PHILIPS - serwis i infolinia poniżej krytyki

MacUr

New member
Ja będę wyjątkiem i muszę wypowiedzieć się pozytywnie o serwisie Philipsa. Rzecz dotyczyła uszkodzonego pilota. Wszystko załatwił jeden telefon na infolinię. Byłem pozytywnie zaskoczony gdy za tydzień pojawił się u mnie nowy pilot.

No i właśnie tak powinno być! Jeden telefon, szybka reakcja i problem rozwiązany. Tego się spodziewałem po Philipsie.

Ale na szczęście wszystko dobrze się zakończyło :D
 

beni1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja też miał do czynienia z serwisem z moim TV 46 7007 w Radomiu. Przyznam, że nie mogłem narzekać. Dwa tygodnie i TV u mnie. Bardzo dobry kontakt z fachowcem, który naprawiał mój TV oraz bardzo dobry kontakt z kierowcą dostarczającego mój TV.
 

zgred

Member
No i ja potwierdzam, że serwis jest...
Oddałem tv na gwarancję gdyż miałem problem z modułem CI
Kilka programów w ogóle nie działają, choć na tej samej karcie i module w tv Panasonic wszystko jest ok.
Dziś dzwonią do mnie że u nich wszystko działa, a jak opisałem sytuację to nagle gość z tekstem producent nie gwarantuje działania ze wszystkimi modułami CI".
Oczywiście to, że sprawdzałem na dwóch różnych modułach chyba najbardziej znanego producenta nic nie znaczy.

Ob pozostałych problemach jak przebijające światło w górnej części tv dziwnie zapomnieli.

Jednym słowem PORAŻKA!

O prawie połowę tańszy Panasonic działa znacznie lepiej i znacznie szybciej i nie ma z nim zacnych problemów.

Nie polecam tej marki!
 

kalatos

New member
Widzę, że i starsze wątki o serwisie MIK w Radomiu się przebijają. Co Wam muszę napisać, to tylko tyle że nic tam się przez te lata nie poprawiło i nie zmieniło. Mamy rok 2015, z Philipsem i MIK Serwis prowadzę batalię od grudnia 2013 roku. Efekt jest taki, że mam dziś w domu TV z tymi samymi wadami, które zgłaszałem. Jedyny błąd i nauczka jakie zrobiłem to, że od razu nie poczyniłem kroków do sprzedającego teraz temat miałbym dawno załatwiony a tak to ustawowo na zgłoszenia z tytułu rękojmi już jest za późno.

Zachęcam do przeczytania tego wątku: http://www.hdtv.com.pl/forum/philip...-pfl-5008-nowosci-2013-a-159.html#post1139573

Również jak przedmówcy ostrzegam przed tą marką, to jest ostatni produkt tej firmy w moim domu.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ale to też trzeba powiedzieć że ten serwis to nie tylko ma Philipsa to również jest Lg i Sony, a nie chce mi się szukać oprócz tych firm jest jeszcze kilka innych... Więc rada jest taka jak ktoś może to niech daje sprzęt do innego serwisu... A co do Philipsa już tyle było o tym pisane że każdy powinien sobie zdawać sprawę co go potencjalnie czeka kupując tv tej firmy... oczywiście nie wszyscy maja problem ale dużo osób piszę o różnych problemach w swoich tv, a inni albo nie czytają albo chcą wierzyć że im się trafi inny sprzęt... Do tego doliczając serwis który powinien pomagać, a nie kopać leżącego i jest jak jest...
 
Ostatnia edycja:
Do góry