kolor biały przesyca czerwony snieg plazma ps51d550

kaper.1981

New member
Bez reklam
Witam serdecznie jest to mój pierwszy post na tym forum
Mam problem z plazmą samsunga ps51d550 kolor biały obrazu przesyca czerwony śnieg najbardziej srodek ekranu najbardziej to widac na konsoli ps3 obraz staje sie bardzo przesycony takim sniegiem co to moze byc prosze o pomoc w tym temacie.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Ustawienie obrazu jest standardowe wszystkie filtry wyłączone kontrast dynamiczny wyłączony soft aktualizowany do wersji 10.28 hdmi sprawny testowałem drugi i to samo tv ma 7 miesiecy
Na ustawieniu dynamicznym to samo na filmie najgorzej widac to najbardziej na konsoli gra fifa 13 tam najwiecej bieli , podczas ogladania tv słabo to widac .matryca nie nosi sladow powidokow regularnie stosuje co jakis czs przewijanie i mam ustawiony skok pixela.
Śniezenie najbardziej widoczme w srodkowej czesci ekranu czsem znika i pojawia sie na nowo raz mocniej raz mniej widoczne.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Sprawdziłem na innej konsoli i to samo najwiecej widac to zjawisko w srodkowej czesci ekranu jest to pasek czerwonego szumu piksele szumia na czerwomo i czasem rozciaga sie to do gory ekranu na dole brak problemu mam zamiar oddac tv do serwisu ale obawiam sie ze oni to zignoruja bo zapewne tv na konsoli nie testuja co radzicie.
 

fluid

Banned
Mialem ten sam problem w tv rodzicow G30 - w moim przypadku byl to problem aktualizacji , wraz z jej ladowaniem wkradl sie jakis blad , bledna nakladka czy jakos tak , tak to tlumaczyl serwisant - wrocic do fabrycznego softu nie dal rady wiec ponownie wprowadzil nowe oprogramowanie i po tym zabiegu wszystko jest juz Tip Top . Dodam tylko tyle ze teraz nawet nie probuje dokonac jakiejkolwiek aktualizacji z obawy ze .. wiadomo hehe

Sprobuj zaktualizowac soft o ile tv sam nie zainicjowal juz jakis czas temu tej najnowszej aktualizacji - moze pomoze

Zglos im ta uwage , mam na mysli to o czym wspominam , z serwisem jest roznie - moze akurat trafiles na servisanta ktory nie do konca kontroluje to w co sie bawi . Pzdr
 
Ostatnia edycja:

lamparcicho

New member
Wątpię, że to wina softu jeśli chodzi o Samsunga, sam mam problem z d6900 i czeka go serwis - zielony śnieg w trybie 3D oraz 2 pionowe linie na matrycy, koledzy z avforums mieli nawet po 2-3 razy wymienianą matrycę w tym modelu.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Zaktualizowałem do softu 10.29 najnowszy na stronie nic nie pomogło.
Zadzwonilem do serwisanta ktory naprawiał go wczesniej i zdziwił sie ze po wymianie matrycy i po 3 miesiacach jest to samo.
Nagrałem na usb filmik telefonem który pokazuje problem i tak razem pojechały do serwisu.
Troszke sie martwie ze tv wróci z tym samym problemem bo serwisant podvzas naszej rozmowy zasugerował ze moze to byc problem ustawien ale ja tak nie sadze .
Jest to solar srodkowej części ekranu w kolorze czerwonym na jasnym tle np niebo lub szare tlo reklam najbardziej widoczne na konsoli ps3.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Po dzisiejszym kontakcie z serwisem powiedziano mi ze ponownie wymieniaja matryce poprosiłem o zmiane softu na fabryczny jak kolega fluid doradzil zobaczymy co mi oddadza.
 

lamparcicho

New member
Witam, wg poniższych informacji powinni Ci wymienić znacznie więcej niż matrycę:

"In Europe when the panel is replaced, it mostly means that everything but the mainboard is replaced. The replacement panel has everything on it (logic board, y-scan board, x-scan board, power board). The things are not changed are: The bezel/case, the speakers and the mainboard."

