PS43D450 -wszystko na ten temat

oiram13

New member
Witam, jestem nowy i nie znalazłem tutaj swojej plazmy w tematach, dlatego zakładam nowy dla innych użytkowników celem wymiany zdań, porad i tp. Jest to nowość Samsunga, której nie ma na ich oficjalnej stronie bo jak mnie poinformowali na infolinii TV nie miał jeszcze oficjalnej premiery. Zdecydowałem się na jego zakup bo był tani 1700zł. ale ma pełne i legalne "papiery". Ponieważ jest to mój pierwszy nie kineskopowy TV nie mam doświadczenia ale skusiłem się wejść w MS i oto jakie informacje mi wyświetliło (na razie powstrzymałem się od grzebania w tych ustawieniach).
T-MST4DEUC-1004.0
T-MST4DEOS-1001
E-Manual:pX5DVBEU2A-1001

EDID SUCCESS
HDCP SUCCESS
CALIB: AV/COMP/PC/HDMI/
Option:26070C101
T-MSXDEUCIP-1000
SDAL-3.5.1.0
RFS:'Mstar-X5 1003
2011-02-05
F-ET-0x48-0023
Type:43DHHcD
Model:pS43D450
lOGIC S/W:11-01-10
CIP SUCCESS LOCK 0
Factory Data Ver: 119
EERC Version:538
DTP-AP-COMP-631-X5_DEU-06
DTP-BP-HAL-0122-X5_DEU-02
DTP-BP-0615-02-09
Date of purchase: 2/11/2011

Niewiele z tego rozumiem ale może ktoś by mi powiedział co ciekawego z tych danych można się dowiedzieć. Wiem, że gdzieś powinna być ilość godzin świecenia matrycy ale nie wiem która to.
Z góry dzięki za wyjaśnienia.
 

amper

New member
witaj ! W Media Markt widziałem tą plazme dzisiaj za ok 2100 wiec cena Twoja jest bardzo dobra ,Nie pomogę ci ,ale sam jestem nią trochę zainteresowany wiec moze napisał bys jak odbiera np sd lub analog ...może sie skuszę na nią .pozdrawiam
 

oiram13

New member
witaj ! W Media Markt widziałem tą plazme dzisiaj za ok 2100 wiec cena Twoja jest bardzo dobra ,Nie pomogę ci ,ale sam jestem nią trochę zainteresowany wiec moze napisał bys jak odbiera np sd lub analog ...może sie skuszę na nią .pozdrawiam