KD-55XG9505 vs KD-55XF9005

feromann

Member
XG ma 20 stref, a XF ma 48 stref
20 stref:???: jak tak jest to 55XG9505 krok do tyłu względem poprzednika.
znalazłem takie zestawienie ilości stref:dla tv 55 cali.
Sony 55XF9005- 48
LG 55SM9800- 50
Sony 55XG9505- 60
Samsung 55Q90- 240
Samsung 55Q9FN- 320
ale tutaj,może kiki się wypowie czy 55XG9505,ma rzeczywiście 60 stref.
 

leszekmw

New member
a takie pytanie..
pan w euro bardzo polecał wykupienie gwarancji dodatkowej na 3 lata..
maja teraz jakąs taka że po 5 latach można uszkodzić niechcący np.matrycę i oddają całą kasę za telewizor , ewentualnie wymieniają w tej samej kasie na inny , ewentualnie można dopłacić do lepszego..
no niestety nie jest to tania sprawa..
pan twierdził ze jakieś luty potrafią pościć , jakieś tam pierdoły inne..
co Wy na to ?
Krzysiu może coś podpowiesz ?
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
Nie sluchaj tego co Ci pan w sklepie powiedzial tylko sam przeczytaj uwaznie warunki dodatkowej gwarancji.A tak w ogole, to dodatkowa gwarancja jest na 3 lata, czy wiecej, gdyz z Twojej informacji wynika, ze ponad 3 lata?
 
Ostatnia edycja:

gordonn

Member
Cena u Kikiego i w EuroRtvAgd na Sony fx9005 jest taka sama. Więc nie widzę sensu kupować z wysyłką. Lepiej na miejscu zobaczyć towar.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 
M

mdsfan

Guest
Nie to, abym nie polecał, ale warto zwrócić uwagę. Od wielu lat człowiek kupuje różne rzeczy w różnych sieciach i im więcej zakupów, tym większe prawdopodobieństwo, że coś będzie nie po myśli klienta. Do Neonet czy MediaExpert generalnie nie mam zastrzeżeń, a tam najwięcej kupowałem dla siebie czy rodziny. Natomiast RTVEuroAGD zawiodło mnie. Całkowity brak profesjonalizmu. Zakupy robiłem tam najrzadziej, ale ostatnia próba zakupu telewizora pokazała, że sieć ma bardzo niskie standardy obsługi - od personelu sklepu zaczynając (szczególnie kadry kierowniczej, bo do sprzedawców nie ma co mieć pretensji), na infolinii i telefonicznej obsłudze zamówień kończąc. Dostałem w ramach przeprosin jakiś rabat do wykorzystania, ale nie zamierzam nigdy nic tam kupować, a rabat niech sobie kierownik sklepu weźmie albo pani z infolinii. :D
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Chyba, że dostaję się gratisy o wartości 500 zł , za które trzeb zapłacić !
Jak ktoś tak woli - to oczywiście jego wybór.
Napisz proszę na PW dostaniesz info.
 

leszekmw

New member
radziłbym darować sobie zakupy w euro i kupić sprawdzony tv u kikiego,
oczywiście kupił bym u Krzyśka ale zanim się obejrzałem to się skończyły .
telewizor w euro sprzedawca sam chciał otworzyć i sprawdzić bo tak je wydają .
telewizor wszystko ok .
ale w sumie to i ja opowiem moja historie z euro..
2 lata temu robiłem duuuży remont mieszkania i zamawiałem cały sprzęt kuchenny w euro bo chyba najlepsze ceny mieli..
niestety pani na infolinii przekręciła jedna literkę w symbolu lodówki i dostałem nie do końca taką jak chciałem.. .

wracając do tematu - co z tą gwarancją robić ?
kiki do kogo zwracałeś się w ostatnim poście prosząc o pw ?
 
Do góry