TV LCD LED Samsung 8 c8000 (46" 55" 65") Wszystko o serii 8000 opinie testy

boncio1

New member
a w którym to miejscu włączasz bo coś nie mogę załapać chodzi oczywiście o 3D explorer w serii C
Jak jeszcze nie znalazłeś, to trzeba wejść w aplikacje po lewej i w nowościach jest. Nie zgłasza się sama aplikacja i nie instaluje automatycznie.
 
Ostatnia edycja:

chudy111

New member
i co z tego wynikło?
mam express service i zastanawiam się czy z niego nie skorzystać...
a D8000 jest w miarę fajny :)

dzis mi odali z serwisu tv,mialem nagrane filmy jak migal,ale nawet nie chcial wziac pendriva.wymienili calo matryce[wyswietlacz] i zobaczymy czy bedzie ok,jak cos to kazal zadzwonic.u mnie z tym dobrze ze serwis sam przyjezdza po tv
 

Mariusz16071971

New member
dzis mi odali z serwisu tv,mialem nagrane filmy jak migal,ale nawet nie chcial wziac pendriva.wymienili calo matryce[wyswietlacz] i zobaczymy czy bedzie ok,jak cos to kazal zadzwonic.u mnie z tym dobrze ze serwis sam przyjezdza po tv

Daj znać za jakiś czas czy wymiana matrycy pomogła. Mój ostatnio miga raz na dwa tygodnie jeśli to rzeczywiście matryca to będę w serwisie sugerował jej wymianę bo jak do tej pory wymienili mi w ciemno całą elektronikę a tv dalej miga.Do którego serwisu go oddałeś?
 

Sk_uter

New member
Bez reklam
dzis mi odali z serwisu tv,mialem nagrane filmy jak migal,ale nawet nie chcial wziac pendriva.wymienili calo matryce[wyswietlacz] i zobaczymy czy bedzie ok,jak cos to kazal zadzwonic.u mnie z tym dobrze ze serwis sam przyjezdza po tv
Moglbys pokazac ten film na ktorym widac jak usterka wystepuje?
 

Sk_uter

New member
Bez reklam
widac, faktycznie wkurzajace, tak jakby wygaszanie sie na ulamek sek wylaczyl, u mnie takiego czegos nie mialem, ale dobrze, ze film dales, ja na samym poczatku mialem problem z podswietleniem chcieli go tez odeslac, bo nic nie widzieli, wyslalem fotke i kiedy najczesciej wystepuje, u mnie to akurat wystepowalo zawsze po nocy (dlugej przerwie) i no potem wymienili mi matryce i na razie mam spokoj.
 

kazikw1

New member
ooo myslalem, ze juz nie bedzie nowszych softow, cos ciekawego wnosi?
Ktos zauwazyl jakies zmiany?
Telespecjalista Samsunga powiedział, że to antidotum na miganie. U mnie nie mignął od wczoraj, ale to nie świadczy o 100% skuteczności, bo miganie pojawia się i znika dosyć swawolnie, często z przerwami po parę dni ;)
 

Mariusz16071971

New member
wgrałem ten sofcik kilka dni temu i od tamtej pory nie migał ale za wcześnie na radość w moim przypadku bo mój egzemplarz ma przerwy w miganiu nawet 2-tygodniowe. No cóż będę obserwował a swoją drogą to ciekawe że na infolinii mają takie informacje a na oficjalnym komunikacie dotyczącym tego softu jest tylko takie info:

- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)
- Improve ''11 Skype(MoIP) Camera screen is not showed
- When turning off and on after recording Guide plus (Only Italy)
- Improve Samsung Digital Camera''s specific MJPEG movie clip is not playbacked
 

Mariusz16071971

New member
Niestety ale nowe oprogramowanie nie rozwiązuje problemy migającej matrycy przynajmniej w moim przypadku. Telewizorek dzisiaj rano właśnie mnie przywitał przygasającym podświetleniem matrycy.
Wszystko wskazuje na to że winne są jednak matryce ponieważ w moim przypadku wymiana całej elektroniki na gwarancji nic nie dała no i nie pomógł też nowy soft.
 

chudy111

New member
Niestety ale nowe oprogramowanie nie rozwiązuje problemy migającej matrycy przynajmniej w moim przypadku. Telewizorek dzisiaj rano właśnie mnie przywitał przygasającym podświetleniem matrycy.
Wszystko wskazuje na to że winne są jednak matryce ponieważ w moim przypadku wymiana całej elektroniki na gwarancji nic nie dała no i nie pomógł też nowy soft.
ja mialem to samo,narazie po wymianie matrycy jest dobrze i jestem zadowolony,ale mam takie przeczucie ze za jakis czas znowu zacznie migac,a wtedy zarzadam zwrot kasy.ty tez musisz wymienic matryce,takie jest moje zdanie.:)
 
Do góry