Siema,
nie wiem co mnie podkusiło, ale zrobiłem upgrade firmware'u Denona 1713 po LAN (amp podłączony do routera po kablu).
Po aktualizacji amplituner próbuje od tygodnia dokończyć aktualizację (wyświetla "Update Retry <<<" i po czterokrotnym wyłączeniu się zostaje błąd "ConnectionFail25".
W innym temacie z podobnym problemem sugestia padła, żeby podpiąć amplituner do neta z Neostrady, ale i to nie przyniosło efektów.
Amplituner w ogóle nie może się połączyć z internetem, nie działają funkcje internetowe i wyświetla się ten błąd. Przed dokonaniem aktualizacji wszystko chulało jak trzeba!
W ustawieniach routera włączony DHCP i ustawione IP dla amplitunera. Próbowałem włączać i wyłączać UPNP ale nie ma różnicy. Reset DENONA również nie pomógł (przytrzymanie < i > PRESET przy włączaniu sprzętu).
Czy w ogóle jest w stanie ktoś zaproponować jakieś rozwiązanie? Nie mam ochoty oddawać sprzętu na 2 tygodnie do serwisu. Dźwięk i obraz działa.
Dzięki z góry.
nie wiem co mnie podkusiło, ale zrobiłem upgrade firmware'u Denona 1713 po LAN (amp podłączony do routera po kablu).
Po aktualizacji amplituner próbuje od tygodnia dokończyć aktualizację (wyświetla "Update Retry <<<" i po czterokrotnym wyłączeniu się zostaje błąd "ConnectionFail25".
W innym temacie z podobnym problemem sugestia padła, żeby podpiąć amplituner do neta z Neostrady, ale i to nie przyniosło efektów.
Amplituner w ogóle nie może się połączyć z internetem, nie działają funkcje internetowe i wyświetla się ten błąd. Przed dokonaniem aktualizacji wszystko chulało jak trzeba!
W ustawieniach routera włączony DHCP i ustawione IP dla amplitunera. Próbowałem włączać i wyłączać UPNP ale nie ma różnicy. Reset DENONA również nie pomógł (przytrzymanie < i > PRESET przy włączaniu sprzętu).
Czy w ogóle jest w stanie ktoś zaproponować jakieś rozwiązanie? Nie mam ochoty oddawać sprzętu na 2 tygodnie do serwisu. Dźwięk i obraz działa.
Dzięki z góry.