vod 17 listopada

Status
Zamknięty.

Fatman_1

New member
Bez reklam
Ja już się wyleczyłem z N-ki. Szkoda, bo bardzo czekałem na tę nagrywarkę HD.
Teraz poczekam aż kanały HD pojawią się w sieci cyfrowej kablówki inea w Poznaniu, co ma nastąpić niebawem.
 

PrzemoSto

New member
A widziałeś jak dział inea na żywo?
bo kolega na wildzie chciał sobie zainstalowac ale jak przyszli technicy na testy i pokazali mu testowy obraz to szybko z tego zrezygnował bo lepsza jakość miał na antenie dachowej..:)
Tak przynajmniej działało u niego i teraz intensywnie myśli nad N'ką
może gdzieś indziej działa lepiej??
 
Ostatnia edycja:

Fatman_1

New member
Bez reklam
Ja mam ineę od drugiego dnia jak tylko wprowadzili... juz chyba z 9 miesięcy, nie pamietam od kiedy. Obraz żyleta. Lepszy niż z kablówki analogowej z PTK.
 

pinja

New member
Po co ta konferencja?

Wczoraj odwiedziłem MM we Wrocławiu na Bielanach i chciałem wyjaśnić kilka kwestii odnośnie nboxa przed podjęciem decyzji o zakupie ( nie ma nic na ten temat w instrukcji). To co zabaczyłem wyglądało jak za komuny. Stoisko z "n" było, ale jedyne co zwracało na nim uwagę to karta z napisem "brak dekoderów" no i brak jakiej kolwiek obsługi. Brakowało tylko octu na półce.

Więc pytam na tym forum po co kolejna konferencja prasowa. ITI nie poradziło sobie do tej pory z jednym typem dekodera i myślą, że wprowadzenie na rynek drugiego zmieni sytuację?

Wieczorem oglądam telewizję i co widzę kolejny spot reklamowy "n". Panowie ta jakaś ekonomia księżycowa. PO CO REKLAMA, KIEDY NIEMA CO SPRZEDAWAĆ.
 

arsenal

Moderator
VIP
To się zapytam po co poszedłeś do MM? Można było iść do normalnego sklepu. Można było zadzwonić na infolinię i się dowiedzieć gdzie sprzedają. Mozna było, tylko się nie chciało. I polazło się do "idiotów" bo przecież u nich jest wszystko:lol::lol::lol:.
 

pinja

New member
arsenal napisał:
To się zapytam po co poszedłeś do MM? Można było iść do normalnego sklepu. Można było zadzwonić na infolinię i się dowiedzieć gdzie sprzedają. Mozna było, tylko się nie chciało. I polazło się do "idiotów" bo przecież u nich jest wszystko:lol::lol::lol:.

Nie jestem miłośnikie MM z jego idiotyczną reklamą i wieloma innymi wadami, ale wybałem miejsce, które w danej chwili mi odpowiadało i tyle. Sprawiasz wrażenie jakbyś bronił ITI, a wg mnie dytrybucja jest zorganizowan fatalnie i obrana nie ma sensu. Rolą szefów od sprzedaży platformy jest taka organizacja sieci dystrybucji i ich motywacja by byli do dyspozcji klietów.

Skoro MM jest na liscie dystrybutoró to klient ma prawo oczekiwać, że przynajmniej informacja będzie tam dostępna i tam "lezie". Skoro MM jest złym dytrubutorem to nie powienin na lisćie widnieć i tyle.

A w "normalnych sklepach" też nie jest lepiej odwiedziłem klika dni temu jeden z takich w centrum miasta i chłopaki jeszcze na oczy dekodera nie widzieli.

Do infolinii dzowniłem namiary zostawiłem mieli się odezwać i cisza.


Więc podsumowując napiszę tak "Chciało się chciało", a obrona nieudacznej dytrybucji to chyba raczej rola szefów N, a nie twoja, no chyba że dla nich pracujesz. Ale wówczas uważaj bo przy takch rezultatach wnet cię wyleją
 

arsenal

Moderator
VIP
A po Cyfrę+ poszedłbyś do do MM czy do zwykłego dystrybutora? Sprzedaż N w MM to błąd ITI. Dlatego jedyne co mi pozostaje to się z tego zaśmiać.
Niewiem natomiast czy zauważyłeś nazwę wątku i co ma to wspólnego z twoimi problemami zakupu. Jakoś każdy dotyczący ITI i N kończy się na marudzeniu tych co nie mają, nie dostali, oferta ich nie interesuje ale wyśmiać mogą. Ja mogę wyśmiać ofertę C+. Zawsze i wszędzie. Skoro mamy wolny kraj...
 

pinja

New member
Z pisaniem u ciebie całkiem dobrze, a z czytaniem chyba nie co gorzej. Dlatego przypomnę:
Przecież włączyłem się do tej dyskusji zwracając uwagę na to, że ITI nie załatwiło jeszcze dobrze jednego podstawowego problemu, a już zwołuje konferencje i brnie w kolejny.
A to, że ty w swojej odpowiedzi głównie zwróciłeś uwagę na to, że "leząc" do MM sam się proszę o kłopoty skłoniło mnie do odpowiedzi. Ponadto napisałem ci też, że niestety nie tylko w MM jest ten problem, że dekoderów brak, a sprzedawcy o tym sprzęcie niewiele mogą powiedzieć, bo czekają na dostawy.

