47LM660 vs 47LM670

Speedstar

New member
Wiem o czym piszesz HD-maniak.
Napisałem teraz do serwisu LG zobaczę co mi odpiszą
Dla ciekawości sprawdziłem zdjęcia szarego i zielonego na LG LZ32RZ55 i tam tego problemu nie ma a TV ma już prawie 7 lat.
Ustawieniami obrazu problemu tego na LM660s nie potrafię zniwelować aby generowany obraz był jednolity.
 
Ostatnia edycja:

hd-maniak

New member
ja zrobiłem sobie taki filmik 1080p czyli kolorowe plansze które co jakiś czas się zmieniają.
tv nie potrafi wyświetlić na całym tv jednolitego koloru, szczególnie widać to na szarym, zielonym.
Jeśli wyświetlają się bardzo jaskrawe kolory żółty i czerwony to tego tak nie widać.

Cholera wie co to jest i o co chodzi ja wzywam serwis i nich coś z tym robią bo tak euro to ja nie zamierzam oglądać.

Najgorsze jest to że serwisant powie że jest wszystko ok. Na infolinii LG pytają, czy obraz testowy jest dobrze wyświetlany. Otóż jest dobrze wyświetlany i dla serwisanta temat może być zamknięty powie, że jest ok. Trzeba zauważyć, że obraz testowy tv lg to kolorowy jpg i jeszcze bardzo mocno nasycony kolorami po takim pseudo teście nie da się ustalić i wskazać naszej usterki.

A gdzieś ktoś pisał o tym że mu wymienili matrycę z chińskiej na polską i dobre było by jakby ta osoba napisała czy ta wymieniona matryca nie ma takich problemów. Ba ja mam już drugi taki tv w domu i wydaje mi się że wszystkie te modele to jeden wielki złom.

Jeszcze raz wzywam do pisania do lg, dzwonienia, zachęcam do nie popuszczania im tak łatwo i nie dać się oszukać serwisantom, że ten typ tak ma, to tv led i tak ma być itd itd.

hej
 

Speedstar

New member
Odpisali mi z serwisu LG i wg nich opisany przeze mnie problem nie jest żadnym problemem.
Przesłałem do nich zdjęcie z kolorem szarym i wg nich wszystko jest ok.
Problem opisałem tak dokładnie jak potrafiłem, jak to wygląda na oglądanych kanałach - smugi,brudy przy barwach szarych i zielonych.
Zdjęcie wysłałem w wysokiej rozdzielczości, gdzie opisywany problem widać gołym okiem.
Spróbuje zrobić filmik z kolorami jak piszesz i do nich raz jeszcze przesłać.
Jestem ciekaw co u Ciebie zdziała serwisant.

email od nich:

Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta.

W nawiązaniu do Pana wiadomości informujemy, że załączona dokumentacja zdjęciowa nie przedstawia nieprawidłowości matrycy, która wymagałaby interwencji serwisantów.

Mamy nadzieję, że przekazane informacje okazały się pomocne. W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o ponowny kontakt.
 
Ostatnia edycja:

maxxl

New member
Przesłałem do nich zdjęcie z kolorem szarym i wg nich wszystko jest ok.
Problem opisałem tak dokładnie jak potrafiłem, jak to wygląda na oglądanych kanałach - smugi,brudy przy barwach szarych i zielonych.
Zdjęcie wysłałem w wysokiej rozdzielczości, gdzie opisywany problem widać gołym okiem.
Spróbuje zrobić filmik z kolorami jak piszesz i do nich raz jeszcze przesłać.

Mógłbyś wystawić gdzieś do ściągnięcia zdjęcia i film ilustrujący problem? Jestem ciekaw jak to wygląda.
 

kriswas

Member
Bez reklam
Wiadomo, że serwis podchodzi do problemów klientów, by obejść ich, jak najszerszym łukiem. Czy spróbowaliście oddać te panele ze względu na niezgodności z umową do sklepu, a nie od razu do serwisu? To "pomoże" LG szybciej zareagować na problemy. Taką przynajmniej mam nadzieję.
 

