W trakcie livechat z konsultantem zasugerowano mi reset SmartHub (u mnie nie zadziałało).
Cytat:
Obecnie nie są prowadzone żadne prace (dot. serwerów Smart TV). W takim razie konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności.
Czyli mamy rozumieć, że zepsuli nam telewizory, skoro wymagana jest ingerencja serwisanta ?? Ciekawe podejście do tematu, nie ma co...
Sprawdzał ktoś co piszą na zagranicznych forach ? Może można wrzucić poprzedni soft, na którym wszystko działało prawidłowo.
I pytanie z innego tematu:
Jest możliwość aby wyłączyć na stałe napisy z materiału odtwarzanego via usb, który ma do wyboru polskie napisy ? ciągle muszę wchodzić w Tools/wyłącz napisy - wolałbym odwrotnie, włączyć kiedy potrzebuję.
Ostatnia edycja: