Recent Content by sagik

  1. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Śmieszy mnie stanowisko samsunga Które tuszuje problem nazywając go marginalnym , zwalajac całą winę na serwis Który oczywiście zachowywał się skandalicznie - ale samsung wielokrotnie mi mówił ze opinia jest ostateczna i niepodwazalna - ze pracują tam wykwalifikowani.. Profesjonalni... Bla...
  2. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    rafaa, u mnie też Pan z sosnowca był w sumie do serwisu nie mam zastrzeżeń. w Śr przyjął, w czw przywiózł - elegancja. Jak samsung zaczął logicznie myśleć blilansując zyski i straty z takiego zachowania jak wtedy... to serwisy też zmieniły podejście Ku mojemu niepocieszeniu - czyszczenie. Nie...
  3. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Ja niestety póki co korzystam z gwarancji. Na jakiej podstawie? Racja.. Ale mam prawo przypuszczać, że naprawa w postaci wyczyszczenia to nie naprawa, tylko działanie doraźne - skoro była i jest nieszczelna .. To problem dalej będzie występował. Chyba można domagać się - choćby w teorii...
  4. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    A ja dostałem skierowanie ma Sosnowiec... Słuchajcie, podzwonilem po serwisach- okazuje się, że samsung rzekomo nakazał nie wymieniać-a czyscic matrycę. Jeśli taka będzie decyzja- to ja się na to nie zgadzam. Jutro się okaże.
  5. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    Panowie, pospieszylem się. W mailu jest napisane, że uwzglednili po 3 odmowach moja prośbę o konsultacje sprawy w innym serwisie niż ten, który odmówił naprawy... ... Zobaczymy co dalej, może będzie to tożsame z informacją która ktoś wyżej w poście otrzymał. A może znów będzie komedia :)
  6. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    dostałem info na maila, że moja sprawa była rozpatrywana ponownie przez dział reklamacji i że sprawą ma się zająć w celu naprawy serwis z sosnowca. ... bliżej się nie wczytywałem w maila bo nie mam czasu. później na pewno odpiszę. pierwszy krok do przodu.
  7. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    jednocześnie coś wspomina blabla o jakimś kontakcie raz jeszcze, zaznaczajac, że tv nie mają żadnej wady ;DDDDD Zapis rozmowy na czacie też można zapisać i dołączyć do korespondencji. to tak anyway. Ale z nimi na czacie, to jak gadanie z Bootami. napisałem jedynie, by zasięgnąć wiedzy, czy...
  8. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    okocz, kto do Ciebie dzwonił? Samsung? czy serwis który wcześniej odmówił naprawy? mi konsultant z livechata napisał tak na moje zapytania: Proszę Pana, z uwagi na fakt, że TV nie posiadają wady akcja naprawcza odbiorników nie jest prowadzona. oczywiście jak do niego piszę prosto i po ludzku...
  9. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    po co? nie lepiej pisać bezpośrednio na FB samsunga? Więcej ludzi widzi i druga strona matrycy
  10. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    można się spierać, są lepsze i gorsze modele. Ale LG z mojego doświadczenia bije na łeb Samsunga. Poza telefonami. Choć obecnie i jeden i drugi ma podobne produkty. Anyway Trzymajmy się meritum i piszmy konkrety. Dobrze, że na facebooku samsung nie usuwa już wiadomości klientów. Fajnie, gdyby...
  11. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    ciekawe jak długo samsung będzie zajmował oficjalne stanowisko.
  12. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    i myślę, że im więcej mediów internetowych zainteresowałoby się tą sprawą - siła przebicia do logicznego spojrzenia na problem samsunga była by większa
  13. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    niech kombinują jak wyjść z twarzą. naprawy w nieskończoność, jak pisze jeden użytkownik wyżej, też nie są najlepszym rozwiązaniem. Ale zapewne jak większość użytkowników ja także w takim wypadku liczyłbym naiwnie, że dostanę "dobrą" matrycę. Czyszczenie nic nie da, nie łudźmy się. Póki co...
  14. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    proponuję wystosować oficjalne wiadomości do nich na facebooku... zabawne, ze na maile już nie odpisują:) totalna kompromitacja. coś się ruszy w tej sprawie? jakieś media?
  15. S

    Gwarancja Samsunga. UWAGA!

    darujcie sobie zbędne kłótnie dywagacje, dysputy, dyskursy... Kto jest gorszy/lepszy itp. PANOWIE konktrety.. 2/3 tematu to są jakieś personalne wymioty. Sam też wdrożyłem czynności odwoławcze, zaglądam do tematu systematycznie. Póki co nie będę mącić... jak będą konkrety to się odezwę od...
Do góry