Speedstar

New member
Mógłbyś wystawić gdzieś do ściągnięcia zdjęcia i film ilustrujący problem? Jestem ciekaw jak to wygląda.
Zdjęcia można zobaczyć tu strona 2 tego tematu -post18 Filmu nie mam bo go narazie nie robiłem i z racji tego że nie będzie mnie przez dłuższy czas w domu nie mogę ruszyć z tą sprawą dalej.
Ale nawet na tej fotce widać o co biega pionowe paski (banding) z lewej,po środku, no i nie da sie ukryć jak dla mnie "efekt brudnej matrycy" wystarczy że odsuniesz się lekko od ekranu a zobaczysz to nawet na tych zdjęciach.
Powiem tak nierównomierne podświetlenie matrycy tak bardzo mi nie przeszkadza jak ten efekt brudnej matrycy szczególnie właśnie na kolorach szary,zielony.Żona tego nie widziała dopiero jak jej pokazałem to zobaczyła stwierdziła że nie zobaczyła by tego inaczej ale nie da się ukryć to widać oczywiście w zależności od oglądanego materiału.
 

maxxl

New member
@Speedstar: Dzięki za dopowiedź, przeoczyłem fotki ;) Faktycznie coś tam widać. Sprawdzę czy na ls570s jest podobnie.

@kriswas: A co chcesz reklamować? W końcu obraz widać wyraźnie, dźwięk słychać dobrze, więc nie bardzo widzę skuteczność powoływania się na KC, jeżeli chodzi o niedoskonałości opisywane przez Speedstara.

Pytanie do właścicieli lm660s: czy aktualizowaliście firmware do wersji 03.03.51, której nie ma na stronie LG przy tym modelu, natomiast widnieje np. dla lm670s? Próbował ktoś pobrać i instalować z pendrive? Niepokoi mnie fakt braku jakiejkolwiek aktualizacji na stronie dla tego modelu. Czy z poziomu menu TV jakieś aktualizacje były dostępne? Jaka jest najnowsza wersja firmware w lm660s?
 
Ostatnia edycja:

dawram

New member
Wysłałem im maila że dla modelu 660S nie ma żadnych aktualizacji na stronie www.
Właśnie poprawili, można oficjalnie i bez obaw ściągnąć firmware 03.03.56 :)

Panowie! każda aktualizacja dla modelu 670 jest kompatybilna z modelem 660 co zostało potwierdzone przez dział techniczny LG jedyne utrudnienie to wgranie przez pena:)
 

misieq666

New member
Panowie mam problem i nie wiem co z nim zrobić więc zapytam tutaj mocniejszych w temacie.
Sprawiłem sobie 47LM660S - działał tydzień bez zarzutu. Ostatnio po wyłączniu z pilota magic (nie wiem czy to ma znaczenie) TV nie startuje... po wciśnięciu power - mruga czerwona dioda kilka razy - ekran jest czarny, po czym czerwona dioda znów świeci ciągłym światłem tak jakby tv zaniechał uruchomienia.
Instrukcja milczy na takie przypadki. Pomóżcie o ile jesteście w stanie.
 

dawram

New member
Panowie mam problem i nie wiem co z nim zrobić więc zapytam tutaj mocniejszych w temacie.
Sprawiłem sobie 47LM660S - działał tydzień bez zarzutu. Ostatnio po wyłączniu z pilota magic (nie wiem czy to ma znaczenie) TV nie startuje... po wciśnięciu power - mruga czerwona dioda kilka razy - ekran jest czarny, po czym czerwona dioda znów świeci ciągłym światłem tak jakby tv zaniechał uruchomienia.
Instrukcja milczy na takie przypadki. Pomóżcie o ile jesteście w stanie.

Nie chcę być złą wróżką, ale to oznacza serwis i wymianę płytki zasilania, masz właśnie ten problem. Roboty na 5 minuta i jeżeli zamawiasz serwis przez stronę LG to czas się skraca, i nie musisz go, sprzętu oddawać na warsztat pomimo, że serwisanci mogą chcieć, ale to wyjdzie w praniu.:|Aha konsultant każe zresetować do fabrycznych ustawień, lub wyłączyć na kilka godzin z prądu.
 
Ostatnia edycja:

misieq666

New member
Dzięki za info, niestety ale chyba masz rację. Właśnie skończyłem rozmawiać z człowiekiem z działu technicznego LG i w poniedziałek dadzą mi odpowiedź co jest nie tak. Jednak Pewnie nie obejdzie się bez wymiany hardware.
Co doresetu do ustawień fabrycznych - chętnie bo przynajmniej by mi się TV włączał :p ;) Dam znak po wizycie technika co i jak.
 
Do góry