Samsung PS-42C7H

orteam

New member
witam ,to mój pierwszy post i mam od razu pytanie do TRIESTO bo w moim dzisiaj kupionym samsungu widze tą samą wadę -tło obrazu strasznie migocze (raz jest jasniejsze a raz ciemniejsze) chciałbym wiedziec czy juz wiadomo co to za usterka i co na to serwis?
 

TRIESTO

New member
Ps C7h

Witay orteam
jak pisałem w poprzednim poście TV oddałem do sklepu /MediaExpert/ i przywieżli drugą nową.wyprodukowana 29 listpoad 2006 /poprzednia ze stycznia 2007/, przebieg na liczniku -0.
Właczyłem i oglądam---- no i ten nowy też to robi moze na pocieszenie w mniejszym stponiu jaśniej ,ciemniej bardzo nieregularnie bez względu na rodzaj sygnału -dekoder , dvd.
Moim zdaniem jest to wada która przy dłuższym oglądanie bardzo przeszkadza.
Jutro idę do sklepu i porozmawiam co dalej ponieważ zgłosiłem że w tym nowym tez to wystepuje .
Chcę już zwrotu gotówki albo inną plazme/ nie chcę juz samsunga/.
mozliwe ze jest to "UROK" tego modelu.

Pozdrawiam
 

Luki27

New member
TRIESTO napisał:
Witay orteam
Jutro idę do sklepu i porozmawiam co dalej ponieważ zgłosiłem że w tym nowym tez to wystepuje .
Chcę już zwrotu gotówki albo inną plazme/ nie chcę juz samsunga/.
mozliwe ze jest to "UROK" tego modelu.

Pozdrawiam
Witam
To niedobrze. Juz sie szykowalem na tego samsunga i myslalem ze moze zdarza sie taki problem ale widze ze cos jest jednak nie si. Wczoraj ogladajac w MM ten TV tez mialem wrazenie ze przez chwile jakby sie robilo jasniej i ciemniej... Widze ze musze sobie na razie darowac kupno tego TV - mialem uraz troche do smsunga i widze ze slusznie... ehh a juz sie na niego szykowalem za 3890 :(

Z tego co widze to ten problem wystepuje chyba we wszystkich egzemplarzach.... tylko niektorzy moze jeszcze tego nie zauwazyli...

A moze ktos juz rozmawial z serwisem Samsunga ? Chociaz juz kiedys slyszalem ze ciezko sie z nimi rozmawia i boje sie ze podobnie jak w przypadku buczenia tak i teraz beda sie zapierac ze tentyp tak ma...
Widac ze ida na ilosc a nie na jakosc...
 

solo1972

New member
witam ,wlasnie tez jestem zaineresowany tym modelem (ps42c7h),ale przestraszylem sie czytajoc post ostatni. Co robic nie wiem ?,naprawde z tym sciemnianiem tomocno widoczne ? co radzicie jezeli plazma to na dzien dzisiejszy jaka?? prosze o fachowa dorade?
 

Luki27

New member
solo1972 napisał:
witam ,wlasnie tez jestem zaineresowany tym modelem (ps42c7h),ale przestraszylem sie czytajoc post ostatni. Co robic nie wiem ?,naprawde z tym sciemnianiem tomocno widoczne ? co radzicie jezeli plazma to na dzien dzisiejszy jaka?? prosze o fachowa dorade?

kto to wie :(
ja tez sie napalilem na tego samsunga ale nie wiem co teraz robic...
Ja widzialem to miganie bodajze raz ale jest to wyrazne i napewno nie zakceptowalbym TV z czyms takim.
Wydaje sie ze zostaje troche dolozyc i wziac PV60 razem z tymi gadami albo moze juz bez jesli w nowszysch modelach wygonili zwierzaki...
Jeszcze zostaje do zastanowienia LG, ale nie przygladalem sie im wiec moze ktos zaproponuje cos dobrego w niezlej cenie :)
 

TRIESTO

New member
witaj orteam
jeśli chodzi o gwarancję i servis - to najlepiej zwracać się do sprzedawcy ponieważ mamy takie prawo aby to on rozwiązał problem / ustawa z dnia 27 lipca 2002r/.
Jeżeli choć raz skorzystałeś z gwarancji producenta to wtedy juz do sprzedawcy nie nie możemy mieć zadnych roszczeń.
Jak zauważyłeś w pudełku z tv nie ma gwarancji .
Ja jutro idę do sklepu i zobaczę jak się sprawa rozwinie.

