32" Sharp LC32LE600EV - jeszcze raz

Status
Zamknięty.

Baron3K

New member
Witam wszystkich,

Właśnie stoję przed zakupem 32 calowego telewizorka.
Zastanawiam się czy iść z LE600 czy dołożyć nieco i kupić LE700 który jedyne co przynosi to opcje 100Hz (czy warto jest wywalać ta dodatkowa niemałą kasę?)

Jestem laikiem w tych wszystkich lcd sprawach, dotychczas używałem telewizora crt.

Czy warto inwestować w telewizory które maja podświetlenie LED ?
Jakby nie spojrzeć za te pieniądze jakie trzeba wydać na sharpa można kupić 37-40 calowca LG bądź Samsunga jednak bez podświetlania LED.

Proszę o pomoc,
 

Buti

New member
Podłączę się pod ten wątek. Interesuje mnie tv32 cale.
Ja stoję przed wyborem le600 lub sony v5500 i narazie bardziej jestem za sony a to z tego wzgledu, że le600 mimo głębszej czerni zraził mnie opisanymi w innym wątku problemami z dzwiękiem i słabymi kątami co przy ogladaniu lekko z boku objawia sie przebarwieniami w kolorze niebieskim. Do filmów mam projektor dlp i szukam telewizora, który zastąpi mi monitor (chodzi o możliwość ogladania z wiekszej odleglosci tv zawieszonego na scianie bez uzycia monitora dodatkowego). Podpięty zostanie równiez do dekodera n. Jest jedna rzecz, ktora jednak przekonuje w tym wypadku do le600. To zużycie energii. Wiadomo, że przy nocnym ogladaniu tv dodatkowo zmniejszę podświetlenie i w kwesti zużycia powinno być jeszcze lepiej. Musze dzis lub jutro zdecydować.
pozdro
 

bob77

New member
Buti napisał:
Podłączę się pod ten wątek. Interesuje mnie tv32 cale.