Sharp LC-60LE857E-test otwarty. Niezwykły, dystyngowany przedstawiciel-jeszcze mnie..

MarioUT

New member
Po przeczytaniu instrukcji do innych modeli sam przetestowałem kilka i tak wygląda działająca metoda sprawdzona przeze mnie wejścia do menu serwisowego LC60LE855E. Myślę że do 857 jest tak samo.
Wiadomo że wszystko robimy na własne ryzyko
1. Wyłączyć tv z zasilania przez listwę jeśli jest lub wyciągnąć z prądu wtyczkę.
2. Przycisnąć guzik imput razem z vol-minus na panelu tv a następnie włączyć tv wkładając wtyczkę do gniazdka lub załączyć listwę.
3. Gdy tv się włączy powinna pojawić się litera k w ramce z innymi znakami wtedy należy naciskać jednocześnie vol-minus oraz ch-minus na panelu tv.
Powinno otworzyć się menu serwisowe. W menu serwisowym działamy tak:
1. Guzika do zmiany kanałów na pilocie należy używać do zmiany opcji a co za tym idzie i stron menu.
2. Guzik głośności służy najprawdopodobniej (nie sprawdzałem) do zmiany wartości.
3. Czas pracy matrycy znajduje się na 2 stronie.
4. Wyjść z menu serwisowego za pomocą przycisku OFF na pilocie (wyłączy się tv).
 
Ostatnia edycja:

pldeczek1

New member
Witam od dziś jestem posiadaczem tego telewizorka i mam pierwsze pytanie czy jest możliwość ustawienie uśpienie tak zwany sleep bez wchodzenia w menu ?
 

franco78

New member
Witam,

prosze o info jaka jest różnica między modelami 60le855e i 60le857e.
Porównując powyższe na stronie producenta nie zauważyłem żadnych różnic.
Pozdro.
 

gmcars

New member
Witam
Mam ten TV od 4 lat. Od pół roku ma problem z różową plamą wielkości dłoni na środku matrycy.
TV niestety już po gwarancji i tutaj poje pierwsze pytanie. Ile może kosztować naprawa takiej usterki? orientacyjnie oczywiście.

Drugie pytanie mam odnośnie wersji oprogramowania. S skąd można pobrać aktualizacje? Szukałem gdzieś na stronach SHARPa ale szczeze to polska strona sharpa jest strasznie uboga i nic nie znalazłem.

Ostatnie pytanie to odnośnie połączenia TV z nowo nabytym kinem domowym SONY HT-RT4.
Spinam kino z TV kablem HDMI i nie mam dzwieku w kinie z TV !
Dopiero po podpieciu przewodem optycznym kino zaczyna grać, gdy podpinam kino pod pierwsze wejscie HDMI oznaczone jako ARC to nie mam dzwieku w kinie! :(
Gdzie tkwi błąd???

Ogólnie co do TV to gdyby nie ciemna różowa plama na matrycy to był bym z niego bardzo zadowolony.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie znamy przyczyny problemu, więc trudno doradzić i przewidzieć jakie koszty.
Jeśli pod świetlenie wewnętrzne to może być nie opłacalne.
Sharpa Polska nie ma.
Będzie się rodził w połowie przyszłego roku.
Więc update raczej nie możliwe.
Ale napisz na czym Ci najbardziej zależy - to tu może uda się pomóc.

Sprawdź w menu telewizora.
Tak jest w kilku telewizorach że musisz z poziomu telewizora dać zgodę na współpracę. Niestety to stary model więc nie pamiętam działania menu.
 

gmcars

New member
A gdzie mogę sprawdzić jaka jest najnowsza wersja oprogramowania do tego modelu? Ja mam 107E1307261
Jest opcja aktualizacji oprogramowania z poziomu menu i mam do wyboru aby zaktualizował się sam przez SIEĆ albo z PENDRIVE. Gdy daje mu aby aktualizował się sam to niby podaje komunikat ze TELEWIZOR NIE WYMAGA AKTUALIZACJI ale wywala ten komunikat w ułamku sekundy wiec raczej nie sprawdza tego na zadnym serwerze, przynajmniej tak mi się wydaje.

A prosił bym jeszcze o podpowiedz gdzie szukać pomocy z tą plamą na matrycy? Jest jakiś autoryzowany serwis "door tu door"? Fajnie by było jak by przyjechał ktoś kto się zna i powiedział co możne być przyczyną tej plamy i jakie mniej więcej koszta naprawy.
Może okazało by się ze da się to w miarę tanio naprawić. :)

Pozdrawiam
 

gmcars

New member
Witam
Miałem się przypomnieć w poniedziałek odnośnie serwisu mojego SHARPA i pobrania nowszej wersji oprogramowania do niego.
Pozdrawiam
 
Do góry