Jeśli chodzi o buczenie C7H to jest to normalny objaw pracy tej plazmy i napisane jest to w instrukcji obsługi - tak ,że odnoście tej przypadłości niewiele.
W tej plźmie nie ma wiatraków które ma PV60E no i troszeczkę buczy ale to trzeba się przysłuchiwać i podejśc do tyłu tv- przynajmniej u mnie.

pozdrawiam
 

orteam

New member
dzisiaj byłem w sklepie (EURO RTV AGD ) aby wymienic plazme na inną a tu na wszystkich trzech jakie mieli to samo.Sprzedawca w sklepie powiedział ze zapyta serwisanta co to moze byc za przyczyna bo nieraz do nich serwis samsunga przyjezdza ( nie wiem tylko czy mogę mu wierzyc ze on to serwisantowi pokaze).No i z powrotem przywiozłem moja plazmę do domu , TRIESTO a sprawdzałes tez jak zachowuje sie plazma na kontrascie dynamicznym , bo u mnie jakby to na tym ustawieniu zanikało(jeszcze to dokładnie sprawdze). I jeszcze jedno ile mam czasu aby oddac plazme do sklepu i odzyskac pieniadze bo nie chce na razie dokładac tysiaka zeby kupic cos podobnego.
 

tades

New member
solo1972 jest cały wątek : "panasonic pv/px60/600 - problemy z kolorami"
tam znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytanie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
w ostatnich dostawach modeli Panasonica przesiedziałem kilka godzin na śledzeniem węży. Nic takiego nie stwierdziłem.
Przy Samsungach już wcześniej mieliśmy te same informacje od użytkowników.
pozdrawiam
 

Szopan

New member
Kupić - nie kupić...oto jest pytanie:)

Witam wszystkich.
Sam chciałbym kupić ten sprzęcik,a nawet juz to zrobiłem ;) (czekam na odbiór) - ale ostatnie wypowiedzi w bieżącym wątku mocno mnie zastanawiają - czy wybór jest właściwy...
Oglądałem ten sprzęcik w kilku sklepach,różne źródła sygnału,także n-ka po hdmi i wyświetlany obraz uznałem za rewelacyjny.Tv cichutki,obraz bez przekłamań,kolor czarny kolorem czarnym,brak smużeń czy klatkowania w dynamicznych scenach,itp...
Może wyszła jakaś ,,walnięta" seria?

Zastanawiam się co mają do powiedzenia zaawansowani stażem użytkownicy tej plazmy,jak to się przedstawia u nich i czy suma summarum są zadowoleni z wyboru.
Zachęcam do wypowiedzi :blagam:

A na koniec pytanie do Kikiego - ileż to godzin wpatrywałeś się w tego panasa,by wydawać takie dalekoidące deklaracje?? :rolleyes:
 

brasi

New member
orteam napisał:
dzisiaj byłem w sklepie (EURO RTV AGD ) aby wymienic plazme na inną a tu na wszystkich trzech jakie mieli to samo.Sprzedawca w sklepie powiedział ze zapyta serwisanta co to moze byc za przyczyna bo nieraz do nich serwis samsunga przyjezdza ( nie wiem tylko czy mogę mu wierzyc ze on to serwisantowi pokaze).No i z powrotem przywiozłem moja plazmę do domu , TRIESTO a sprawdzałes tez jak zachowuje sie plazma na kontrascie dynamicznym , bo u mnie jakby to na tym ustawieniu zanikało(jeszcze to dokładnie sprawdze). I jeszcze jedno ile mam czasu aby oddac plazme do sklepu i odzyskac pieniadze bo nie chce na razie dokładac tysiaka zeby kupic cos podobnego.
kupilem wczoraj tego Samsunga i niestety potwierdzam wady z migotaniem (dla mnie jednak nieakceptowalne) :( czy sprawdzal ktos czy w Euro RTV mozna bedzie pozbyc sie tego szajsu, wymienić na inny lub zwrot kasy
 

tomylee

New member
Dajcie koniecznie znac co z tym migotaniem, czy jest to wada "wrodzona" czy tez mozna sie tego pozbyc jakos, a moze to tylko dotyczy pewnej serii i co na to serwis i sprzedawcy?
Tez mialem zakupic ten model w Euro ale widze eskalacje problemu.
Jak komus uda sie dowiedziec cos wiecej na en temat to nich koniecznie da zanc.
 

TRIESTO

New member
Ps 42c7h

WItam All
Moja przygoda z tym Tv zakończyła się pomyślnie, jutro przyjężdzaja po plazmę i zwrot gotówki.
Obsługa w sklepie MEDIA EXPERT zachowała się na poziomie - a to bardzo żadkie u nas jeszcze zjawisko.
Jeśli chodzi o tą wadę to wystepuje też na innych trybach w tym dynamicznym - jednak najbardziej daje sie to we znaki wieczorem przy ciemnych scenach.
No i jeszcze jedno najprowdopodobniej w tym Tv złacze HDMI nie obsługuje protokołu HDCP - może to też ktoś wychwycił ale dzwiek puszczony przez to wyjście w tv przerywa na ułamki sekund.
Ogólnie bardzo dobry Tv - TYLKO TO MIGOTANIE !!!

Zastanawia mnie tez jedna rzecz kupowałem ten tv 19.01.07 za 4500 pln. i wtedy to była bardzo dobra cena , a tutaj po 3 tygodniach mozna go kupic za ok. 3700- 3900 pln. ZASTANAWIAJĄCE.

POdsumowując - pewnie wróce do pierwszej wersji zakupu - 42PV60EH

dobrej nocy
 

orteam

New member
witam ,TRIESTO fajnie ze tak udało ci sie załatwic sprawe u mnie problemem zeby odzyskac pieniadze bedzie jeszcze dodatkowo kredyt ratalny(chyba ze w 10 dni z niego zrezygnuję i wpłace całą gotówke w sklepie-własnie o tym coraz czesciej mysle)wtedy mogę powołac sie na tą ustawe ale i tak beda mieli w sklepie dwa tygodnie na odpowiedz i mysle ze w tym czasie sami oddadzą mój tv do naprawy, a tego bym nie chciał.Rozmawiałem wczoraj z serwisem samsunga w gdansku i oni jeszcze takiej usterki nie mieli .Sam juz nie wiem co robic ogólnie gdyby nie ta wada to tv jest ok (a na trybie dynamicznym jednak tez migocze) , a moze dac im to naprawic???Bo z oddaniem pieniedzy to w EURO RTV AGD nie taka łatwa sprawa .:sad:
 

Luki27

New member
Serwis Samsunga ignoruje problem...

orteam napisał:
witam ,TRIESTO fajnie ze tak udało ci sie załatwic sprawe u mnie problemem zeby odzyskac pieniadze bedzie jeszcze dodatkowo kredyt ratalny(chyba ze w 10 dni z niego zrezygnuję i wpłace całą gotówke w sklepie-własnie o tym coraz czesciej mysle)wtedy mogę powołac sie na tą ustawe ale i tak beda mieli w sklepie dwa tygodnie na odpowiedz i mysle ze w tym czasie sami oddadzą mój tv do naprawy, a tego bym nie chciał.Rozmawiałem wczoraj z serwisem samsunga w gdansku i oni jeszcze takiej usterki nie mieli .Sam juz nie wiem co robic ogólnie gdyby nie ta wada to tv jest ok (a na trybie dynamicznym jednak tez migocze) , a moze dac im to naprawic???Bo z oddaniem pieniedzy to w EURO RTV AGD nie taka łatwa sprawa .:sad:

Witam
Poniewaz mi nie udało się dodzwonic do serwisu samsunga dzis dodzwoniła się moja żona (dośc dobrze orientuje sie w problemie) aby zapytać na temat problemu z migotaniem w samsungach.
Poniewaz objaw ten jest opisywany przez wiele osob i sam go widzialem na wlasnie oczy w MM wydaje sie ze panowie z sewrisu dobrze powinni o tym widziec. Okazło sie jednak ze nie maja o tym zielongo pojecia - zona rozmawiala z glownym technikiem (mam ochote, ale nie bede podawal nazwiska) serwisu w Samsunga w Warszawie...
Oczywiscie pan nawet nie chcial rozmawiac z kims kto nie posiada TV samsunga i odsyal do infolini. Po lekkim nacisku w koncu powiedział, że to co opisuje to w ogole nie jest zadna wada i Samsung nie naprawia takich rzeczy (TO NIE JEST USTERKA). Czyli musi sie chyba zadymic z TV zeby stwierdzili ze cos sie w ogole zepsulo, jak swieci to trzeba sie cieszyc... ehhh
Czyli potwierdza sie opinia o serwisie samsunga - juz teraz boje sie kupowac tej marki bo widze ze walka z nimi moze byc ciezka... a z tego co widze to samsung cechuje sie jednak duza usterkowoscia...

Dla pocieszenia tych co kupili - napewno jesli ktos napisze ze wg niego TV jest zesputy beda musieli uwzglednic gwaracje.
Ja juz raczej zawezilem chyba moj wybor w TV... boje sie ze z LG bedzie to samo, a chyba tez lubia sie psuc...
Chyba zosatanie Panasonic 42PV60 chociaz na razie troche dla mnie za drogi.

Jesli komus udalo sie z naprawa TV w tym serwisie to bede wdzieczny za info z przebiegu tej walki :)
 

brasi

New member
rozmawiałem w EURO ze sprzedawcą i stwierdził, że pierwszy raz słyszy o takim problemie (moim zdaniem ściema bo przecież to migotanie zauważy nawet dziecko a jesli to reguła w tym modelu, to powinni mieć wiele takich zgłoszeń, chyba że ludziom którzy kupili w promocji nie przeszkadza). Tak czy inaczej dogadałem się że w jeśli przywiozę tv w ciągu 10 dni od zakupu to moge anulowac umowę kredytowa z bankiem a tv zwrócić. Chyba tak zrobię bo Euro nie ma zbyt ciekawych modeli w ofercie do 5tys. żeby myśleć o wymianie, a wymiana na inny egz. C7H chyba nie ma sensu bo nic nie zmieni
 

orteam

New member
brasi a mógłbys mi powiedziec w którym EURO? i gdzie ? kupiłes ten TV bo ja chyba równiez zrobię to samo.

czekam na odpowiedz i pozdrawiam
 

PRYZMAT

New member
A mnie nie migocze

Mój C7H nie migocze, tyle ze ja swój telewizor kupiłem kilka miesięcy temu za wtedy świetną cene 5500 zł. Dosyć często z niego korzystam i żadnego migotania nie zauważyłem. Więc może ta obecnie niska cena jest próbą pozbycia się wadliwej serii albo aby obniżyć cenę musieli dać słabsze podzespoły.
Zaznaczam, że głównie oglądam enkę a tą mam podłączoną przez komponent. Przez HDMI nie dało się jej oglądać. Występowało zjawisko rozjaśniania ciemnych scen ale na pewno nie było to migotanie. Przez komponent problem zniknął a obraz jest doskonały.
 
Do góry