D
Deleted member 121090
Guest
Kiedyś inżynierowie nie zakładali, że TV będzie użytkowany w próżni, tylko w domach.
Zabezpieczali swój produkt przed wpływem powietrza i tego co w nim jest. Teraz liczą na to, że powietrze pomoże im zepsuć TV, a oni są tylko od tego by tak sprytnie napisać gwarancję, żeby klient nie mógł się domagać naprawy TV.
Taka postawa w tym wypadku Sony to dno. Należy się o tym informować, żeby klienci zastanawiający się nad zakupem ich produktów wiedzieli o tym przed zakupem.
Zabezpieczali swój produkt przed wpływem powietrza i tego co w nim jest. Teraz liczą na to, że powietrze pomoże im zepsuć TV, a oni są tylko od tego by tak sprytnie napisać gwarancję, żeby klient nie mógł się domagać naprawy TV.
Taka postawa w tym wypadku Sony to dno. Należy się o tym informować, żeby klienci zastanawiający się nad zakupem ich produktów wiedzieli o tym przed zakupem.