Jak sprawuje się Denon?
Ja też zawiodłem się na Onkyo 609 i planowałem kupić 830 bo miały być niezawodne ale jak czytam masze forum to widzę że onkyo to straszna lipa i kupie chyba Denona AVR-X2600 DAB+.
Onkyo nie uczy się na starych błędach!!
Kolega Jakub 1989 napisał
na mój problem pomogła wymiana płytki hdmi. W sklepie który mi sprzedał amplituner dowiedziałem się że to nie pierwszy przypadek z serią 686
Witam Kolegów
Otwieram nowy,wydaje mi się ważny temat bo stoję przed wyborem nowego sprzętu.
kilka lat temu po przeczytani wielu stron naszego forum wybrałem ONKYO 609 ale po kilku latach użytkowania padła płyta HDMI.Pech chciał że zbiegło się to z końcem akcji darmowej wymiany wadliwej płyty...
Ja miałem Onkyo 609 i już nigdy więcej nic nie kupie z tej firmy dopóki nie przyłożą się do jakości płyty HDMI.Stare jak mój ale i dużo młodsze modele po kilku latach użytkowania padają.Koszt naprawy 1200 zł i nie daje gwarancji na dalszą bezawaryjną pracę-przykład opisywany na tym forum.
Proponuję koledze wysłać zgłoszenie niemieckim może jak ich zasypiemy mejlami to zmiękną.Ja dzisiaj wypełniłem u Anglików i dzięki temu dowiedziałem się że za wymianę dopłacają 150funtów albo 175 euro
Tam Customer Service Program wybrałem DE a dalej zgodnie z formularzem.W poniedziałek zgłaszam sprawę do federacji konsumentów.To jest jawna dyskkrminacja tym bardziej że handlują sprzętem z wadą fabryczną.
A jednak Niemcy odpisali że w Polsce nie można wymienić a oni wymienią sprzęt kupiony u nich bo jest z tym dużo papierkowej roboty.Wniosek nie kupować Onkyo bo jesteśmy traktowani jak zera.Jak ktoś chce Onkyo to trzeba kupić za granicą tylko nie u Niemców bo się chłopaki przepracują.
,Mnie padł w tamtym tygodniu. Niemiecki przedstawiciel Onkyo do 31 09 2018 wymienia uszkodzony sprzęt na nowy za dopłatą.Polski przedstawiciel nic o tym niewie.Tak traktuje się Polaka. Japoński renomowany sprzęt pada po siedmiu latach a stara diora gra nadal .A najważniejsze Niemcy odpisu na...
Na holenderskiej stronie Onkyo jest informacja o zakończeniu darmowej akcji naprawy TX-NR609 z dniem 31 12 2017 a do 31 09 2018 wymieniają wadliwy sprzęt na nowe modele za dopłatą.U naszego przedstawiciela Onkyo cisza.Polak bogaty niech buli kasę.
Dziękuję za informację o serwisie już wysłałem opis usterki i czekam na odpowiedź .Onkyo kupiłem w Media zarejestrowałem na stronie producenta i przedłużyłem gwarancję na trzy lata więc mają do mnie kontakt.Są dwie akcje serwisowe bo sprzedali dubla a ja dowiaduje się po czasie.Gdyby nie to...