Zastanów się dwa razy - Milton Friedman (noblista z dziedziny ekonomii) powiedział kiedyś - nie ma darmowych obiadów. Albo kupujesz i zapominasz o obsłudze albo musisz wygospodarować czas na zabawę w ustawieniach i zastanowić się ile jest ten czas wart (najprościej - ile płaci Tobie pracodawca za każdą 1h Twojej pracy). Jeśli masz co tydzień - dwa, spędzić 2h na wgrywaniu nowego softu, ponownej ręcznej konfiguracji, wgrywaniu aplikacji, ponownym logowaniu do nich, to policz ile EUR w całym cyklu życia telewizora wydasz. 200h rocznie x np 5 lat = 1000h * stawka za 1 godzinę Twojej pracy.Więc na moim miejscu postawił byś na c735? Naczytałem się dużo negatywnych opinii na temat obsługi klienta i dużej wadliwości TLC. Twierdzą, że szał jest na początku, a z tygodnia na tydzień coraz więcej mankamentów wychodzi jak zawieszanie się tv wymagające wyciągnięcia wtyczki od tv by go uruchomić ponownie...