Test nowego telewizora LCD firmy Samsung UE55ES8000

sirtrotyl

New member
W trakcie livechat z konsultantem zasugerowano mi reset SmartHub (u mnie nie zadziałało).

Cytat:
Obecnie nie są prowadzone żadne prace (dot. serwerów Smart TV). W takim razie konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności.

Czyli mamy rozumieć, że zepsuli nam telewizory, skoro wymagana jest ingerencja serwisanta ?? Ciekawe podejście do tematu, nie ma co...

Sprawdzał ktoś co piszą na zagranicznych forach ? Może można wrzucić poprzedni soft, na którym wszystko działało prawidłowo.

I pytanie z innego tematu:
Jest możliwość aby wyłączyć na stałe napisy z materiału odtwarzanego via usb, który ma do wyboru polskie napisy ? ciągle muszę wchodzić w Tools/wyłącz napisy - wolałbym odwrotnie, włączyć kiedy potrzebuję.
 
Ostatnia edycja:

Marek36

New member
Dzisiaj na ekranie pojawił się pionowy zielony pasek .................................................
Generalnie nic nie pomaga ............................. JEstem mega zły.
TV za 11 tyś zł i szlag go bierze po 14 miesiącach.
Czekam na serwis.


ps : to przypadek ,że w tym samym momencie pojawiły się takie problemy u innych ?
 

kazikw1

New member
Dzisiaj na ekranie pojawił się pionowy zielony pasek .................................................
Generalnie nic nie pomaga ............................. JEstem mega zły.
TV za 11 tyś zł i szlag go bierze po 14 miesiącach.
Czekam na serwis.


ps : to przypadek ,że w tym samym momencie pojawiły się takie problemy u innych ?


Spoko Marku ;) Miałem UE55C8000, który nie wyrabiał przy szerokim strumieniu danych i co chwila pomrugiwał. To usterka całej serii. Też byłem MEGA zły, po przeszło miesiącu wrócił... nowiutki ES8000 ;D a gwarancja biegnie od początku.

Najlepsze jest to, że problemy, które nie były zawinione przez usługę (serwery) Samsunga ustąpiły u wszystkich tak szybko, jak się pojawiły :) Krętacze....
 

Marek36

New member
Niestety , nowego modelu nie dostałem.
Jestem po wymianie całej matrycy w moim ES8000.

TV za 11 tys zł padł po 14 miesiącach ..........................................
Zobaczymy ile tym razem wytrzyma.
 

CleaneR

New member
Hej
Kupilem 2 tygodnie temu ten tv 55 cali, mialem ptoblem z matryca wiec mi go wymienili na nowy. Problem w tym, ze w nowym nie dziala w ogole smart hub. Nie mam aplikacji, a jak juz sie jakies pojawia to sa w wiekszosci nieaktywne, a te 3 ktore sa niby zainstalowane objawiaja sie czarnym ekranem, wyjsc sie da tylko przez wylaczenie tv lub nacisniecie ponownie smart hub. Chwile temu rozmawialem przez telefon z serwisem i jutro przyjada go wymienic na nowy... ciekawostka jest to, ze tydzien temu kolega kupil taki sam z innego sklepu i ma ten sam problem, jemu maja wymienic tv we wtorek. Jakas wadliwa seria? Poprzedni mialem rev1 teraz dostalem rev2. Ogolnie konsultant zatwierdzil bardzo szybko wymiane, wiec podejrzewam, ze sa swiadomi usterki.
Inna sprawa mam problem przy polaczeniu tego tv do mojego Denona 1911. ARC fiksuje, raz dziala, raz nie. Przewaznie zeby zadzialalo musze odpiac hdmi od tv lub ampa i podpiac ponownie. W obu tv jest ten problem. Sprawdzalem 2 rozne kable hdmi, resetowalem amplituner etc. Gdy podepne moj stary tv LE46C750 problem ustepuje. Ten nowy tv ktory dostalem wczoraj ma dokladnie ten sam problem, wiec wyglada na to ze jest problem z kompatybilnoscia. Gdy wystepuje ten problem, na amplitunerze mam napis Video only TV i np gdy chce wlaczyc bluray podlaczony do ampa przez Anynet+ znajduje bluray, wlacza go by po chwili wyswietlic komunikat nie znaleziono urzadzenia i nastepuje rozlaczenie. Gdy tv z ampem jest poprawnie sparowany, wszystko dziala jak powinno. Moze ktos ma jakas rade?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