Kończąc dyskusję dystrybucji (bo to rzeczywiście nie temat tego wątku) mam prośbę nie mówmy, że problemu nie ma skoro jest on widoczny gołym okiem.

I na pewno nie rozwiąże go wprowadzenie do oferty nowego urządzenia, które wg wcześniejszych zapowiedzi miało być w miesiąc po ropoczęciu działalności, a kiedy będzie to dowiemy się na konferencji (albo i nie). I znów okaże się, że ludzie pójdą do sklepów (nie do MM) a tam co: NIC.

Ale według ciebie klienci marudzą, MM - nie nadaje się do dytrybucji tak skomlikowanego produktu jak n, a tak wogóle winni są .....i cykliści.

Trudno przy tej zatwardziałości twoich poglądów się smiać raczej należy płakać :cry:

Pozdr
 

BoguszO

New member
4 listopada poszedłem do MM w Warszawie na ul. Ostrobramskiej.
Podszedłem do stanowiska n'ki, podpisałem umowę i 20 minut później wyszedłem z dekoderem.

Poprzedniego zadzwoniłem do instalatora
(dzien dobry panie Tomku).
Przyjechał, zamontował antenę, wyregulował, zapłaciłem.

Podłączyłem dekoder.
Nie działał.
Siła sygnału 0% jakość 0%.
Pojechałem do MM. Podłączyli. Działał.

Sprawdziłem instalację antenową.
Zwarcie masy s sygnałem w "f-ce" przy konwerterze. Po poprawieniu siła sygnału ok. 75%. Jakość 0%. Pokręciłem anteną. Gucio.
Zmarzłem na dachu przez 2 godziny.
Żona zaczyna się irytować(Podawała mi info jaka jest jakość sygnału przez komórkę).
Zadzwoniłem do instalatora.
Nie przyjechał. Ponoć miał stłuczkę. Może.
Kupiłem nowy konwerter. Za 19 pln. Zamontowałem na wzór poprzedniego. Gucio. Jakość zawsze 0%.
Na dachu mało mi wiatr łba nie urwie. Gile wiszą mi z nosa na 20 cm.
Wracam do domu się rozgrzać.
Przeczytałem instrukcję montażu konwertera.
To TAK można?
Obróciłem go o 90 stopni. SUCCESS.
Jakość 65-80%.
Doczytałem forum do końca.
Przekreciłem konwerter odrobinę. Jakość 82-98%.

Jakoś się dało.
Trzeba tylko CHCIEĆ.

pozdro,
Bogusz.
 
Ostatnia edycja:

arsenal

Moderator
VIP
Ale to @BoguszO userowi @pinja nie wystarczy. On nie kupił więc pewnie nikt nie może dostać. Nie twierdzę, że dystrybucja jest cacy. Jest słaba z wielu powodów. Nie zawsze zależnych od ITI czy punktów sprzedaży.
Mam nadzieję, że na tej konferencji ITI publicznie przeprosi za te i inne kłopoty(niewiele to zmieni w nastawieniu zawiedzionych ale zawsze to PR). Przedstawi VOD na który będzie można liczyć( bo na kanał filmowy HD "naprawdę fajny" zbytnio nie liczę, wolę się pozytywnie rozczarować).
Oczywiste jest, że te konferencje ITI robi przede wszystkim dla własnej promocji. Jak każda firma wypunktuje na niej swoje osiągnięcia, niepowodzenia próbując zmarginalizować. Jak zwykle Onet padnie i cała nadzieja w Andrzeju L. że nie wywinie jakiegoś numeru i TVN24 pokaże. Konkurencja na razie nie wpadła na tą formę komunikacji z widzem. Już rodzą się domysły kiedy, gdzie i co będzie na Canal+HD. C+ zrobi otwartą konferencję? Wątpię.
 

pinja

New member
Zbyt szybko i błędne wnioski wyciągasz. Chciałbym aby było normalnie, czyli ktoś coś oferuje to znaczy, że na normalnych warunkach można to kupić.
A według ciebie normalnie jest tak:
- pobiegaj poszukaj dekodera, może znajdziesz
- poczekaj na fachowców, może przyjdą,
a poźniej już po tygodniu może będziesz mógł skorzystać z łaskawości "n".

Można i tak, ale nie tak miało być i nie to obiecywano szumnie na konferencjach. Racja to tylko PR, ale jak ktoś się tym zajmuje to wie, że kłamstwa zawsze kosztują 10 razy tyle co przyznanie się do błędu.

Oczywiście chwała ITI za ruszenie skostniałego rynku, ale poczekajmy do 17 -tego, to co wóczas powiedzą no i pózniej zrobią, albo obróci dotychczasową porażkę w sukces, albo ich ostatecznie pogrzebie.
 

maszek

New member
Bez reklam
pinja, szkoda prądu, easy:D
Co do "Idiotów" jak ich nazywa Pan A - w MM na Bielanach się ostatnio starają, coś tam pewnie pokombinowali ze sprzętem, bo nawet artefakty już zniknęły z telewizora prezentującego "N-kę". Pewnie wkrótce i obsługa się pojawi. Ile razy można w końcu odpowiadać na pytanie o dekoder => NIE MA !!!

