Witam,
Od 2 dni mam problem z ARC. Przestało działać
Problem objawia się tym, że jak puszczę dźwięk przez HDMI1/2, BT, WIFI to działa.
Po ARC mój TV Samsung KS7000 nie wykrywa soundbara, zwraca komunikat o problemie z podłączeniem. W tym samym czasie przestało działać sterowanie TV, soundbara i AppleTV pilotem od TV (samsunga)
To co zrobiłem:
1) Wyłączyłem z prądu TV,Soundbar,Dekoder i AppleTV na ok 5 min.
2) Zrobiłem factory reset soundbara (trzymanie 30 sek. trybiku na pilocie od soundbara do momentu aż pojawił się napis INIT na belce)
3) Odłączenie i podłączenie wszystkich kabelków w One Connect Box i w soundbarze oraz zamiana kabli HDMI
Został factory reset TV czy coś jeszcze mogę zrobić? Ktoś miał podobny problem? Czytałem, że zazwyczaj factory reset belki pomagał na problem z brakiem ARC.