Gwarancyjna wymiana Sony KDL-46W905A

D

Deleted member 121090

Guest
Kiedyś inżynierowie nie zakładali, że TV będzie użytkowany w próżni, tylko w domach.
Zabezpieczali swój produkt przed wpływem powietrza i tego co w nim jest. Teraz liczą na to, że powietrze pomoże im zepsuć TV, a oni są tylko od tego by tak sprytnie napisać gwarancję, żeby klient nie mógł się domagać naprawy TV.
Taka postawa w tym wypadku Sony to dno. Należy się o tym informować, żeby klienci zastanawiający się nad zakupem ich produktów wiedzieli o tym przed zakupem.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie trzeba informować bo ja kupując tv nie byłem świadomy - co innego rozumiałem pod tym zapisanym punkcie w ich gwarancji.. tak jak pisałem wcześniej.. najgorsze w tym wszystkim jest to że nie ma żadnej konkurencji jeśli chodzi o gwarancję jakby wszyscy dawali 5 letnie na tv to może byłoby inaczej, a tak to jest jak jest ... dla mnie jest to lepsza gwarancja jak wykupienie droższego ubezpieczenia, które dla mnie jest całkowitą porażką, ale to nie zmienia faktu że trzeba wierzyć, że jak się popsuje tv to w taki sposób że będzie to wadą tv, która nie podlegać będzie żadnej dyskusji..
Ale tak jak pisałem to firmy będą miały problem bo nawet taka osoba jak ja która nie miała problemu z ich produktami w życiu teraz nie kupię drogiego tv .. płacąc 20-30 tys za tv i modlić się żeby mi kurz się nie dostał - bo zawsze przecież jest taka możliwość pomimo że na razie był taki przypadek w tym jednym modelu czy też w jednym modelu Samsunga to jak dla mnie za duże ryzyko.. Myślę że mało jest takich osób co wyda taką kwotę po to żeby przy pechu np. po trzech latach czy nawet wcześniej oglądać tv z muchą za ekranem.. Kupując tv za tyle pieniędzy klient musi czuć się bezpiecznie.. Sprzedawcy niech kupują te tv :)
 
Do góry