MarcinWLKP
New member
Witam,
Zakupiłem w tym tygodniu w sklepie internetowym TV Samsung 32H6400. W trakcie składania zauważyłem ze na podstawce brakuje środkowego "ząbka" ( nie wiem jak to się fachowo nazywa) dokładnie widać pęknięcie lub jest to wada produkcyjna. Co prawda mam zamiar zakupić uchwyt na ścianę, ale zastanawiam się czy nie powinienem się skontaktować ze sklepem w celu wymiany elementu podstawki lub uzyskania np rabatu na kolejny zakup.
fotosik.pl/pokaz_obrazek/871f52abae50cc87.html
Mam jeszcze jedno pytanie w kartonie z TV załączona była karta gwarancyjna, która nie jet wypełniona, czy powinienem odesłać ja do sklepu w celu uzupełnienia i podpisania. Posiadam również fakturę w miejscu "podpis osoby uprawnionej do wystawienia faktury" widnieje wydrukowane Imię i nazwisko.
Pozdrawiam.
Marcin
Zakupiłem w tym tygodniu w sklepie internetowym TV Samsung 32H6400. W trakcie składania zauważyłem ze na podstawce brakuje środkowego "ząbka" ( nie wiem jak to się fachowo nazywa) dokładnie widać pęknięcie lub jest to wada produkcyjna. Co prawda mam zamiar zakupić uchwyt na ścianę, ale zastanawiam się czy nie powinienem się skontaktować ze sklepem w celu wymiany elementu podstawki lub uzyskania np rabatu na kolejny zakup.
fotosik.pl/pokaz_obrazek/871f52abae50cc87.html
Mam jeszcze jedno pytanie w kartonie z TV załączona była karta gwarancyjna, która nie jet wypełniona, czy powinienem odesłać ja do sklepu w celu uzupełnienia i podpisania. Posiadam również fakturę w miejscu "podpis osoby uprawnionej do wystawienia faktury" widnieje wydrukowane Imię i nazwisko.
Pozdrawiam.
Marcin
Ostatnia edycja: