Ponieważ nie znalazłem jako tako odrębnego wątku sklepie www.123rtv.pl (dostępnym również poprzez www.123market.pl), to pozwoliłem sobie go założyć. Tak, aby był widoczny obok innych, konkretnych wątków w ramach działu.
Kupiłem tam ostatnio nagrywarkę hdd. Do zamówienia przekonała mnie cena dużo niższa niż w innym sklepie internetowym, w którym zaopatrywałem się dotychczas, oraz dogodna lokalizacja i możliwość odbioru osobistego (nie obarczona dodatkową ryczałtową opłatą). Towar zamówiłem w poniedziałek późnym wieczorem. Zamówienie było poprzedzone rejestracją konta na 123.rtv.pl, jednak pomimo przeprowadzenia tej procedury i późniejszej rejestracji zamówienia z pozycji zalogowanego użytkownika, do dnia dzisiejszego nie widzę tego zamówienia w "swoich zamówieniach" (nawet pomimo, że sprawa została już pozytywnie zamknięta). W środę, z uwagi właśnie na dalszy brak potwierdzenia zamówienia, wysłałem do sklepu e-maila z zapytaniem o status zamówienia i czy w ogóle będzie ono realizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. Natomiast już przedpołudniem następnego dnia otrzymałem informację, iż sprzęt jest do odbioru. Który to odbiór osobiście dokonałem - szybko, sprawnie, grzecznie i spokojnie.
Tak więc odbiór na trzeci dzień roboczy. Trochę zbija mnie z tropu brak uaktualniania informacji o statusie zamówienia oraz brak kontaktu e-mailowego w trakcie, ale reszta jak najbardziej w porządku.
Pozdrowienia!
Edit: Jeszcze informacyjnie wcześniejsze drobne opinie o sklepie - klik i klik.
Kupiłem tam ostatnio nagrywarkę hdd. Do zamówienia przekonała mnie cena dużo niższa niż w innym sklepie internetowym, w którym zaopatrywałem się dotychczas, oraz dogodna lokalizacja i możliwość odbioru osobistego (nie obarczona dodatkową ryczałtową opłatą). Towar zamówiłem w poniedziałek późnym wieczorem. Zamówienie było poprzedzone rejestracją konta na 123.rtv.pl, jednak pomimo przeprowadzenia tej procedury i późniejszej rejestracji zamówienia z pozycji zalogowanego użytkownika, do dnia dzisiejszego nie widzę tego zamówienia w "swoich zamówieniach" (nawet pomimo, że sprawa została już pozytywnie zamknięta). W środę, z uwagi właśnie na dalszy brak potwierdzenia zamówienia, wysłałem do sklepu e-maila z zapytaniem o status zamówienia i czy w ogóle będzie ono realizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. Natomiast już przedpołudniem następnego dnia otrzymałem informację, iż sprzęt jest do odbioru. Który to odbiór osobiście dokonałem - szybko, sprawnie, grzecznie i spokojnie.
Tak więc odbiór na trzeci dzień roboczy. Trochę zbija mnie z tropu brak uaktualniania informacji o statusie zamówienia oraz brak kontaktu e-mailowego w trakcie, ale reszta jak najbardziej w porządku.
Pozdrowienia!
Edit: Jeszcze informacyjnie wcześniejsze drobne opinie o sklepie - klik i klik.
Ostatnia edycja: