Przestrzegam przed zakupem telewizorów Sony.

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
Status
Zamknięty.
D

Deleted member 121090

Guest
Dzięki. Teraz mam jasność.
Jak dla mnie jednak to nie jest bardzo dobra propozycja. W piątym roku płacą 4tzł a dwa mnie to kosztuje. Przy zakupie TV za 10tzł.
Ale to niech sobie każdy oceni sam czy warto.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dzięki. Teraz mam jasność.
Jak dla mnie jednak to nie jest bardzo dobra propozycja. W piątym roku płacą 4tzł a dwa mnie to kosztuje. Przy zakupie TV za 10tzł.
Ale to niech sobie każdy oceni sam czy warto.

Dokladnie kazdy musi ocenic czy gra warta jest swieczki...
 

tdx

New member
Bez reklam
armanig podał "Gwarancję +" dla Media Markt i Saturów

Dla np Media Expert/EURO RTV i Avansów jest gwarancja Ergo Hestii
HESTIA
lub AIG
AIG

W przypadku "przedłużonej gwarancji" nie mamy amortyzacji natomiast składka w zależności od długości trwania wynosi 10/15/20% wartości sprzętu w zależności czy bierzemy na 3/4/5 lat
 

Traper44

New member
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
armanig podał "Gwarancję +" dla Media Markt i Saturów

Dla np Media Expert/EURO RTV i Avansów jest gwarancja Ergo Hestii
HESTIA
lub AIG
AIG

W przypadku "przedłużonej gwarancji" nie mamy amortyzacji natomiast składka w zależności od długości trwania wynosi 10/15/20% wartości sprzętu w zależności czy bierzemy na 3/4/5 lat

Dokladnie , bo dzisiaj do nich dzwonilem na infolinie, tylko jest jeszcze jedna sprawa ze tam nie ma czegos takiego ze zwracaja kase , jest tylko wymiana sprzetu na podobny tzn. czytaj o podobnych parametrach i jesli nie pasuje to co oni zaproponuja to mozna sie gdzies tam odwolac, a jesli tamci dalej podtrzymaja to co wczesniej zostalo zaproponowane to wtedy sad.. Tak mi Pan dzisiaj na infolinii powiedzial.
 

tdx

New member
Bez reklam
Jest uczestniczyłem w około 20 negocjacjach sprzęt vs kasa kiedy Hestia stwierdzała że nie nie wymieni (brak modelu/za duża dopłata) i wtedy po prostu decydowali się na zwrot kasy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jest uczestniczyłem w około 20 negocjacjach sprzęt vs kasa kiedy Hestia stwierdzała że nie nie wymieni (brak modelu/za duża dopłata) i wtedy po prostu decydowali się na zwrot kasy.

Dawno temu to bylo? I co ci sie popsulo, a co Ci zaproponowali, a na co Ty chciales wymienic? Jutro zadzwonie raz jeszcze jak znajde czas , ale jakby tak bylo to tez lamia regulamin gwarancji , bo tam nic nie ma o zwrocie kasy z tego co Pan na infolinii mowil, tylko to co napisalem wczesniej ... albo tacy jarzacy pracownicy...
 
Status
Zamknięty.
Do góry