TCL Seria C70

tgrzebien

New member
A masz możliwość sprawdzenia treści 4k i hdr? Bo soft 509 spowodował, że materiały w 1080p wyglądają lepiej niż 4k
 

jacek7331

New member
Witam mam problem i internetem wii fii na moim tcl soft 509,pobieranie adresu ip i koniec,. tak jak by nie potrafił pobrać tego adresu.Jest możliwość ręcznego wpisania tego adresu ip ? i jaki trzeba wpisać?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Witam mam problem i internetem wii fii na moim tcl soft 509,pobieranie adresu ip i koniec,. tak jak by nie potrafił pobrać tego adresu.Jest możliwość ręcznego wpisania tego adresu ip ? i jaki trzeba wpisać?

zrestartuj router dla sprawdzenia czy się nie poprawi
Czy był "reset shop" po aktualizacji?
W ustawieniach sieci jest też IP

jego wartość zależy od konfiguracji sieci lokalnej. Moja czarodziejska kula nie potrafi odgadnąć...
 

jacek7331

New member
Reset routera był robiony (nawet kilka razy)i nic,reset shop nie był robiony bo nie wiem jak,wiem że nie podasz mi adresu ip .Po aktualizacji chodziło wszystko ok przez ponad miesiąc .
 

firefl

Active member
Bez reklam
Reset routera był robiony (nawet kilka razy)i nic,reset shop nie był robiony bo nie wiem jak,wiem że nie podasz mi adresu ip .Po aktualizacji chodziło wszystko ok przez ponad miesiąc .

Na moim funbox miałem podobny problem z niektórymi urządzeniami. Pomogło dopiero przywrócenie routera do ustawień fabrycznych. A próbowałem wszystkiego co zdołałem wymyślić.
DHCP nie dogadywało się z niektórymi urządzeniami. Oczywiście mogłem wpisać IP ręcznie.

reset shop jest menu serwisowym, kodu nie pamiętam ale było tyle razy na forum, że daje się łatwo znaleźć. Uwaga: po reset shop trzeba konfigurować tv od początku.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Asystent Google testujemy - działa fajnie , ale trzeba sprawdzić wiele poleceń.
Niektóre są zaskakujące.
Działa zarówno po polsku jak i po angielsku.

Wysyłamy od jutra kalibrację dla niebieskich członków forum na V511 do C70.
Po kalibracji świetnie wyszło !
 
Ostatnia edycja:

maciopa

Member
Wifi 5GHz dalej kiepsko działa,


Dla tych, którzy mają internet w Orange - sprawdźcie ustawienia 5 GHz na Funboxie - ostatnimi czasy automatycznie wybierane są kanały 100+ podczas gdy standardem dla Europy są kanały do 50. U mnie po restarcie FB 3.0 TCL stracił połączenie z siecią - FB wybrał kanał 112 - pomogło ręczne ustawienie kanału na 48. Prędkość wg testu Netflixa - 867 Mbps do serwerów w PL.
 

damianosr3

New member
Kiki to ja poproszę o najnowszy soft 511 lub 519

Oraz o plik z oryginalnej wersji systemu, abym mógł wrócić w razie W.

Pisałem wiele na temat gwarancji itd. nadal sprawa jest niewyjaśniona bo oficjalnie TCL wypiera się gwarancji w nowym sofcie.

Ale mi to nie przeszkadza. Jeśli tylko coś się wydarzy wrócę do pierwotnej wersji o ile stan techniczny telewizora mi na to pozwoli.

Kusi też polski asystent który w oryginalnej wersji nie rozpoznawał wielu komend z pilotem Magic Remote.
 

noreks1

New member
Napisz jak sobie poradziłeś.
Witam po dłuższej przerwie. Soft nagrany na innego pena poszedł. Więc wielkie dzięki za podpowiedź.
Następnym problemem jaki napotkałem jest wyszukiwanie kanałów. Znajduje podczas wstępnej konfiguracji ale ich nie zapisuje. Gdy pominę działa mi tylko wszystko co z netu a na tv informuje mnie ze brak kanałów należy poszukać. Gdy wchodzę w ustawienia i w kanał wiesza się i wraca. Walczyłem cała noc i nic. Ktoś poradzi??
 

firefl

Active member
Bez reklam
Witam po dłuższej przerwie. Soft nagrany na innego pena poszedł. Więc wielkie dzięki za podpowiedź.
Następnym problemem jaki napotkałem jest wyszukiwanie kanałów. Znajduje podczas wstępnej konfiguracji ale ich nie zapisuje. Gdy pominę działa mi tylko wszystko co z netu a na tv informuje mnie ze brak kanałów należy poszukać. Gdy wchodzę w ustawienia i w kanał wiesza się i wraca. Walczyłem cała noc i nic. Ktoś poradzi??

nie korzystam z kanałów...

A robiłeś reset shop - bez tego czasem pozostają jakieś śmieci powodujące dziwne błędy.
 
Do góry