Witam,
Matryca w moim TV świeci nierówno. Wyraźnie widać zabarwienia ekranu. (poniżej załączam zdjęcia)
Kiedy wysłałem zgłoszenie do TCL, to odezwał się do mnie serwis. Pracownik serwisu powiedział, że na wysłanych ode mnie zdjęciach widać wyraźne przebarwienia i przyjadą odebrać TV w celu wymiany matrycy.
Telewizor odebrali, wszystko wydawało się OK, aż do dzisiaj... TV wrócił z serwisu z ekspertyzą producenta, który ocenił, że TV jest w 100% sprawny i nie podlega naprawie.
Na moje pytanie, co z tym dalej zrobić, otrzymałem odpowiedź, że teraz to już pozostaje mi walczyć z producentem, bo serwis nic nie może zrobić.
Nadmienię, że poza usterką matrycy zgłaszałem również włączające się samoczynnie upłynniacze obrazu, do czego w ogóle się nie odnieśli.
Pytanie co dalej?
Rękojmia i walczenie o zwrot pieniędzy u sprzedawcy? Tylko na jakiej podstawie, skoro wg. producenta z TV wszystko jest ok.
Bardzo proszę o poradę.
Zdjęcia:
https://ibb.co/hrO4mm
https://ibb.co/h0sKK6
Matryca w moim TV świeci nierówno. Wyraźnie widać zabarwienia ekranu. (poniżej załączam zdjęcia)
Kiedy wysłałem zgłoszenie do TCL, to odezwał się do mnie serwis. Pracownik serwisu powiedział, że na wysłanych ode mnie zdjęciach widać wyraźne przebarwienia i przyjadą odebrać TV w celu wymiany matrycy.
Telewizor odebrali, wszystko wydawało się OK, aż do dzisiaj... TV wrócił z serwisu z ekspertyzą producenta, który ocenił, że TV jest w 100% sprawny i nie podlega naprawie.
Na moje pytanie, co z tym dalej zrobić, otrzymałem odpowiedź, że teraz to już pozostaje mi walczyć z producentem, bo serwis nic nie może zrobić.
Nadmienię, że poza usterką matrycy zgłaszałem również włączające się samoczynnie upłynniacze obrazu, do czego w ogóle się nie odnieśli.
Pytanie co dalej?
Rękojmia i walczenie o zwrot pieniędzy u sprzedawcy? Tylko na jakiej podstawie, skoro wg. producenta z TV wszystko jest ok.
Bardzo proszę o poradę.
Zdjęcia:
https://ibb.co/hrO4mm
https://ibb.co/h0sKK6