Monitor Audio - jakoś(ć) wykonania...

woytaski

New member
Bez reklam
witajcie Panowie i Panie,

Emocje pozakupowe opadły. Zachwyt nad dźwiękiem wydobywającym się z głośników stał się codziennością...
Na jaw wychodzić zaczęły ciemne strony i tajemnice skrywane przez majstrów z zakładów MA ;)
Przez zupełny przypadek zauważyłem pewne "niedoróbki" pozostawione na cudnej (nadal tak sądzę) formie tych głośników.
Najpierw, kiedy zaświeciło mocniej wiosenne słoneczko i zaczęło przyglądać się moim kolumienkom, dostrzegłem pierwszy feler (fot. poniżej):



Po delikatnym "głaskaniu" głośnika da się wyczuć lekko matową powierzchnię (jakby nie dopolerowanie).
Nic to, zamieniłem głośniki miejscami, "felerny" stanął w cieniu, przy sztucznym oświetleniu w ogóle nie zauważalne, dalej cieszyłem się dźwiękiem.

Ostatnio jednak miałem potrzebę dokonania pewnych korekt w ustawieniach i dogłębniej przyjrzałem się głośnikowi z tyłu. No i w tym momencie szlag mnie trafił, bo oczom moim ukazała się "piękna", kilkunastocentymetrowa rysa.
Widoczna, wyraźnie wyczuwalna w dotyku (efekt rozwarstwienia, odklejenia, niedoklejenia? - w każdym bądź razie ewidentnej fuszerki).



Tego już było za wiele. Ciśnienie mię skoczyło i radość z posiadanego sprzętu prysła...
Spakowałem je więc w pudła i wysyłam do serwisu w ramach gwarancji.
Ciekaw jestem, czy ktoś z Was, kiedykolwiek reklamował głośniki ze względów czysto wizualnych (nie muzycznych)?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Reklamacja tego chyba nie obejmie trzeba by całe kolumny wysłać do producenta ,to jest jednak masowa produkcja i zdarzają się takie rzeczy .W kolumnach innych firm też można znaleźć niedoróbki ,dla przykładu w kolumnach Visaton za prawie 12 tyś zł na całej dolnej krawędzi pozostawiono gołe płyty MDF,podobnie w dolnej okolicy bas -reflexu wygląda to fatalnie
 

woytaski

New member
Bez reklam
Reklamacja tego chyba nie obejmie trzeba by całe kolumny wysłać do producenta ,to jest jednak masowa produkcja i zdarzają się takie rzeczy.
Ciekawe podejście, szczególnie w kontekście producenta tak chwalonego za jakość forniru i stawianego w zasadzie za wzór do naśladowania dla innych :-(
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Ciekawe podejście, szczególnie w kontekście producenta tak chwalonego za jakość forniru i stawianego w zasadzie za wzór do naśladowania dla innych :-(

Powiem szczerze ,że nie spotkałem się z takim przypadkiem ,serwis tu raczej nie pomoże muszą odesłać kolumny do producenta .W Twoim przypadku pewnie wymiana całej kolumny ,takiej rysy się nie da wypolerować ,trzeba nałożyć nowy firnir

Każdy producent pisze ,że jego wyrób jest najlepszy na tym marketing polega
 

woytaski

New member
Bez reklam
Znając firmę MA to obejmie :) i zaraportują tam gdzie trzeba.
@black miałeś rację.
Jeszcze nie zdążyłem wysłać głośników kurierem, a już otrzymałem zwrotną odpowiedź od dystrybutora następującej treści:
serwis@audiocenter.pl napisał:
Bardzo proszę napisać jaki to dokładnie kolor i czy mamy otworzyć nową parę głośników i wpierw przesłać zdjęcia tychże nowych głośników które będziemy do pana wysyłać?
respect, naprawdę
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Najważniejsze że dobrze się skończyło, a takie kwiatki myślę że nie tylko MA się zdarzają ...
 

Borixon

Active member
Bez reklam
nie dziwie sie ze postapiles tak a nie inaczej, nie sa to grajki za kilka stowek. nawet jakby to mialobyc niewidoczne to i tak bys sie wkurzal.

druga strona medalu jest podejscie firmy, jesli dadza Ci nowe to pieknie tylko znow bedziesz musial wygrzewac.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Myślę że wygrzewanie w stosunku do otrzymania nowiutkiej kolumny bez skazy to i tak Pikuś :)
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
@black miałeś rację.
Jeszcze nie zdążyłem wysłać głośników kurierem, a już otrzymałem zwrotną odpowiedź od dystrybutora następującej treści:
respect, naprawdę
Czyli należą się pochwały dla ACP.
Tak z ciekawości, poprosiłeś o otwarcie nowych i sprawdzenie przed wysyłką? :)
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
też mogę Potwierdzić że MA dba o swoich klientów i nie robią praktycznie z niczego problemów:)
 

woytaski

New member
Bez reklam
Czyli należą się pochwały dla ACP.
Tak z ciekawości, poprosiłeś o otwarcie nowych i sprawdzenie przed wysyłką? :)
Niewątpliwie się należą.

Zaproponowali otwarcie i wysłanie fotek...
Zrezygnowałem z tego bo cóż mi po fotkach, na których detali i tak nie będę widział :(
 

Geronimo zx

New member
Nie ma co od razu skreślać firmy :) Takie niedociągnięcia zdarzają się praktycznie bardzo często nie tylko w MA.Przeczuwałem że nasz kolega wyjdzie z tego pozytywnie:).Na swoim przykładzie z gx-ami doświadczyłem także ekspresowej wymiany głośnika.W ciągu 24h dostałem nowy,gdzie tak naprawdę w moim przypadku mogli się uprzeć że to była moja wina a tego nie zrobili.Także szacun dla firmy!!
Teraz nasz kolega może się czuć jakby znowu kompletował sprzęt,rozpakowywanie,wygrzewanie co za emocje....... :)
 

woytaski

New member
Bez reklam
Panowie,
Jestem naprawdę pełen uznania dla ludzi z Audiocenter Poland.
W czwartek kurier zabrał ode mnie paczki ze zwrotem, a już dziś w domu mam nowiutkie kolumny.
Wielki szacunek, szczególnie dla p. Grzegorza za fantastycznie przeprowadzoną reklamację.
Co ciekawe, nowa karta gwarancyjna wystawiona jest z datą sprzedaży 1.06.2015. Tak więc fajny prezent na dzień dziecka, bo przecież mężczyźni to ciągle dzieci, tylko z wiekiem zabawki mamy coraz fajniejsze ;)

Kupujcie więc Monitor Audio, bez strachu o serwis gwarancyjny! :)
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Fajnie że masz nowe kolumny i jesteś zadowolony .Panowie myślicie że w przypadku tańszej serii kolumn MA też by była możliwa taka wymiana ?
 
Do góry