PS. przypomniała mi się scenka z "Czterech pancernych" jak stary Czereśniak kupował chleb - może trzeba było tak samo... z dekoderem?
 
Ostatnia edycja:

Studio Art-BI

New member
Drogi kolego "arsenal". Wstydu nie masz marginalizując wszytkie problemy użytkowników "n". Do tej pory są same problemy i można powiedzieć że klienci nie użytkują platformy ale ją testują i jeszcze za to płacą. A ty jak nakręcony wkółko to samo że każdy ma problemy na starcie, że to nowa technologia, itd...itp. A powiedz mi kogo to obchodzi chyba tylko ciebie bo nieźle ci płacą za te dyrdymały które tu rozsiewasz. Myślałem że w końcu się opamiętasz ale widać że słudzy ITI nawet jak im ktoś w oczy napluje to powiedzą że wszystko jest ok i chyba deszcz pada.
 

BoguszO

New member
Ja pierd.lę
Dajcie sobie po razie.
Przecież nikt nikogo wołami do n'ki nie ciągnie.
Nie podoba się? to nie brać.
Jak mi się np. fiaty nie podobają to ich nie kupuję.
O sso chozzi?...
Są kablówki, jest C+, jest CP, ostatecznie nawet antenę yagi na dach i kilka prgramów będzie.
Łyknął jeden z drugim marketingowe obietnice jak delfin Um ciepłe kluski.
A teraz rwą włosy z głowy i narzekają na cały świat.
Też wierzysz, że Toyot'ą milion km zrobisz bez awarii?
Albo myjesz zęby raz na dobę, bo w reklamie pasty powiedzieli, że ochrona do 24 godzin?
A RedBull doda Ci skrzydeł?
Obietnice wyborcze? Też im wierzysz? (jakby nasza elita polityczna chociaż 10% obietnic spełniła, to żylibyśmy w kraju miodem i mlekiem płynącym)

Ech...
 
Ostatnia edycja:

kamcyk26

New member
No coz...Ja tez kupilem N. I tak: zakupu dokonalem w pierwszy punkcie z listy, bez kolejki w 15 min. Po przywiezieniiu do domu szybkie podlaczenie (antene ustawial fachowiec) aktywacja i za 15 min wszystko dziala. Do tej pory tuner mi sie nie wiesza nie mam tez problemow z rzekomo niefunkcjonalnym oprogramowaniem.

Mysle ze wiekszosc problemow to wina samych uzytkownikow, a narzekania sa mocno przesadzone.

Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z N (marudy tez)
 

Holt_

New member
Bez reklam
BoguszO napisał:
Ja pierd.lę

Łyknął jeden z drugim marketingowe obietnice jak delfin Um ciepłe kluski.
A teraz rwą włosy z głowy i narzekają na cały świat.
Też wierzysz, że Toyot'ą milion km zrobisz bez awarii?
Albo myjesz zęby raz na dobę, bo w reklamie pasty powiedzieli, że ochrona do 24 godzin?
A RedBull doda Ci skrzydeł?
Obietnice wyborcze? Też im wierzysz? (jakby nasza elita polityczna chociaż 10% obietnic spełniła, to żylibyśmy w kraju miodem i mlekiem płynącym)

Ech...

własnie. Ech.

Trochę trujecie, kolego.
Bo akurat tego typu zarzuty to można mieć ewentualnie do oferty programowej n-ki. Ale nie do dystrybucji czy działania dźwięku w dekoderze, bo SPRAWNOŚĆ działania tego co się oferuje jest psim obowiązkiem każdego producenta. Używając Twojego porównania - nikogo nie będzie obhcodziło, jak dlugo działa pasta, jak się zatnie tubka z nią i się jej nie da otworzyć.
 

BoguszO

New member
Truję? A co ja? Polfa jestem?

To zrezygnuj z umowy.
Podstawa: niezgodność oferty z produktem.
I przestań narzekać.
 
Ostatnia edycja:

autorus

New member
Ja bym proponował żeby kolega mówił za siebie. Ja nie mam żadnych problemów.:cool:


:Do tej pory są same problemy i można powiedzieć że klienci nie użytkują platformy ale ją testują i jeszcze za to płacą. "
 

Holt_

New member
Bez reklam
BoguszO napisał:
Truję? A co ja? Polfa jestem?

To zrezygnuj z umowy.
Podstawa: niezgodność oferty z produktem.
I przestań narzekać.
tak jest. Krytyka, towarzysze, winna być konstruktywna.......

Jakbym to skądś znał.

Pewnie. Rezygnujmy. Ale __po cichutku___. Sza. Ani mru-mru. Ani slowa krytyki. Żadnego skrzywienia ust.
Bo inaczej mozemy kogoś zniechęcić....do swietnego i niezawodnego produktu.
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry