Zwroty do 10 dni - Wasze doświadczenia

Ivanez

New member
Witam wszystkich. Postanowiłem założyć nowy wątek na temat zwrotów sprzętów do 10 dni, bez podania przyczyn. Interesują mnie konkretne sklepy i cały proces, problemy etc
 

SDman

Banned
Witam,
sklep "solpol" (murowany i internetowy jednocześnie).
Zakup musiał odbyć się internetowo przez kuriera, zwrotu mogłem dokonać już sam z oględzinami i podpisaniem przyjęcia towaru jednocześnie.

Używałem pilota serii Harmony, kilka chwil i pilot obsługiwał
zakupionego Samsunga F6500.

Więc wszelkie paczki były zafoliowane z TV foli nie trzeba zrywać bo w niczym nie przeszkadzają.

Polecam sklep, handluje przede wszystkim marką Sony.

Pozdr.
 

SDman

Banned
Witam,
dokładnie w drugim zdaniu opisuję zwrot towaru w czwartym w jakim był stanie.

Pozdr.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

tdx

New member
Bez reklam
Prawo daje klientowi korzystajac z mozliwosci ZWYKLEGO ZARZADU na otwarcie opakowania, podlaczenie sprzetu do pradu oraz jego uruchomienie bez utraty prawa do odstapienia od umowy

Wysłane z mojego GT-I9100
 
Do góry