źródło Samsung D series FBr fix discussion

Czyli ze starego tv zostaje płyta główna, głośniki i obudowa.

Ciekaw jestem czy faktycznie stanęli na wysokości zadania czy przełożyli stare części do nowej matrycy a teraz będą takie cyrki że coś ze sobą nie współdziała jak należy. Żeby nie było, nie wątpię w wiedzę i fakt, że serwis wie co robi. Zwracam tylko uwagę, że to jest Polska a tutaj jesteśmy czasem traktowani jako klient drugiej kategorii, a w przypadku napraw serwisowych ciekawych historii nie brakuje, choćby tutaj na forum.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Zapytalem o wymiane tv na inny odpowiedzieli ze firma samsung zyczy sobie napraw do skutku wiec jako klienci nie mamy a dużo do powiedzenia przykry fakt.
 

fluid

Banned
""""Zapytalem o wymiane tv na inny odpowiedzieli ze firma samsung zyczy sobie napraw do skutku wiec jako klienci nie mamy a dużo do powiedzenia przykry fakt """"

Jestes w mega bledzie - kazda naprawa gwarancyjna ma okreslony termin - po jego przekroczeniu mozesz ubiegac sie o zwrot gotowki !

W przypadku Panasonica trwa max 3 tyg - przedluza sie do miesiaca ale tylko pod warunkiem ze uszkodzona czesc musi zostac sprowadzona z po za granic Pl - po tym czasie powinienies miec albo sprawny stary tv , albo nowke ! Gdyby jednak okazalo sie ze ten uszkodzony'naprawiony kolejny raz swiruje to bezdyskusyjnie powinienes dostac nowy tv , ewentualnie zwrot gotowki w przypadku gdy servis zglaszales przez sklep w ktorym kupiles tv .
Kazdy producent podlega mniej wiecej podobnym rygorom czasowym - dlatego zorjentuj sie w temacie i dus ich konkretnie bo masz takie prawo , naprawa przeciez nie moze trwac w nieskonczonosc,non stop sie przedluzac !

Nie wiem jak to robisz ,ale dziwie sie, ze po takim okresie nadal w tym tkwisz o_O .
 
Ostatnia edycja:

kaper.1981

New member
Bez reklam
To druga naprawa tego tv oczywiście ten sam problem ale za pierwszym razem naprawiali go 10 dni po tylu mi go oddali i działał 3 miesiace teraz padł po raz drugi i jest w serwisie od wtorku to zaledwie 4 dzień wiec czas o którym piszesz nie ma tu zastosowania mieszcza sie w czasie.
Raczej interesuje mnie sprawa wymiany sprzętu z uwagi na ponowną tą samą wade bo ile można wymieniać mi matryce.
 

fluid

Banned
sorry , nie wiem jak to zrobilem ze kilka dni na kilka miesiecy zamienilem he he

Dus ich stanowczo o nowy tv - naprawili za chwile znow to samo - takie cos nie ma miejsca !
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
telewizor wrócił już z naprawy wydaje się być sprawny wymienili panel pdp i przednią ramkę bo napisałem ze jest zarysowana po ostatniej naprawie było to prawie niewidoczne ale jest nowa .
zastanawia mnie fakt ze ostatnio zamontowali mi matryce bn96-20479a a teraz bn96-25110a wie ktoś czy jest między nimi jakaś różnica ?
 

lamparcicho

New member
Gratulacje :) szybko im zeszło, tylko tydzień. Dostałeś jakąś gwarancje na nowe części? Napisz proszę czy trzeba mieć oryginalny karton czy oni przyjadą i zabiorą tv bez mojego uczestnictwa?
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Dostawca z serwisu powiedział mi ze gwarancja przedłurza sie o czas naprawy ale w zaufaniu otrzymałem informacje ze 3 miesiące po gwarancji mi go naprawią za free zapytałem o wymiane na nowy w razie co to polecił kontakt z infolinią ona to załatwi szybciej ponoc.
 
Do góry