TCL wymiana (jej brak) wadliwego TV

Status
Zamknięty.

domanwrc

New member
Witam,
Opiszę krótko historię. Niech będzie ona ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów TCL.

Temat o wadliwej matrycy mojego TV:
http://www.hdtv.com.pl/forum/tcl/136679-wadliwa-matryca-tcl-u65x9006-tcl-odmiawia-naprawy.html

Jak widać w temacie Kiki zobowiązał się pomóc.
Po kilku miesiącach oczekiwania , w kwietniu Kiki napisał do mnie, że jest dla mnie TV i zostanie mi wymieniony. Kiedy miałem już jechać z moim wadliwym TV do Olsztyna, to powiedział, żebym poczekał, aż będą jechać z dostawą w moim kierunku, zamontują mi TV w domu i odbiorą wadliwy egzemplarz.
Niestety byłem ciągle zbywany, teksty: "będziemy za tydzień", "będziemy na początku przyszłego miesiąca", "do końca września gwarantuję, że zamkniemy sprawę" itp. Następnie Kiki przestał ode mnie odbierać telefon i odpisywać na smsy.
Stwierdziłem, że odezwę się do Urania Marka - podziałało, a w zasadzie wydawało się, że działa. Maek potwierdził, że pamiętają o mnie i właśnie czekają na dostawę telewizorów. Już powinny być, ale dostawa się opóźnia i będą dziś/jutro. Następnie Marek był chory i nie wiedział, czy już dotarły. A gdy już wrócił do pracy po chorobie, to powiedział, że sprawdzi, czy przyszły. Poprosił o telefon za 15 min. Więcej telefonu nie odebrał, Kiki również.
Ja jestem z wadliwym TV, oni unikają kontaktu. Moim zdaniem od początku była to zaplanowana akcja, żebym nie robił szumu na forum, a oni dalej mogli sprzedawać ten *************** ludziom.

ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY, ZANIM ZAINWESTUJECIE SWOJE CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE W TĄ FIRMĘ KRZAK.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kaper.1981

New member
Bez reklam
Mało eleganckie zachowanie , podobna sytuacja został opisana na ceneo i jest związana z modelem pus8102 zakupionym tu na forum działanie sprzedawcy jest identyczne niestety.
 

abdul0412

New member
Bez reklam
No wyszla totalna lipa i widocznie TCL nie zalezy na jakosci a ilosci.
Dlatego Chinskim producentom TV nie ufam.

Oby udalo ci sie zwrocic TV.

Pzdr
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie kupił u nas.
Proszę się nie podniecać .
Kupił w innej firmie.
Przepisy nie pozwalają dokonać wymiany bez dokumentów, bo one u nas nie istnieją.
Gdyby kupił u nas miałby wymieniony w pięć minut.

Więc głupie opinie kaper 1981 - zachowaj dla siebie !

Żeby wymienić telewizor na nowy - trzeba go dostać i mieć fizycznie.
Nie były produkowane długi czas na Polskę
A jedyna dostawa - skierowana w pierwszej kolejności była do tych co byli zapisani w kolejce.
Najbliższa dostawa zaplanowana na 15.12.2018

Wystąpiłem z własnej woli o decyzję wymiany.
Taka decyzja podobnie jak u klientów którzy z naszych nacisków dostali nowe telewizory mimo , że serwis odmówił im wymiany - jest !

Od tej pory nie będziemy pomagać tym co nie kupili u nas - po co mamy obrywać za innych.
Telewizory TCL - jakby co to MY NIE PRODUKUJEMY.

I jak ktoś dzwoni bardzo często to w telefonie sam zostaje zakwalifikowany w spam i automatycznie odrzucony.
Jak będzie konkretny wynik odezwę się
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry