Samsung TV model D6500

kaper.1981

New member
Bez reklam
ja miałem 3 razy wymienianą potem dostałem nowy tv ponoć można reklamowac do 30 dni po gwarancji tak mówi ustawa dowiedziałem się od kumpla z media expert.
 

matrix8004

New member
Wymiana matrycy LCD części użyte: BN95-00450A. Koszt nowej matrycy to 2600zł. Pozostaje mi się nacieszyć do 29.03.2014r. Chyba że odpukać nic się nie będzie dziać.
 
Nie dajcie się zrobić w bambuko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Z dniem 1 stycznia 2003 r. weszła w życie ustawa z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.), która ma zastosowanie do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zatem jeżeli kupującym będzie osoba fizyczna występująca jako konsument, tzn. osoba, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, a po stronie sprzedawcy – osoba (fizyczna lub prawna) dokonująca sprzedaży w zakresie działalności przedsiębiorstwa, dojdzie do sprzedaży konsumenckiej, a w takim wypadku nie będą miały zastosowania przepisy art. 556–581 kodeksu cywilnego.

Podsumowując, należy wskazać, że gdy w czasie obowiązywania gwarancji gwarant wymienił klientowi zasilacz w zakupionym towarze, to okres gwarancji tylko dla przedmiotowego zasilacza zaczął biec od nowa, od dnia dostarczenia całego przedmiotu wraz z wymienionym zasilaczem. Ponowna zaś awaria wymienionego zasilacza zgłoszona w okresie na nowo biegnącej gwarancji, pomimo upływu czasu gwarancji na sprzedany towar, zobowiązuje gwaranta do powtórnego rozpatrzenia żądań zgłoszonych przez kupującego.
Należy również podkreślić, że niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rejkojmi za wady fizyczne rzeczy.
Agnieszka Szczukiewicz
PODSTAWA PRAWNA
art. 577–581 ustawy z 23 kwietni 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

i tutaj:
581 § 1 kodeksu cywilnego
„Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej”.

naprawy można żądać w ramach Rękojmi, która to obowiązuje przez 2 lata od daty zakupy lub od dnia wprowadzenia istotnych naprawa w okresie podstawowej rękojmi jeżeli w ramach naprawy została użyta nowa część lub do roku czasu jeżeli wymieniono na część używaną.
 
Ostatnia edycja:

zp1

New member
samsung D6500

A ja mam problem z połączeniem przez WFI z internetem. Mam router TP-link i do tej pory działał, a teraz stracił połączenie - nie wiem dlaczego.
Może ktoś podpowie co zrobić?
 

janpat_1970

Member
Bez reklam
Ja jadę na trzecim już TP-Linku z D6500 i problemów nie było. Straciłeś połączenie z siecią domową czy z netem na TV? Zrób kopie ustawień routera i go zresetuj. Skonfiguruj go ponownie i połącz z nim TV. Jeśli wcale TV nie widzi routera to jest jeszcze ewentualność padnięcia karty wifi w TV. Dla świętego spokoju sprawdź wcześniej po lanie czy łączy się z TP-Linkiem.
 

leon12

New member
Witam mam pytanie czy działa u was ipla bo u mnie nie wyświetla się tylko jakaś dziwna grafika z kilkoma okładkami filmów
 

TheOrema

New member
Witam, mam problem z aktualizacją softu do 1026 via USB. TV UE32D6500. Wszystko robię zgodnie z instrukcjami, instalacja nowego softu dochodzi do 3%, po czym TV się restartuje i wyskakuje komunikat, że aktualizacja nie powiodła się. Może miał ktoś podobny problem i wie jak temu zaradzić?
 

dobry88

New member
Witam, mam problem z aktualizacją softu do 1026 via USB. TV UE32D6500. Wszystko robię zgodnie z instrukcjami, instalacja nowego softu dochodzi do 3%, po czym TV się restartuje i wyskakuje komunikat, że aktualizacja nie powiodła się. Może miał ktoś podobny problem i wie jak temu zaradzić?

Miałem podobnie u mnie wystarczyło sformatować pendriva do formatu fat32.
 

saptis

New member
Od tygodnia nie moge zainstalowac (pobrac) zadnej aplikacji na TV. Z polaczeniem internetowym jest wszystko ok bo YouTube dziala, ale ze sklepiku nic nie chce sie pobierac i ciagle jest 0%, resetowalem SmartHub, ale to nic nie dalo.

Mieliscie tak kiedys ?
 
Do góry