Straszny los Panasonica. Panasonic opuszcza kolejny ważny rynek - teraz to australijski rynek telewizyjny ( opuścił już USA).

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Straszny los Panasonica. Panasonic opuszcza kolejny ważny rynek - teraz to australijski rynek telewizyjny ( opuścił już USA).

Informacje spadły nagle wczoraj na australijskie media jak grom z jasnego nieba.
Panasonic rezygnuje z rynku telewizorów w Australii, z powodu ciągłego spadku popytu konsumpcyjnego w ostatnich latach tej firmy.
Jest dokładnie tak, że firma nie nadąża za rozwojem konkurencji.
Firma nie korzystała z nowych systemów a brnie jedynie na upadłym systemie FireFox.

Wkrótce ten sam los może dosięgnąć Panasonica na rynku europejskim.
Sprzedaż niektórych z najlepszych telewizorów Oled na rynku w ciągu ostatnich dwóch lat nie zmieniła strasznego losu Panasonic na australijskim rynku telewizyjnym. Producent postanowił wycofać się z winy fatalnych wyników handlowych w ostatnich kwartałach.

To smutna wiadomość dla australijskich konsumentów, telewizory Panasonic nie będą już częścią ich możliwego wyboru zakupu w 2020 roku. Japońska grupa powiedziała, że ​​zapasy telewizyjne marki nie zostaną uzupełnione, ponieważ producent podjął decyzję o rezygnacji z sektora telewizorów w celu inwestowania w inne rodziny produktów.

Świadomość telewizorów Panasonic w swobodnym spadku w Australii.
Ze swojej strony australijscy dystrybutorzy żałują niekorzystnego rozwoju rodziny telewizorów Panasonic w Australii, argumentując, że marka nie wspierała wystarczająco dużej gamy ekranów w mediach, w szczególności w mediach specjalistycznych, aby ostatecznie doprowadzić do świadomość marki w swobodnym spadku w dziedzinie telewizorów. Chcą teraz zastąpić telewizory Panasonic modelami Sharpa, które skorzystałyby z solidnego planu komunikacji.
avcesar
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Firma Panasonic była niekwestionowanym markowym królem (w latach 80-tych i w pierwszej połowie lat 90-tych XX wieku) w sklepach PEWEX oraz BALTONA. Ale od tego czasu na rynku RTV sporo się zmieniło. Pod każdym względem.
 

Desverger

New member
Na pewno to, że ma w swych TV system My Home Screen nie jest tego powodem. Dla większości osób ważne jest aby wśród apek był Netflix i styka. System jest może ascetyczny ale bardzo szybki. Tak przy okazji to ciekawe jak będzie się prezentować wersja 5.0. A jeżeli chodzi o obraz w OLED-ach Panasonica to tu akurat jest zero dyskusji. Za znaczek firmy nikt tym TV nie dał najwyższych ocen w wielu testach. Żaden inny OLED out of the box nie ma podejścia w kwestii reprodukcji kolorów. Kalibratorzy przyznają, że w przypadku Panasonica wiele się nie napracują -dostrojenie przypomina ostatni szlif. Rozmawiałem dosyć niedawno ze znajomym z USA temat tego, że Panasonic wycofał się z USA. Mówił, że bardzo wiele osób pyta ciągle sprzedawców w BestBuy czemu nie mogą kupić Panasa. Dobrze wspominają plazmy więc chcą kupić teraz OLEDY od Panasa. Goście w BestBuy mają na to radę - kupować w Kanadzie - i tam mój kumpel właśnie kupił swojego 65GZ2000 (nota bene przesiadł się z C9)
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli ma najsłabszy system - to ja bym upatrywał również w tym porażki.
W dzisiejszych czasach Sony, Philips , Sharp, Visio, TCL, Thomson i inne firmy sięgnęły po otwarte systemy i ograli Panasonica na stojąco !.
Na Ślepych testach w Europie przygotowanych przez największe portale i najsłynniejszych kalibratorów - Panasonic nigdy nie wygrał w jakości Oleda.
A cena jest ponad dwa razy wyższa niż Oled LG na tej samej matrycy!
Każdy kupuje co uważa !
 

65AF8

New member
Panie Krzysztofie,
seria GZ2000 jest jedyną serią na świecie gdzie LG Dysplay pozwoliło inżynierom Panasonic na ingerencję w panel OLED co pozwoliło na stowrzenie matrycy o parametrach wyświetlanego obrazu niedośnignionego przez konkurencję.Jeżeli podważa Pan wyniki testu Vincenta Teoh na wszystkich TV OLED 2019, twierdząc że TV Philips vel TP Vision wyświetla najlepszy obraz to jest Pan w grubym Błędzie.
 

