Zinwell ZIN-5005HD

herman42

New member
witam,dzisiaj dostałem zinwella ,ogólne wrażenie dobre,ale mam mankament nigdzie nie mogę w menu znaleść radia internetowego
 

herman42

New member
A co by Pan polecił za soft i jak go wgrać, aktualnie mam wersje IPBB6109234 i jest to aktualnie najnowszy soft zinwella, jestem zupełnie zielony, a w instrukcji nic nie pisze zresztą jest po angielsku
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
A co by Pan polecił za soft i jak go wgrać, aktualnie mam wersje IPBB6109234 i jest to aktualnie najnowszy soft zinwella, jestem zupełnie zielony, a w instrukcji nic nie pisze zresztą jest po angielsku

Tutaj wszyscy są na "Ty" :)

To jest stara wersja Zinwella, chyba październik ub. r., najnowszy ma końcówkę 101. Tu jest ZINTV ?????????? B1-Media Corporation i tutaj ftp://ftp.zinwell.com.tw/download/zin-5005HD/IP33910113101/
hasło i login cususer.

Tutaj jest znakomicie działająca modowana wersja tego firmware do brite-View, czyli klona Zinwella: ct31014all.zip

Najlepszy jest z pewnością firmware Asusa HD2, który jest tutaj http://www.moservices.org/files/HD2_1.12.06_rev3.2_blue_skin_plus.zip

ale w jego przypadku zmienione są troszkę funkcje pilota. L/R robi za pause i coś tam jeszcze, ale to opisane jest w tym wątku na forum moServices • View topic - Firmware HD2 1.12.06 rev3.2

Oczywiście bez problemu można zaprogramować piloty typu Logitech Harmony i ja tak właśnie korzystam z tego ostatniego firmware, który naprawdę jest na najwyższym poziomie.

Można jeszcze skorzystać z modowanego firmware Mede8era, Patriota BO, Boxee Boxa i ACRyana. Tutaj są odpowiednie wątki na forum: Product Support • View forum - Mods and Customizations