie Jest OBJAWEM Usterki"
Taka jest opinia Serwisu.
Dzwoniłem dzisiaj do SONY POLSKA i wynika że usterki nie ma wszystko jest OK, Ale mogę oddać TV w ramach gwarancji na Naprawę, Czyli usterka jest.
Nie życzę nikomu takiej sytuacji.
Pozdrawiam
 
Do góry