kazikw1

New member
Hej
Kupilem 2 tygodnie temu ten tv 55 cali, mialem ptoblem z matryca wiec mi go wymienili na nowy. Problem w tym, ze w nowym nie dziala w ogole smart hub. Nie mam aplikacji, a jak juz sie jakies pojawia to sa w wiekszosci nieaktywne, a te 3 ktore sa niby zainstalowane objawiaja sie czarnym ekranem, wyjsc sie da tylko przez wylaczenie tv lub nacisniecie ponownie smart hub. Chwile temu rozmawialem przez telefon z serwisem i jutro przyjada go wymienic na nowy... ciekawostka jest to, ze tydzien temu kolega kupil taki sam z innego sklepu i ma ten sam problem, jemu maja wymienic tv we wtorek. Jakas wadliwa seria? Poprzedni mialem rev1 teraz dostalem rev2. Ogolnie konsultant zatwierdzil bardzo szybko wymiane, wiec podejrzewam, ze sa swiadomi usterki.
Inna sprawa mam problem przy polaczeniu tego tv do mojego Denona 1911. ARC fiksuje, raz dziala, raz nie. Przewaznie zeby zadzialalo musze odpiac hdmi od tv lub ampa i podpiac ponownie. W obu tv jest ten problem. Sprawdzalem 2 rozne kable hdmi, resetowalem amplituner etc. Gdy podepne moj stary tv LE46C750 problem ustepuje. Ten nowy tv ktory dostalem wczoraj ma dokladnie ten sam problem, wiec wyglada na to ze jest problem z kompatybilnoscia. Gdy wystepuje ten problem, na amplitunerze mam napis Video only TV i np gdy chce wlaczyc bluray podlaczony do ampa przez Anynet+ znajduje bluray, wlacza go by po chwili wyswietlic komunikat nie znaleziono urzadzenia i nastepuje rozlaczenie. Gdy tv z ampem jest poprawnie sparowany, wszystko dziala jak powinno. Moze ktos ma jakas rade?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Co do znikającego dźwięku - spróbuj wyłączyć NETO DTS. U mnie też troszkę wariuje...
 

i-heli

New member
Mam tak samo, nawet nieraz muszę wyjąć wtyczkę z prądu bo nie idzie wył. TV pilotem, albo nieraz po włączeniu smarta dostaję informację że coś się aktualizuje.[jednym słowem dno]

Ja tez zaktualizowałem es7000 do najnowszego softu 2011.1 i mam to samo . Na infolinii Samsunga twierdza ze to wina netu heheh Do aktualizacji było wszystko ok
 

sirtrotyl

New member
Trzeba dzwonic do Samsunga i zglaszac problem nowego softu. Oni zwalają to na wolny internet. jaja sobie robia.

Nie dajcie sobie wmówić, że to wina wolnego internetu.
Podczas rozmowy na live chacie z konsultantem, po wyczerpaniu wszystkich gotowych odpowiedzi doszedł do wniosku, że musze mieć za wolny Internet. Pech chciał, że na weekend mogłem sobie włączyć neta symetrycznego 100Mb up i 100 Mb download wraz z logowaniem rzeczywistego wykorzystania łącza i okazało się, że spokojnie wystarcza 6Mb do luksusowego oglądania materiałów HD z ipli i 12 Mb do materiałów 3d z serwera Samsunga o ile ma w danej chwili wydolność.
Po usłyszeniu tych rewelacji wraz z możliwością przedstawienia log-ów konsultant stwierdził, że pozostaje tylko wezwanie serwisu, który stwierdzi czy z moją kartą wlan w tv jest wszystko ok bo u nich (na serwerach) jest wszystko jak trzeba a te zawieszki są winą sprzętu.... Ręce opadają.
Kilka postów niżej o tym pisałem.

Nie dajcie się zwariować i upierdliwie zgłaszajcie te zawieszki - w końcu to były flagowe modele telewizorów 1.5 roku temu i kosztowały ponad 6000.
 

i-heli

New member
Nie dajcie sobie wmówić, że to wina wolnego internetu.
Podczas rozmowy na live chacie z konsultantem, po wyczerpaniu wszystkich gotowych odpowiedzi doszedł do wniosku, że musze mieć za wolny Internet. Pech chciał, że na weekend mogłem sobie włączyć neta symetrycznego 100Mb up i 100 Mb download wraz z logowaniem rzeczywistego wykorzystania łącza i okazało się, że spokojnie wystarcza 6Mb do luksusowego oglądania materiałów HD z ipli i 12 Mb do materiałów 3d z serwera Samsunga o ile ma w danej chwili wydolność.
Po usłyszeniu tych rewelacji wraz z możliwością przedstawienia log-ów konsultant stwierdził, że pozostaje tylko wezwanie serwisu, który stwierdzi czy z moją kartą wlan w tv jest wszystko ok bo u nich (na serwerach) jest wszystko jak trzeba a te zawieszki są winą sprzętu.... Ręce opadają.
Kilka postów niżej o tym pisałem.

Nie dajcie się zwariować i upierdliwie zgłaszajcie te zawieszki - w końcu to były flagowe modele telewizorów 1.5 roku temu i kosztowały ponad 6000.

Po zgłoszeniu sprawy do Samsunga zadzwonil do mnie konsultant i polaczyl się zdalnie przez net z TV. Stwiedzil występowanie usterki. Cos mowil o wysylce na serwis, ale ja jeszcze poczekam , może wyjdzie nowszy soft....
 

i-heli

New member
Zrobilem factory reset w menu serwisowym. Chyba już nie ma tyle zawieszek. Smart hub ma od wczoraj wersje 4.602 (Nie wiem czy od resetu czy się zaktualizowal ?) Przestal dzialac skype !!! Nie mogę go zainstalować. appka web browser nadal wedruje hehe
 
Do góry