Tonito

New member
Ó, i wielki kiki ponownie pluje na PANASONIC i pisze o czyms "strasznym" ... Czlowieku, opamientaj sie juz! Nie tylko ze wciaz piszesz bzdury to codziennie jeszcze manipulujesz z opinia ludzi i robisz z tych ludzi zwyklych glupkow ...


Nie bede tutaj ponownie wypisywac moje doswiadczenia, tylko wlozylem moja poprzednia dyskuzje z tym czlowiekiem i ci madrzy i nie zmanipulowani moga sobie zrobic wlasna opinie ...


http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/...hnologie-zabezpieczenia-przed-wypalaniem.html


P.S.

Nie zapomnij teraz wszystko przekrecic, zaprosic do debaty wszystkie wirtualne nicky i ponownie wychwalic marki co masz w sklepie dla "niebieskich" z kalibracja gratis ...


Pozdrawiam z Czech.
 
Ostatnia edycja:

janusz

New member
Bez reklam
Panasonic... miałem kilka sprzętów (w tym Technicsa). W latach 80- i początku 90-tych był to sprzęt wręcz mityczny. po przemianie ustrojowej okazało się, że to sprzęt budżetowy. Wśród audiofili marka Technics stała się synonimem obciachu (moim zdaniem nieco niesłusznie) i taniochy (słusznie bo należała do najtańszych). Ostatnie dwadzieścia lat to równia pochyła, choć zdarzały się rodzynki jak np. plazmy. Pewnie przyczyną było to, że pokazały się firmy jeszcze tańsze koreańskie potem chińskie i pokonały Panasonica jego bronią czyli niską ceną. Teraz powoli firma wychodzi z masowej produkcji i staje się niszowym producentem. Powoli już czas spuścić wodę.. troszkę sentyment pozostaje, ale z drugiej strony sentyment do przedmiotów to nie jest nic zdrowego.
 
Ostatnia edycja:

Desverger

New member
Trzeba przyznać,że retencja obrazu na GZ2000 jest bliska zeru i jest to zasługa metalowej płyty chłodzącej. Jak na razie jedynie ten model daje sobie radę z powidokami co zresztą dobitnie widać filmie dostępnym na YT.
 

Desverger

New member
Poniżej wklejka artykułu z australijskiej strony channelnews.com.au komentującej wycofanie się Panasonica ze sprzedaży TV w Australii i skupieniu się na innych produktach z ich portfolio.

Decyzja Panasonic o wycofaniu się z Australii nie jest zaskakująca i nie ma nic wspólnego z jakością ich telewizorów.

Przez dwie dekady telewizory Panasonic były jednymi z najlepszych telewizorów na rynku, najpierw z ich gamą plazm, która obejmowała technologię Kuro, która została opracowana przez Pioneer-a, a później nabyta przez Panasonica.

Recenzenci telewizji na całym świecie chwalili tą technologię, która została opisana jako zapewniająca „najlepszą czerń”, jaką kiedykolwiek widziano na dużym płaskim ekranie plazmowym.

Kiedy plazma stała się passe, Panasonic z powodzeniem przeniósł się na telewizory wysokiej rozdzielczości, a następnie telewizory Ultra High Definition, które wyspecjalizowani sprzedawcy, tacy jak Len Wallis w Sydney, sprzedawali wyłącznie jak mówił: „Z prostego powodu, że były najlepszymi telewizorami na rynku”.

Co poszło nie tak?

W skrócie, ich porażka polegała na kiepskim marketingu, braku inwestycji w markę oraz nudnym i przewidywalnym PR. "Pracujemy z hollywoodzkim studiem", twierdził Panasonic, ale podobnie twierdziły LG, Samsung i chińskie marki, które wypłacały jeszcze większe pieniądze producentom i studiom aby nagłaśniały ich sprzęt.

Po jakimś czasie te stwierdzenia o współpracy firm ze studiami, że stały się nieistotne, gdy konsument po prostu porównywał ekran telewizora w sklepie często za pośrednictwem markowego filmu demonstracyjnego w sklepie, a następnie sprawdzał cenę.

Do niedawna firma nadal wydawała papierowe komunikaty prasowe w folderach, jakie otrzymaliśmy 15 lat temu przed nastaniem cyfrowych komunikatów prasowych w wiadomościach e-mail. Niektóre z tych komunikatów prasowych miały cztery i pięć stron.

