Samsung TV model D6500

fula

New member
przepraszam ale do mnie naprawde trzeba duzymi literami :) teraz zaczynam chwytac o co chodzi :) . sprzedawca w sklepie pokazał mi tv 46 cali na opisie ten sam model tylko ze bez 3d , wszystko to samo tylko bez 3d i jest tanszy. tak mi powiedział. ale jade sobie wszystko sprawdzic jeszcze raz. bo dzis musze kupic tv :( . Pozdrawiam ..


Nie daj się zakręcić w sklepie, i targuj (jakaś kamera, gogle 3D itp.) w końcu święta idą czas prezentów.
Udanego zakupu.
 

saptis

New member
Jak to jest z tym oprogramowaniem 1016 - jest juz czy nie ?
Na oficjalnej stronie internetowej widzialem, ze cos jest do pobrania przez kompa, ale jak daje aktualizacje w TV. to pokazuje, ze nic nie ma.
 

Myshorex

New member
Witam. Właśnie zakupiłem 37d6500 jest to mój pierwszy telewizor tej klasy więc jestem "zielony". Ogólnie jestem zadowolony, ale drażni mnie jak narazie jakość obrazu z telewizji kablowej bez HD. Oglądając z około 3 m wszystko jest ok lecz gdy jestem bliżej wyraźnie widać piksele co bardzo mnie smuci. Pytanie moje jest następujące: czy znajdę gdzieś informacje o rozdzielczości w jakiej dany program jest wyświetlany? Nie wiem czy jest to wina złej konfiguracji telewizora czy może poprostu z danego programu nic lepszego nie da się wyciągnąć?
 

cezary1020

New member
Macie może jakiś sposób na połączenie w jedną całość filmu , który składa się aż z 25 ( AR-3D HOOLIMAN.mkv.025 ) części ? Wszystkie pliki zajmują po 419 KB


1.Pobierasz i instalujesz program " dzielenie i łączenie plików "

2.Pobierasz wszystkie części partów

3.Klikasz na ten z numerem 001 a następnie klikasz "Połącz"
 

mietka

New member
TDX napisz jakiś krótki poradnik o tym TV czyli co i z czym się je.
PS.Samsung powinien ci płacić za te wszystkie odpowiedzi a tak to nieznający się konsultanci biorą kasę.
 

tdx

New member
Bez reklam
TDX napisz jakiś krótki poradnik o tym TV czyli co i z czym się je.