Panasonic wpadł w pułapkę, w którą wpada wiele marek.

Zamiast wydawać pieniądze na marketing marki i różnicowanie marki w porównaniu z konkurencją, nadal rzucali pieniądze na sprzedawców detalicznych i oczekiwali od nich, że wykonają dla nich pracę marketingową.

Jest to przepis na porażkę, ponieważ millenialny konsument nie miał pojęcia, kim był Panasonic poza tym, że produkuje baterie, akumulatory do samochodów Tesli i przedsiębiorstw z branży elektrycznej.

Personel marketingowy w Panasonic przestawił się z personelu, który wiedział, co jest potrzebne do rozwoju, marki i sprzedaży, na personel, który miał obsesję na punkcie cyfrowych kliknięć, niezależnie od znaczenia kliknięcia.

Był czas, kiedy Panasonic Australia wydawał pieniądze na marketing, a wyniki były znakomite.

Pamiętacie słynną reklamę aparatu Lumix?
Była to reklama opracowana w Australii dla prostego wodoodpornego aparatu, sprzedaż sięgnęła zenitu, a reklama była tak udana, że inne filie Panasonica podniosły kreatywność.

Obecnie Panasonic dołączył do linii japońskich marek, które poniosły porażkę z powodu braku marketingu.

Po zdominowaniu rynku telewizyjnego we wczesnych dniach plazmy, a wcześniej dzięki telewizorom CRT, japońskie marki nie są obecnie na rynku telewizyjnym.

Na pewnym etapie Fujitsu z 42-calowym telewizorem plazmowym zdominował rynek wczesnych telewizorów z płaskim ekranem, w tym okresie grał także NEC, Sharp i Sony oraz Panasonic.

Sony zawalił tracąc miliardy po drodze, ponieważ marki takie jak LG i Samsung zwiększyły swój udział w rynku. Teraz chińskie marki, takie jak TCL, odbierają udziały zarówno Sony, jak i Panasonic, a także Samsungowi i LG na rynkach światowych.

Dobra wiadomość jest taka, że ​​Sharp, który opuścił rynek australijski w 2015 roku z powodu złego zarządzania lokalnego i braku marketingu, informuje, że wraca i może być marką zastępczą po wyjściu Panasonic.

Sharp jest obecnie własnością Foxconn, a kilku sprzedawców powiedziało nam, że wciąż mają klientów szukających „Sharp TV”.

Japońskie kierownictwo często uważa, że ​​ich produkty są tak dobre, że same się sprzedają. Często napędzane jest to sukcesem sprzedaży na krajowym rynku japońskim.

To, czego nie lubią, to wydawanie pieniędzy na marketing z góry, aby napędzać markę, jak miało to miejsce w przypadku Panasonic. Zamiast tego są zdania, że ​​jeśli uzyskają sprzedaż z zysków, pewien procent zostanie wydany na marketing dla przyszłej sprzedaży.

Na dzisiejszym rynku jest to przepis na katastrofę.

Japońskie marki mają także wpływ na to, że japońskie kierownictwo nie może być elastyczne, gdy detalista i marki konkurencyjne gwałtownie dyskontują.

Bez marketingu marki konsument nie ma powodu, aby sądzić, że japońskie firmy, które często wytwarzają produkty najwyższej jakości, są lepsze i nie mają powodu, by płacić wyższą cenę.

Podczas gdy Panasonic Australia twierdzi, że zamiast TV przechodzą na nowe kategorie, zastosowanie będzie miała ta sama słaba japońska formuła marketingowa.

Sony, która kiedyś wydawała miliony na marketing, teraz żyje z wcześniejszych inwestycji w działania marketingowe, ale wartość ta szybko spada, gdy nowi millenialsi stają się dużymi klientami, a PlayStation zastępuje gra online na PC.

Ma tu kiki rację, że za dużo pychy ma Panas ale było nie było OLEDY ma jak na razie najlepsze.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Podzielam opinię.
Słabość jest w personaliach osób które nie mają wizji.
Szkoda tylko , że nikt nie nadzoruje ich w należyty sposób i trzyma "słabą " kadrę kilka lat !
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zgadza się, ale ktoś powinien oprócz brania kasy , sterować pracą.
A tu każdy dział swoje.
Marketing Ma pomagać a nie rządzić !
Ale faktycznie tak się niestety dzieje.
 
Do góry